Stránka 2 z 2

Napsal: 29.08.2010 11:54
od zila70
Ja to napsal vseobecne ne konkretne,proto jsem napsal ze ted uz muzu reagovat,protoze se tady obevilo vice nazoru :idea:

Napsal: 30.08.2010 6:58
od Wolf77
Pajik_CZ píše:Pozor, já to nemyslel nijak zle s těma ušetřenáma korunkama. Jde mi o to, co zmiňoval bavorák - bez nastavení koncových bodů pro mě nemají další kanály smysl - převodovka , uzávěrky.... tam je to prostě třeba. Takže "bohužel" budu muset potřebu více kanálů řešit páčkovkou... Jinak cena je velice solidní :)


Jak jsem psal, k tomuhle seřízení stačí digi servo a programátor, dohromady cca 1500. Programátor za 700 najde využití nejen jednou, profily se dají uložit v PC a reloadnout při výměně serva. Nenastavuje jen koncové body, ale i střed, reverz atd. a funguje i bez PC .... a v tu chvíli máš to co potřebuješ za cca 4 tis. na volantovce. Samozřejmě, beru to z pohledu člověka, kterej auto prostě páčkovkou ovládat nechce ;-).
Ted jsem objednal pro svoje Honcho VP Hurtz Dig a předpokládám, že takhle nějak budu řešit případnou potřebu přesného řazení.
Dám pak vědět.

Napsal: 31.08.2010 10:37
od Mutant
sten25 píše:Model je strejdovo....Ford je normálně origo podvozek od Tamiye.


Model je strejdovo..., cestina je nadherna vec :roll:

!

Napsal: 31.08.2010 11:10
od jerry-mouse
Wolf77 píše:Ted jsem objednal pro svoje Honcho VP Hurtz Dig a předpokládám, že takhle nějak budu řešit případnou potřebu přesného řazení.
Ked ti to dojde, tak daj vediet ako to ma vyriesene na vystupe mam na mysli ci je to cez nejake lozisko-puzdro alebo na divoko ako u HR. Inac ten dig VP vyzera byt trochu kvalitnejsi a aj viac zrejme vydrzi! :idea: :wink:

Napsal: 31.08.2010 11:55
od Wolf77
Určitě dám vědět, ale co je na webu, tak je to zapouzdřený a funguje to tak, aby se nehejbal náhon do diferáku, tj nějak to maji vyřešený uvnitř toho pouzdra. Standardně je na tom digu rovnou držák na normální servo, ale dodávají i držák na mini. Přepínání je 4x4, předek + zadek volnej, předek + zadek uzamčenej.
Co se týká dodávky, nikdo mi neodpověděl, ani na mail který jsem posílal po týdnu a ani si přez PayPal zatim nestahli penize :-(. Tak nevim....

Napsal: 31.08.2010 12:23
od jerry-mouse
Wolf77 píše:Co se týká dodávky, nikdo mi neodpověděl, ani na mail který jsem posílal po týdnu a ani si přez PayPal zatim nestahli penize :-(. Tak nevim....
Neni ten shop nahodou CKRC. Reno USA? Inac ja uz jazdim s tym lacnejsim digom od HR. Mam ho na zadku a je to fakt sranda-parada! :idea:......... EDIT; Tu je volaake videjko ktore ukazuje iba zadnu cast, takze mam pocit ze si to asi zle pochopil? :arrow: http://www.youtube.com/watch?v=ad8A-7kb4jM Ale aj tak je to lepsie ako to moje HR-ko! :idea: :FINE:

Napsal: 31.08.2010 13:11
od Pajik_CZ
Kluci, neni to už trošku mimo? :roll:

Napsal: 31.08.2010 13:47
od Wolf77
NO, v podstatě to souvisí s timhle rádiem, protože to s nim chci používat, ale budiž. Naposledy odpovím: Pochopil jsem to dobře, ale asi jsem se špatně vyjádřil. Tento DIG je na zablokování nebo odpojení zadní nápravy - předek jede furt. Pokud bys chtěl o něm ještě pokecat, pošli SZ.

