Stránka 2 z 3

Napsal: 08.11.2010 15:20
od Kuba93
Regl Dsys pouzivam vic jak rok a jsem s nim spokojenej. Jedina vec, ktera mi vadila byla absence prudkyho rozjezdu.. Jinak diky pomeru ceny a poctu funkci to byla pro me jasna volba a to je taky duvod jeho rozsirenosti..

Nejaky moje nazory..

Je fajn, ze pribude prudky rozjezd - to oceni hodne lidi..

Potom by bylo dobry, kdyby byl regl 100% vodotesny - chapu auto neni ponorka ale precijen je to jistota..

Dalsi dobra vec by byl zapouzdrenej spinac, ktery nezkratuje pri namoceni, jak se to stavalo u dosavadnich spinacu..

Urcite by mela zustat funkce "testovani" motoru, nebo jak se tomu spravne rika, proste 4 kratky pipnuti a jedno dlouhy pri pripojeni baterky..

Pokud pribude rucni brzda, popripade jak pise Padre ta variabilni, tak by bylo dobry aby byla moznost nastavit brzdu na 100% - stejne jako je to u soucasny vereze Dsyse, ne kazdymu muze vyhovovat variabilni a ne kazdy ma vicekanalovy radio pro ovladani rucni brzdy..

Spojeni reglu a svetelnyho modulu by se mi libilo, ale chapu, ze muzou nastat problemy s odbytem..

Pokud to dopadne aspon z casti tak jak se zatim planuje a cena nejak rapidne nestoupne rad si novou verzi Dsyse koupim a soucasnej regl presunu do jinyho modelu.. :-)

Napsal: 08.11.2010 20:01
od deekay
Salvatore: Prudkej rozjezd prevody samozrejme zatezuje, ale osobne mam na Mambe jeste nastaveny tzv. "Punch" coz by mel byt zvyseny vykon pri prudkem rozjezdu a ze bych cesal kolecka, to se rict neda. A zastavam nazor, ze lepsi funkcni mit a nepouzivat, nez nemit a chtit pouzivat :)

Napsal: 08.11.2010 20:16
od cores
Od tý doby co jedu LI-POLky tak si Burban i hrábne na startu.

Jinak mi DSYS vyhovuje.Nastavení kartou ok,vypínač nemusím,raději rozpojím baterky,na drag brake jsem zvyknutý jak je,vodotěsnost jen +

Napsal: 08.11.2010 20:19
od Stenly
Mě tyhle co jsou vyhovujou akorát by to chtělo tu vodotěsnost a ta brzda by se taky hodila ,vypínač netřeba upravovat :mrgreen: :wink:

Napsal: 08.11.2010 21:32
od Nytrak
Vzpoměl jsem si na další věc která mi vadí.
Pípání reglu po vypnutí vypínačem. Ano, přiměje mě to odpojit baterku, na druhou stranu když chci vypnout model při pauze na cigáro uprostřed expe tak by to vypínačem stačilo. Kdyby se ta pípací sekvence zkrátila dejme tomu na 30sec tak už to půjde snést.

A zapouzdřený vypínač je takový do kterého se nedostane nic, po elektrikářsku IP 44 a vyšší. Nemůže to být posuvný, buď páčkový nebo tlačítkový.

Napsal: 10.11.2010 9:09
od deekay
Nytrak píše:A zapouzdřený vypínač je takový do kterého se nedostane nic, po elektrikářsku IP 44 a vyšší. Nemůže to být posuvný, buď páčkový nebo tlačítkový.


Diky za upresneni, neco takoveho bych si predstavoval.

Napsal: 11.11.2010 23:11
od Standa
Regl od Dsys užívám na autech i na lodích a jsem nadmíru spokojenej. Nevšimnul jsem si, že by start byl málo ostrý. Na jiným místě tady se diskutuje o tom, jak má vypadat a jezdit expediční auto ale když se bude při startu auto stavět na zadní, moc expedičně to vypadat nebude. Zrovna jako s tou ostrou brzdou, taky mi to stavělo na fleku a vypadalo to strašně. Problém vidím jinde, přešel jsem na lipolky a to na tříčlánek a tam je problém s becem, který při tomto napájení dá jenom něco kolem 1A a to je na moje poddimenzované 6 kilové servo opravdu málo, taky jsem už o bec přišel a musím si pořídit externí. Myslím si, že vývoj se nezastaví a za chvíli bude jezdit na lipolkách kde kdo a v případě použití tříčlánku a výkonných serv, která užíváme to bude problém. Vypínače, světla pípání jsou banality, které si každý řeší po svém, těžko se tolik řešení vměstná do levného reglu.

Napsal: 18.11.2010 10:54
od Wolf77
Programování vysílačem:
vymyslet tak, aby to skutečně fungovalo jak má, bylo průhlednější a jednoznačnější. O tomhle jsem se dohadoval mailem s p. Davidem, který mi tvrdil že to jde, ale já to nakonec vzdal a koupil kartu a víc se mu neozval.

Vypínač:
Myslim že by bohatě stačilo "převrátit polaritu" zapínání. DSYS se zapíná rozpojením, což je ve vodě průšvih. Pokud by se zapínal spojením, auto by po průjezdu vodou max nešlo vypnout, což by tak nevadilo.

Programování výchylek páky:
z celého programování bych zcela vyřadil spínač. Kvůli vodě jsem ho ustřihnul, ale bez něj nenaprogramuju výchylky pák, což se každopádně dělá z rádia a nikoliv přes kartu.

Náběh:
Tady celkem nemám problém. Jezdim 3S LiPo / 40z motor / 17 pastorek a minimální prodleva 0,5s stačí k tomu, abych při rozjezdu zahrabal (samo na vhodném podloží).

Přehřívání reglu:
přestože mám 56ku, která je do 4S, za slunného dne se dokáže při jízdě v terénu poměrně často přehřát ... je fakt, že ji mám zalitou silikonem a v balonku, čemuž věřim víc než z výroby vodotěsnému provedení, nicméně bych klidně přidal trochu na velikosti a nějak optimalizoval "topení".

Pískání:
myslim že by bohatě stačil ostrý hvizd 2 vteřiny, než 10 min pískání. Podobný alarm bych nastavil na doběh LiPolky ... na Ještědu jsem totiž v jednu chvíli nevěděl, jestli mi regl vypíná kvůli vysáté baterce nebo kvůli přehřívání.

Layout boardu:
osobně bych preferoval vstup z baterky i výstup do motoru a přijímače na jedné straně, pro snazší izolování proti vodě.

Napsal: 18.11.2010 12:30
od Flare
Regl co umí světla, brzdu přes servo, kvalitní programování apod ... to už tady je - Servonaut T20 :-)

Je špičkovej, jsem spokojen.

Napsal: 18.11.2010 12:33
od MikeP
Zapomměl si zmínit jeden úplně nepatrnej mínus. Pravděpodobně to stejně nikdo nezaregistruje, ale i tak doporučuju se předem podívat na cenovku.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Napsal: 18.11.2010 15:04
od ferdovic
Citace:
Vypínač:
Myslim že by bohatě stačilo "převrátit polaritu" zapínání. DSYS se zapíná rozpojením, což je ve vodě průšvih. Pokud by se zapínal spojením, auto by po průjezdu vodou max nešlo vypnout, což by tak nevadilo.

Toto je i můj názor a i s tou proměnnou brzdou bych souhlasil.Možná by jen stačila časová prodleva a kdo by chtěl přidat brzdu větší,,může kontrovat páčkou.Jinak cena je přijatelná a služby které plní myslím dostačující.Ještě bych se přikláněl k vývodům na jednu stranu.
Ta vodotěsnost je zcestná,zkuste si pod vodou pustit třeba televizi.Kdo chce,může si jej zatěsnit dle sebe.

Napsal: 18.11.2010 15:15
od badger
ferdovic píše:Citace:
Vypínač:
Myslim že by bohatě stačilo "převrátit polaritu" zapínání. DSYS se zapíná rozpojením, což je ve vodě průšvih. Pokud by se zapínal spojením, auto by po průjezdu vodou max nešlo vypnout, což by tak nevadilo.

Toto je i můj názor a i s tou proměnnou brzdou bych souhlasil.Možná by jen stačila časová prodleva a kdo by chtěl přidat brzdu větší,,může kontrovat páčkou.Jinak cena je přijatelná a služby které plní myslím dostačující.Ještě bych se přikláněl k vývodům na jednu stranu.
Ta vodotěsnost je zcestná,zkuste si pod vodou pustit třeba televizi.Kdo chce,může si jej zatěsnit dle sebe.


pokud bude mit vypinac obracenou polaritu, nebude stacit "ustrihnout". :(

Napsal: 18.11.2010 15:49
od Wolf77
badger píše:pokud bude mit vypinac obracenou polaritu, nebude stacit "ustrihnout". :(


Ano, pak bude třeba ustřihnout a spojit žíly, ale proč by to někdo dělal, když co jsem tak viděl, tak většinou lidi střihali spínač právě kvůli vodě. Navíc bych předpokládal, že se zase budou prodávat dvě verze, se spínačem i bez.

Napsal: 18.11.2010 16:35
od Flare
MikeP píše:Zapomměl si zmínit jeden úplně nepatrnej mínus. Pravděpodobně to stejně nikdo nezaregistruje, ale i tak doporučuju se předem podívat na cenovku.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Bohužel no, nicméně když vezmu vlastnosti, pak to ještě není tak zlý (plu úspora místa):

- světla přední samostatně + zadní
- brzdový světla
- nezávislá brzda na servo
- samostatně brzda na jiný kanál (něco jako ruční brzda)
- výstup na zvukový modul

Jeden koukek mám a citlivostí, programováním apod. je to hodně jinde, bohužel i cenou no.

Napsal: 19.11.2010 14:14
od buggycz
Nevite kdy bude novej regl k mani? Resim ted nakup reglu, tak ze bych si pockal.