Stránka 2 z 13
					
			
				
				Napsal: 02.02.2011 14:23
				od Kebrke
				sakra sakra....to je škoda
Sem se těšil na pokračování :cry:
			 
					
			
				kola
				Napsal: 09.02.2011 0:12
				od KLR
				nové kola

 
			 
					
			
				
				Napsal: 09.02.2011 19:17
				od KLR
				správná karoserie - dorazila (teď už správě) dlouhá verze karoserie a tohle je její první seznámení s panem podvozkem ;-) - je docela dost nerovná a tak se to pokusím využít ve vlastní prospěch a celkový dojem se budu snažit vytvořit jako "rezavý pobouraný offroad van" - takže snad to celé vyjde a nebudu tak muset vůbec kytovat a brousit
...a měl bych na zkušenější jeden dotaz - čím z ABS plastu vyřezat přesně okna, dveře atd? Spodek asi odstřihnu nůžkama, ale jak na ty otvory? Bude stačit obyč. odlamovací nůž?

 
			 
					
			
				
				Napsal: 09.02.2011 19:38
				od cores
				Vypadá pěkně.Škoda,že nedělají detailnější,měli by odbyt.....
Odlamovákem určitě,ale můžeš testnout slabší režnou nit.Upnout kastli,vrtnout dirku a jedééééém.  :lol:
Mrkni do vlákna Trevorovi,dělal diskošku,ale myslím nožem.
Nebo dremelkou,ale plast se taví,každopádně si dáš broušeníčko.
			 
					
			
				
				Napsal: 09.02.2011 21:01
				od Trewor
				Nožem to jde docela dobře, i když mě se při tom nůž rozlámal (ale to bylo stářim a šuntovym plastem) 
Jak uděláš přesně první řez tak už je to v pohodě a můžeš nechávat malý přesahy na broušení. Měse nakonec osvědčilo naříznout to několika tahama a pak to špičkou projet skrz a silou táhnout...v drážce se nůž vede sám a ušetří to nějakej čas.
přeju úspěch do řezání a broušení, k tomu druhýmu jsem se ještě nějak nedpkopal :-(
			 
					
			
				
				Napsal: 09.02.2011 21:17
				od gorila
				Já používal niť a flexu.
			 
					
			
				
				Napsal: 09.02.2011 21:22
				od JanoS
				Ono to závisí aj od hrúbky toho ABS plastu. Taký 3-4 mm ABS sa len tak ľahko nevzdá. Ako písal Trewor, ak spravíš dobrý prvý rez, tak by to nemal byť problém, len na to treba dávku trpezlivosti a nič neunáhliť. A pozor na prsty  :lol: Nápad spraviť to ako hrdzavý vrak je super. Som zvedavý ako sa s tým popasuješ. Nech sa darí.
			 
					
			
				
				Napsal: 10.02.2011 0:02
				od KLR
				hrubé vyřezání a umístění karoserie
zadní kola musím nějak rozšířit, protože jsou hodně zapuštěné do karoserie - nejspíš je asi otočím a uvidíme, jak to bude vypadat

 
			 
					
			
				
				Napsal: 10.02.2011 11:53
				od cendab
				promiň ale ta kastle se mi zdá nějaká divná...originál dlouhej tranzit má delší zadní převis...a středně vysokou střechu...řekl bych že tohle výrobce notně ojebal prodlouženim krátký verze .....jinak to vyříznutí otvorů pro kola se ti asi moc nepovedlo...nebo tam příjdou nějaký širší lemy?
			 
					
			
				
				Napsal: 10.02.2011 22:44
				od KLR
				
			 
					
			
				
				Napsal: 10.02.2011 22:52
				od cores
				Co třeba udělat vzadu tupláky?Některý verze to měli.
Třeba benga:

 
			 
					
			
				
				Napsal: 10.02.2011 22:55
				od KLR
				cores píše:Co třeba udělat vzadu tupláky?Některý verze to měli.
Třeba benga:
...však ten co jsem uvedl na první stránce je má taky, ale zůstanu u obyč. kol a ty velké lemy spíš víc seříznu (otočení zadních kol trochu pomohlo, ale nijak výrazně)
 
			 
					
			
				
				Napsal: 11.02.2011 10:14
				od mceza
				tupláky jsou pěkné, ale jestli se má podívat i do terénu, tak bych do nich nešel.
			 
					
			
				
				Napsal: 11.02.2011 10:28
				od Dave
				Bouda hezká, ale nechápu proč jsi takhle vyřízl přední  blatníky?
			 
					
			
				
				Napsal: 11.02.2011 11:33
				od KLR
				Dave píše:Bouda hezká, ale nechápu proč jsi takhle vyřízl přední  blatníky?
je to nahrubo a tak, aby se při pružení mohly kola schovat do karoserie - když se podívaš na nevyřízlou fotku, tak původní otvor byl stašně malý a kola dřely (původně jsem to tak měl, přesně podle lemu, ale bylo to hodně nevyhovující)...
...to co tam je teďka, je velikostně ok a budu to teprve dodělávat načisto - úplně dám pryč původní vytažení a udělám nové