Stránka 2 z 3

...

Napsal: 28.02.2011 21:34
od DavePr
Sice auto nemám, ale četl jsem o něm hodně a stále hodně čtu...souhlasím s kolegou nademnou... CCčko je schopné auto a myslím, že by byla nuda, kdyby to bylo Koupit, nabít, jezdit, nabít, jezdit, nabít jezdit... ne? 8(

Napsal: 28.02.2011 21:34
od JanoS
Presne to je chyba toho CC linku, že pruží ten plast a nie pružina a presne to čo písal Slick7 - uchytenie tlmiča a pružiny je fakt na dve veci - vyhodiť a prerobiť, pretože pri pôvodnom uchytení sa to zbytočne krúti.

Re: ...

Napsal: 28.02.2011 21:38
od Slick7
DavePr píše:Sice auto nemám, ale četl jsem o něm hodně a stále hodně čtu...souhlasím s kolegou nademnou... CCčko je schopné auto a myslím, že by byla nuda, kdyby to bylo Koupit, nabít, jezdit, nabít, jezdit, nabít jezdit... ne? 8(

Tak se nám to něják zamotalo, kterého kolegu nad sebou jsi myslel? :lol:

Napsal: 28.02.2011 21:43
od Slick7
JanoS píše:Presne to je chyba toho CC linku, že pruží ten plast a nie pružina a presne to čo písal Slick7 - uchytenie tlmiča a pružiny je fakt na dve veci - vyhodiť a prerobiť, pretože pri pôvodnom uchytení sa to zbytočne krúti.


A proč neudělat z chyby přednost! Opravdu stačí jen to prodloužení a vyfrézování v táhlu a je to super!!! Ten link právě tím, že je tak pružný napomáhá při pružení a zároveň se krásně prohne, čímž vytvoří pod autem více místa-zn. ideál.
Berte sakra, že se bavíme o autech pro expedice, takže nechtějte po těch nápravách, aby se křížily, jako třeba u Crawlera. Co jsem se díval na fotky aut co tady kluci mají, tak většina ani na takové křížení nemá dostatečné místo, mezi kastlou a kolama!!!

...

Napsal: 28.02.2011 21:53
od DavePr
Tím kolegou jsem myslel Slick7.... Ááá to jsi ty :lol: Jestli jsem špatně pochopil tvůj příspěvek tak jsem teď za blbce :o

Re: ...

Napsal: 28.02.2011 21:58
od Slick7
DavePr píše:Tím kolegou jsem myslel Slick7.... Ááá to jsi ty :lol: Jestli jsem špatně pochopil tvůj příspěvek tak jsem teď za blbce :o

Já myslím, že jsi to pochopil správně, nic není dokonalé, ale proč zas až tak moc ty chyby vyhledávat a dělat z komára velblouda.

Napsal: 28.02.2011 22:05
od gyzmo777
Slick7 píše: Berte sakra, že se bavíme o autech pro expedice, takže nechtějte po těch nápravách, aby se křížily, jako třeba u Crawlera. Co jsem se díval na fotky aut co tady kluci mají, tak většina ani na takové křížení nemá dostatečné místo, mezi kastlou a kolama!!!

S tím naprosto souhlasím, dost lidí se snaží z expedičních cc-01 udělat crawlery s příšerným křížením a karoserií položenou příliš vysoko, tak že to nevypadá hezky a už vůbec reálně. Když se kouknete na klasický pajero s mírnými off-roud úpravami tak rozhodně nemá 1,5m křížení.
A co se týče tvého nápadu, tak není vůbec špatný a hlavně je cenově dostupný. Navíc mám tu zkušenost, že plastový linky u cc-01 vydrží mnohdy víc než kovový :mrgreen:. Jen tak dál :wink: .

Napsal: 28.02.2011 22:10
od Stenly
Zajímavej nápad :wink:

...

Napsal: 28.02.2011 22:13
od DavePr
Já teďka sice trochu dost toužim po něčem expedičním, bohužel teď mi to peníze prostě neumožňují, ale kdybych měl, tak volím právě CCčko, a myslím, že by mě to ani nebavilo tím způsobem, jak jsem to popisoval předtím: Koupím, nabiju, jezdím, nabiju, jezdím, nabiju, jezdím, ... :-( To se toho netýká, mám doma malý revo a co myslíte, že dělám, když přijdu ze školy? Sedim u stolu a šťourám se v tom... Jinak to ani prostě nezvládnu... Vždy jsem rád za to, že se na autě dá něco dělat...

Napsal: 28.02.2011 22:23
od Slick7
Děkuji za vaše další kladné ohlasy, ale hlavně, že se mnou souhlasíte, že jezdíte expedice a ne Crawlery, ale i o těch Vám tady toho můžu spoustu napsat, pár let jsem se jimi, jejich konstrukcí a stavbou zabýval.
Mám doma docela dost tunning dílů na CC-01, ale použil jsem jen ten tunning na řízení, ku.... to jsem si dal, snad při dvou vyjížďkách se mi rozsypalo a můj malej smrad se mi chechtal, že si musím auto nést :evil:
Pak jsem všechny spoje vylepšil delšími šrouby, ale hlavně jsem je zajistil proti povolení tekutou závlačkou a mám snad klid.

...

Napsal: 28.02.2011 22:27
od DavePr
Mě crawlery přijdou takový moc ujetý... Mám rád Scale vzhled 8)

Napsal: 28.02.2011 22:32
od gyzmo777
Rukama mi prošlo taky dost expedičních modelů, první bylo cc-01, později trailfinder a scx10, ale nakonec jsem se vrátil k cc-01 a to právě díky reálnému vzhledu a proto ho nehyzdím 100mm tlumičema, 10cm kolama atd.
Za nějaký čas jsem na něj nakoupil veškerý tuning a jediné na co si pořád stěžuji jsou převody a řízení. Jinak je to parádní expediční model.
Crawlera mám teď také Gmade R1 a je to úplně něco jiného než expedice, u crawlerů jde v první řadě o průjezdnost a na vzhledu tolik nezáleží, zatímco u expedic je to naopak.

Napsal: 28.02.2011 22:34
od JanoS
No práve ani mne sa nepáči extrémne kríženie ani dvíhanie kasne na Pajere, ale ani ohýbanie tých spodných linkov a to nie len pri záťaži, ale aj v pokoji keď auto stojí, čo potom naozaj znižuje jeho svetlú výšku, kríženie a prejazd v teréne. Ale koncepcia toho podvozku je naozaj dobrá a asi si treba uvedomiť že CC 01 nebolo navrhnuté pre také "zveriny", čo s ním v poslednom čase stvárame.

...

Napsal: 28.02.2011 22:39
od DavePr
No, ohledně té průjezdnosti si já myslím, a to myslím i s mým revíkem nejde o to, aby všechno hned projel jako nějaký traktor nebo tank... Ale mě baví, když občas někde zapadnu a musim se z toho dostávat... Nevim proč a jak, ale i s revem se dá jezdit "expedice"... Sice to nemá moc scale vzhled, ale jde to :lol: :lol:

Napsal: 28.02.2011 22:48
od Slick7
No, kastle se zvednout musí, pokud s tím chce člověk jezdit v těžším terénu, protože jinak bude mít za chvilku prodřené pneu a ošoupanou kastli. Já ho vyšrouboval tak o 2,5cm oproti originálu. Co kdybych Vám zítra napsal článek o tom, jak jsem si vytunil střeva v zadní nápravě? :wink: