Stránka 2 z 3

Napsal: 24.01.2011 8:24
od Bezmozek
Klidně bych zůstal u týhle technologie. Když balsu prosytíš nějakym řídkym epoxidem, tak to bude trvanlivý, voděodolný a pevný jak šutr.
Kdybys to chtěl zpevnit víc, místo tkaniny se dá použít dámská punčocha a zůstanou Ti ostrý hrany, jen se blbě pracuje na plochách který jsou prohnutý dovnitř 8)

Napsal: 24.01.2011 13:01
od zax
Hmm, to není špatnej nápad, určo to otestuju.

Napsal: 29.01.2011 4:05
od zax

Napsal: 29.01.2011 11:48
od Stenly
Zajímavej projektík,budu sledovat :tleskam: :wink:

Napsal: 11.04.2011 21:45
od zax
Po delší době jsem se do toho zase pustil.
Bude s tím ještě dost práce, ale pomalu to začíná dostávat tvar.

http://zaxcz.rajce.idnes.cz/Kaiser_Jeep_m715/

Napsal: 12.04.2011 7:11
od ferdovic
A to je krásná práce!Je to jen z PSH,nebo i z překližky?

Napsal: 12.04.2011 7:36
od zax
Je to kombinace PSH a balzy s tím že PSH je dominantní.
Balzové části pak pravděpodobně přetáhnu řídkým epoxidem.
Uvidím jak tu bude vypadat po tmelení.

Napsal: 12.04.2011 12:22
od ferdovic
Jj,rozumné řešení.

Napsal: 14.04.2011 17:20
od Bezmozek
hezký jen tu balsu napusť epoxidem určitě a před tmelením. Jen natmelená balsa by se ti hned propadla, kdyby to sedlo na prahy. Napuštěná nebo aspoń natřená epoxidem je mnohonásobně pevnější :wink:

Napsal: 14.04.2011 20:23
od zax
JJ, to udělám, jinak tady další drobnej pokrok:
http://zaxcz.rajce.idnes.cz/Kaiser_Jeep_m715/

Napsal: 15.04.2011 7:57
od IkaruShinji
:-) hezky se to klube na svět.... jen tak dál a za chvilku tu bude jezdit další raritka. :MORE:

Napsal: 15.04.2011 12:48
od tomas71
Krásná práce :tleskam:

Napsal: 15.04.2011 13:18
od Supiluliumas
Jakou předpokládáš hmotnost karoserie?

Napsal: 15.04.2011 14:49
od zax
Bude dvoudílná s mosaznou konstrukcí na plachtu. Počítám, že do 2kg bych se mohl vejít.

Napsal: 21.04.2011 22:14
od zax