Stránka 2 z 4

Napsal: 01.03.2011 21:11
od Stenly
A z jakýho to je materiálu mosaz?

Re: Tunning zadního dif. pro CC-01

Napsal: 01.03.2011 21:13
od Slick7
salvatore píše:
Slick7 píše: Měl jsem na tohle téma SZ s adminem, bohužel mi na to do teď neodpověděl, tak jsem založil nové téma, ale udělal jsem to také kvůli tomu, aby jste se mohli případně vyjadřovat k dané problematice.


S kým konkrétně???

Konkrétně tobě :P

Napsal: 01.03.2011 21:14
od Slick7
Stenly píše:A z jakýho to je materiálu mosaz?

JJ, mosaz, mám tenhle materiál moc rád.

Napsal: 01.03.2011 21:16
od Slick7
fcstan píše:Výkres je například pro mne zbytečný přepych neboť si to stejně nevysoustružím - mě by víc pomohlo kdyby jsi to nabídl už hotové.

A co si udělat vlákno v home made jako má třeba lee na ty jeho konstrukce? Do prvního článku dáš seznam co děláš a zbytek bude na reakce a prezentování a nebude se tím zaplnovat CC vlákno?

Tak časem bych to tam mohl šoupnout, až tak dalece jsem se neodvažoval zacházet a rovnou to zde nabízet. Prvně jsem si říkal, že vyzkouším, co Vy na to :roll:

Re: Tunning zadního dif. pro CC-01

Napsal: 01.03.2011 21:18
od salvatore
Slick7 píše:Konkrétně tobě :P


No ale i podle toho co jsi mi psal, tak se to evidentně nějak nepovedlo...

Re: Tunning zadního dif. pro CC-01

Napsal: 01.03.2011 21:23
od Slick7
salvatore píše:
Slick7 píše:Konkrétně tobě :P


No ale i podle toho co jsi mi psal, tak se to evidentně nějak nepovedlo...

Jsem čekal na tvou odpověď a ono nic, teď jsem ti psal znovu SZ a zase nic? Dostal jsi ji? Nechápu proč ji nemám v odeslaných zprávách.

Re: Tunning zadního dif. pro CC-01

Napsal: 02.03.2011 9:08
od minotaur
salvatore píše:
Slick7 píše: Měl jsem na tohle téma SZ s adminem...
...S kým konkrétně???

Předpokládám, že asi psal Droxovi. Já osobně nemám se Slickovými vlákny problém, aby tu byly. Lepší myslím pár kratších vláken s jasným názvem, o co go, než dlouhý jedno.

Napsal: 02.03.2011 9:27
od Slick7
Ne, psal jsem Salvatorovi a už jsme se domluvili, že udělám ještě jedno vlákno na home made s nabídkou mích výtvorů. Takže Vás tam všechny uvítám :wink:

Napsal: 02.03.2011 16:35
od Kuba93
Jak jsi zadal o reakci v sousednimy vlaknu.. Doslo presne k tomu, co jsi popisoval tady v prvnim prispevku.. Po vic jak roce intenzivniho jezdeni se zacal opotrebovavat diff a hruska a pri vyjezdu na Jested to preskocilo o zub a uz to bylo v haji.. Po pul hodine stoupani z toho byl predohrab.. :lol:

Zkousel jsem plastovou hrusku, co vyrabi jeden znamy ale bohuzel kvuli poskozenemu diffu neprezila, kdybych byval vzal novou hrusku i dff, bylo by to OK, ma to pry otestovany..

A tak sem koupil tusim za 15 babek celou sadu novejch prevodu dozadu a je vystarano, aby se tahle situace neopakovala, tak sem si hrusku vypodlozil podlozkou s vnitrnim prumerem 8mm a malou podlozkou s vnitrnim prumerem 5mm.. Ta 8mm presne zapada na vylisky na hrusce.. Vule je vymezena naprosto presne a prevod jde hladce a bez vule.. :wink:

Obrázek

Napsal: 02.03.2011 21:47
od Slick7
Ale jak máš teď zajištěnou tu hřídelku na hrušce? To jsi přeci musel odstranit závlačku. Ke všemu, ne že bych ti nevěřil, že jsi tímto způsobem docílil stejného výsledku jako já, ale když jsem dnes dělal tu vymezovací podložku,
tak jsem si to samozřejmě zase dobře prohlížel a posun hrušky by ten problém s vůlí nevyřešil. Kdyby jsem neviděl to tvé foto, tak bych řekl, že kecáš, ale máš to tak udělané. Já jsem zítra dám zase fotku detailu vzájemného uložení těch ozubených kol a ať si každý udělá představu, ale je na tom dobře vidět, že hruška je v originální poloze a kdyby se s ní hnulo ve směru co popisuješ ty, tak už by spolu ty dvě oz. kola měla kolizi. Tady je prostě možný posun jen v jednom směru, aby došlo ke zlepšení a to po ose diferáku. Jo a provedl jsem dnes přesné měření a ten diferák tam cestuje v ose v rozmezí 8 desetin milimetru, což je docela mazec, když vezmu v potaz, že výška zubu je nějakých 16 desetin milimetru (1,6mm) Takže když jsem psal, že zub zabíra jen ze 3/4 tak jsem kecal, je to jen z 1/2!!!!!

Napsal: 02.03.2011 22:02
od jobik
To jsem zvědav jak tak o tom čtu budu se muset do toho juknout a udělat úpravy u diferáku abych nemusel za chvíli měnit převody 8(

Napsal: 02.03.2011 22:02
od Kuba93
Jo vidis, to sem zapomnel napsat.. Zavalcku sem samozrejme potreboval odstranit a ta hridelka je prilepena vterinakem k ty hrusce, drzi to dobre, protoze na to nepusobi temer zadne tlaky a sily.. Je to takove reseni narychlo, mozna ne uplne pekny, ty to mas lepsi ale i moje verze je funkcni.. Musim ovsem dodat, ze ne kazda podlozka tam pasovala, musel sem vybrat dve konkretni, ktery vuli presne vymezily.. :wink:

Napsal: 02.03.2011 23:57
od minotaur
No, nedalo mi to a taky jsem otevřel zadní nápravu :mrgreen:
Jestli si vzpomenete, už jsem Slickem nastíněný a řešený problém taky částečně řešil, viz http://www.rc4x4.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=757&postdays=0&postorder=asc&start=60, začíná to na čtvrtém příspěvku odspoda.
Copy/paste - U zadní nápravy jsem si již dříve všiml, že obě poloosy osově vexlují a v jedné krajní pozici jdou převody dost do sebe, což může přinést zvýšené opotřebení. Náprava je jednoduchá, nahradit ty původní plastové vymezující kroužky (tloušťka 2,7mm) za silnější. Já ve svých zásobách našel nějaké z jiné Tamije o tloušťce 3mm a je to o dost lepší.
Obrázek
Z diskuze pak vyplynulo, že ne všem to dělá (převody do sebe), takže do toho vstupují i výrobní tolerance. Navíc třeba můj diferák je odlitý lehce nepřesně, takže hází odhadem tak 1-2 desetinky. Hruška mi taky malinko cestuje, takže najít nějakou tenkou mosaznou podložku, nebo si ji udělat - na to stačí bruska.

Napsal: 05.03.2011 16:11
od Slick7
Jak jsem slíbil, nafotil jsem detailně veškeré důležité detaily zadní nápravy, ohledně ozubeného převodu mezi hruškou a difem. Vymezovací vložku jsem ještě více vychytal, aby byla ještě funkčnější. Dříve se opírala o vnitřní náboj diferenciálu, ale všiml jsem si, že pokud není uzavřený, tak taky pěkně lítá, takže opřít se o něj by byla funkční chyba, protože oběžné kolo difu by mělo stále určitou vůli a to nechceme, že? Takže jsem udělal vnitřní dutinu a vložka se teď pěkně opře přímo o tělo difu, což mu už opravdu neumožní uhnout. Vložka se na druhé straně opírá o vnitřní kroužek kul. ložiska, takže jsou do něj svedeny všechny axiální síly vzniklé od tohoto ozubeného převodu. Ideálnější to už snad nemůže být :wink:

Napsal: 05.03.2011 16:13
od Slick7
Obrázek
Obrázek
Obrázek