Napsal: 06.09.2010 19:55
od salvatore
Asi už to tady není aktuální, ale k tomu přepínání modelů, o kterém Wolf píše ve svém prvním příspěvku. Vypínat / zapínat model rádiem fakt v zásadě nejde. Proto chlapci od mr. Švagerky na trucky používají TOTO

A dlužno poznamenat, že s tím udělali celkem díru do světa.

Napsal: 07.09.2010 12:17
od Wolf77
Díky za zajímavej tip! Jak jsem psal, pokud jsem to správně pochopil, umí tohle Spektrum DX3R díky funkci ModelMatch. Píšou tam, že do každýho přijímače se uloží jedinečnej kód a není možné ovládat jiný model než ten, který odpovídá momentálně nastavené pozici paměti vysílačky ... nebo máte s funkcí Model Match někdo jinou zkušenost?

BTW: dnes mi dorazil ten VP Hurtz Dig tak dám pak vědět sem .... i když je to trochu offtopic .... budu ho hodnotit hlavně v rámci použití s v úvodu popisovaným rádiem.

Napsal: 26.09.2010 19:59
od housenka
Malá poznámka k původnímu záměru tohohle tématu, k vysílači RC4WD XR4 - k době provozu - s accu enelop 1900 jsem jezdil 10,5hod a ještě další 2hod, když už pištěl buzzer beeps (nádhernej výraz). napětí mi kleslo na 4,4V a vysílač byl stále v provozu, ještě při 4,2V fungoval spolehlivě- dál už jsem nešel. Páčkou na rukojeti
( 4.kanál ) ovládám naviják, což se dá vzhledem k její poloze kombinovat s ovládáním jízdy v obou směrech a řízením zároveň.
Stále tvrdím - pro ofroudy dobrá volba

Napsal: 26.09.2010 20:14
od gorila
Já tedy nevím, ale koncové body u řazení jdou třeba ošetřit velikostí páky serva. Je s tím sra.í, ale jde to. Já do minulého roku vystačil se soupravami bez reverzů, výchylek atd. Samozřejmě s podporou těchto funkcí je to jednodušší.

Napsal: 26.09.2010 20:25
od zila70
Ja uz XR4 jezdim od zacatku co dorazila prvni zasilka a jediny co me stve ze nemuzu ovladat model jednou rukou jako u spectra.volant je moc daleko :evil:
jinak super ze volantovkou ovladam navijak a i svetla,muzu blikat na pomalejsi modely :wink:
zatim jich je asi 10 mezi lidma a nikdo jeste nic nenamital,tak uvidime.........

Napsal: 27.09.2010 10:18
od Wolf77
No, co se týká ovládání jednou rukou, je to trochu krkolomný, ale jde to. Dlouho jsem to nepotreboval, ale myslim ze jsem to resil vysilackou v pravy ruce, prostrednicek na plynu a ukazovakem jsem zatacel :-D. Jak rikam, neni to nic moc, ale na drobnou korekci pri dlouhym rovnym prejezdu to staci.
Jinak to radio je super. Razeni digu jsem poresil vhodnou volbou délky páky serva a linku k pace digu. Neni to uplne presny, ale vzhledem k tomu, ze pouzivam stavitelnou bílou paku od HiTecu, ktera je pruzna, tak to funguje bez nejakeho pretezovani serva.
Co se tyka vydrze, tak nevim, jen mi prijde divny, ze vysilajda hlasi i s novejma baterkama po zapnuti 7,4 a vzapeti to padne na cca 4,5V, coz je podivny, protoze by tam s novejma baterkama melo bejt 6V.

Napsal: 27.09.2010 10:23
od zila70
JJ toho jsem si taky vsimnul,zrejme soudruzi v cine neznaj cislice :lol: