Uživatelský avatar
LUB
Uživatel
Příspěvky: 427
Registrován: 25.04.2009 0:00
Bydliště: KV
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: uzávěrka diferenciálu

Bez uzavřenýho diferáku se ti bude špatně jezdit v terénu. To tak maximálně po silnici. Ale zas tak škubat by se ti to nemělo. Zkus natočit video, třeba je tam jinej problém.
Uživatelský avatar
sistri
Píšu hodně
Příspěvky: 1557
Registrován: 12.04.2009 0:00
Kontaktovat uživatele: WWW

AUTO je nádherný
Uživatelský avatar
cores
Sběratel
Příspěvky: 4839
Registrován: 24.11.2008 0:00
Bydliště: Holešárna

Uzavři oba,bez toho to stojí za prd.
Uživatelský avatar
MikeP
Sběratel
Příspěvky: 3811
Registrován: 29.11.2008 0:00
Bydliště: Praha 8

presne tak.. musim se k tomuto nazoru pripojit :wink:
Obrázek
Uživatelský avatar
sistri
Píšu hodně
Příspěvky: 1557
Registrován: 12.04.2009 0:00
Kontaktovat uživatele: WWW

Taky se přidam oba já mám uzavřený a nemůžu si stěžovat :wink:
LordVerdox
Uživatel
Příspěvky: 222
Registrován: 10.04.2009 0:00
Bydliště: Frýdek-Místek

já také, první jsem jezdil asi dva dny bez, ale to se nedalo tak pak jsem uzavřel zadak, ale to taky nestačilo tak jsem dodal aji předek
Uživatelský avatar
tomasrc
Nově příchozí
Příspěvky: 47
Registrován: 13.01.2009 0:00
Bydliště: Řetuvka

Re: uzávěrka diferenciálu

violator píše:Zdar Pánové,

jen na okraj, používáte uzávěrku diferáku nebo jezdíte na volno? Ono se to s bloknutým diferákem dost škube a vzpouzí, ale vyjede skoro všude. Origo podvozek není špatný, ale chybí mi to kroucení. Já bych to časem viděl na přestavbu 3 link.

T.K.


Máš pravdu že s oběma zavřenými diferenciali se to chová dost divoce ale v terénu to nevadí ,pokud však chceš jezdit na nějakém tvrdším povrchu je lepší mit přední zavřený a zadní volný. a pokud nepotřebuješ kroucení jako trialové auto tak stačí dát měkké listy a postatně se to zlepší.
Uživatelský avatar
madbull
Nově příchozí
Příspěvky: 64
Registrován: 17.04.2009 0:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

přidám se k variantě zavřených obou.Já jsem je snad nikdy nejezdil otevřený a s tim 3 popřípadě 4 linkem taky neváhej.Já to teďkon předělal(sice samo domo) a je to o asi sto procent lepší.Taky jednou pošlu foto a fakt už se těšim až dorazí servo nový a jde se zkoušet:-)Jednou jsem ho už měl ale nevešly se aku na původní místo a musely výš a tak to bylo vratký v bočním klonění ale teďkon se zadařilo:-)Foto pošlu na nějakém vlastním vlákně.:-)
Uživatelský avatar
tomasrc
Nově příchozí
Příspěvky: 47
Registrován: 13.01.2009 0:00
Bydliště: Řetuvka

Uživatelský avatar
sistri
Píšu hodně
Příspěvky: 1557
Registrován: 12.04.2009 0:00
Kontaktovat uživatele: WWW

8O 8O 8O 8O 8O
Uživatelský avatar
cores
Sběratel
Příspěvky: 4839
Registrován: 24.11.2008 0:00
Bydliště: Holešárna

JUNFAC má opravdu moc povedený věcičky,ale nedával bych už servo na nápravu a ty brutální kola 2,2,to je hnus fialovej. :D
Bob
Uživatel
Příspěvky: 486
Registrován: 13.04.2009 0:00
Bydliště: Brno

To uz je tak trochu monster ne ? :lol: Ale jinak krasna kara.
Uživatelský avatar
Mutant
Častý přispěvatel
Příspěvky: 566
Registrován: 05.02.2009 0:00

Ja mam taky oba dify zavreny a splha to uplne paradne. Jen to malo zataci, ale stezuju si na to koukam jen ja :) takze zavrit taky doporucuju. A ty brutální kola 2,2 na odkazu vyse jsou absolutne paradni! Hezci autak sem snad nevidel. 100 lidi 100 nazoru, vid coresi :D
Traxxas Sumec, RC4WD rock crushers 40, Tekin RX8 / T8 1550 kv 2x3S paralel, trialek, crawleni, takovej mazlik..

http://maranamarana.rajce.idnes.cz/Trax ... _expedice/

http://www.youtube.com/watch?v=dnx0LDBD ... rder&list=
Uživatelský avatar
carlos46
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2433
Registrován: 29.11.2008 0:00
Bydliště: Praha - Smíchov
Kontaktovat uživatele: WWW

Mě se teda Tundra od Junfacu moc líbí. Ve státech jsem tyto úpravy viděl na vlastní oči na každém rohu. Ale nejhezčí co jsem tam viděl byla Yota 4runner. Ta měla spodní hranu dveří někde u mých prsou a to mám 180cm. Byla úžasná. A jezdil s ní nějakej 16ti letej smrad do školy :lol:
Uživatelský avatar
sistri
Píšu hodně
Příspěvky: 1557
Registrován: 12.04.2009 0:00
Kontaktovat uživatele: WWW

A nebyla vratká

Zpět na „High Lift“