Stránka 2 z 3

Napsal: 06.06.2011 23:28
od Carlos
Kuba93 píše:...GPM kit neni moc ku pomoci, chvili vydrzi ale ve finale je snad horsi nez puvodni rizeni...
ddyť vovotomm ppřesně m m mluvim... Al tuning páka řízení je horší než origo plast. Kdybych nebyl modelář antitalent,
tak bych se v tom vrtal furt. jsem ale jen řidič, takže volím cestu nejmenších domácích úprav.
Vyměním jen když to pasuje, když to ne, nevrtam se v tom.

CC-01 je super allroad a městskej jeep, ale nikdy to nebude OFF road z velkym O.
A přesto je tak oblíbenej na expedicích. Kolikrat nakope prd/./.-../ scxku, hehehe

Napsal: 07.06.2011 13:53
od cendab
:lol: ..tak to bych chtěl vidět ...kolikrát.... :twisted:

Napsal: 07.06.2011 15:15
od Stenly
Já to viděl cendo :mrgreen:

Napsal: 07.06.2011 16:07
od cendab
To by musela bejt nějaká velká souhra náhodnejch náhod....jako třeba nějakej patlal za volantem SCX....A nebo ještě jedna možnost....Hned po tom co si to viděl si se probudil z rukou v nočníku.... :lol: :lol: :lol:
Ale je to výzva tak že příště na nějaký akci to můžeme vyzkoušet...a jestli vyjedeš víc než já sem ochoten si tu veřejně vyprázdnit popelník na hlavu.... 8)

Napsal: 07.06.2011 16:12
od UFO
Hele jestli chceš posnídat v průjezdnosti vyladěnější ccčko s axíkem, tak si vyber hodně prudkej kopec, kde se projeví jak má ccčko krátkej rozvor, protože bude bezvýsledně hrabat. Já osobně nemám mimo hodně prudký stoupání, v bahně nebo šutrech moc problém :wink:

Napsal: 07.06.2011 16:15
od minotaur
Tak tak. Cécéčko když má možnost se rozjet, tak prosviští / přeletí kdeco 8) Co se týče stání v krpálu, nezapomínáte taky na NOHU? :mrgreen:

Napsal: 07.06.2011 18:39
od zrzek
Kdo a hlavně s čím, že to vyhrál loňské Sokolčí???

Napsal: 07.06.2011 19:07
od Stenly
Když dáš v CC-01 baterku dopředu tak to vyjede všechno :mrgreen: ,počkej až vyleju ten nárazník olovem ti vypadnou bulvy :wink:

Napsal: 07.06.2011 19:35
od milan008
Nejen vyjet, také sjet je důležité.

Napsal: 07.06.2011 19:46
od honzix
Mám víc než tříkilový CC s prodlouženým rozvorem (motor 55T, regl TEU101BK, převody původní, pneumatiky Prowler XS) a při projížďce s HL (na pneumatikách od RC4WD nevím přesně který) a CR-01 (na origo pneumatikách) jsem vždy projel a dojel, což ani jeden z uvedených říct nemohl. Netvrdím, že je to ten nejlepší podvozek, ale rozhodně bych nad ním neohrnoval nos.

Velice si omlouvám ze OT, nechal jsem se unést eSCéiXovým výsměchem.

A jen abych reagoval na původní téma. S výše uvedenou konfigurací stojím v téměř jakýmkoliv kopci, ale musím držet brzdu, TEU neumožňuje naprogramování pro brzdu v neutrálu. Abych drobně vysvětlil jak "to" vlastně brzdí, tak regl defakto zkratuje motor, takže spotřeba pro brzdu je minimální, v ten moment odebírá pouze řídící elektronika.

Napsal: 07.06.2011 19:59
od milan008
Ano, ss motor jde brzdit zkratem, ale je to tak, že čím více otáček motor má, tím lépe se zkratem brzdí, na autodráze kde motory točí 80000 to brzdí parádně, takže by bylo lepší do CC dát nějakou 21/23 + převodovku a pak by to zkratem lépe brzdilo, chce to prostě experimentovat.

Napsal: 07.06.2011 21:05
od cendab
Omlouvám se všem CCčkařům za moje předčasné soudy způsobené nezkušeností a tím že jezdím teprve krátce a ještě sem nepotkal cc01 které by v terénu bylo lepší než SCX. :oops: ....Tak že si holt už začínám plnit ten popelník Stenly.... :evil:

Napsal: 07.06.2011 21:29
od honzix
Neber to tak vážně, je to jenom sranda a hraní, mám doma taky SCX a je to naprosto úžasnej podvozek, celá Tamiya se může jít zahrabat, vlastním tři podvozky značky Tamyia a ani jeden z nich se nedá použít bez brutálních úprav, oproti SCX, který vemeš a jedeš.

Ale s CC jsem si vyhrál a po všech těch úpravách vypadá a hýbe se naprosto reálně, a rozhodně se nemusí stydět ani uhýbat před překážkou.

Popelník rozhodně nechystej, smrděl by Ti pod nos.

Moje CC:
http://honzix.rajce.idnes.cz/101113-Mik ... G_2178.JPG


Ještě jednou se omlouvám za opětovné OT, nechtěl jsem způsobit zbytečný rozruch, proto jsem si dovolil znovu odbočit. Už se to nebude opakovat.

Napsal: 07.06.2011 23:05
od minotaur
honzix píše:Ještě jednou se omlouvám za opětovné OT, nechtěl jsem způsobit zbytečný rozruch, proto jsem si dovolil znovu odbočit. Už se to nebude opakovat.

Ale tak trocha srandy nikoho nezabije a já to mazat nebudu, pokud to tu Carlosovi nevadí. 8)
Prostě je to tak, pokud chcete s CC držet na brzdě v krpálech, bez převodovky se to neobejde.
Carlos píše:b) motor s dostatečně zpomalující převodovkou, aby to brzdilo mechanicky. = vytáčím motor o něco víc do otáček.

To je v pořádku, když vezmeš převodový poměr cca 3:1, tak to i odpovídá tomu, že s převodovkou se obvykle používá 27z motor. Ty točej cca do 15000 ot., kdežto taková často používaná 55z cca 5-6000 ot. Přidaný převod samozřejmě celkový převod ztíží.

Napsal: 18.11.2011 20:17
od mesany
Ahoj, tak po svých problémech s volbou spávného motoru jsem se zde nechal inspirovat a dal do svého auta

Obrázek

převodovku MPjet 2,8:1 a motor origo ze stavebnice CC01- Mabuchi RS 540 SH. Výsledné otáčky jsou kolem 7000ot/min. Mezi převodovku a kryt převodů jsem musel udělat mezikus tl. 13.5mm, aby mi to vyšlo pěkně na zuby. A taky mám nový regl- DSYS MDD 90

Obrázek

Obrázek

Převodovka je sice trochu hlučná, ale je to skoro jako zvukovej modul :lol: .
Konečně to vypadá, že auto má sílu.

Tady ještě drží jen na převodech, odhadem náklon cca 20%.
Obrázek

Obrázek

Zbytek fotek jako vždy tadyhttp://mesany3.rajce.idnes.cz/pelmel/