Stránka 2 z 6

Napsal: 16.06.2011 11:06
od Kawalski
Nechci se nikoho dotknout, ale jestli staví expedičního unimoga tak ten nemusí mít brutální náklon není to Crawler. Jen lechce jsem zaguglil a první unimog (sice U400 novější) hasičskej a boční náklon max 25° a to opravdu není moc.
Takže stavět něco co vypadá suprově a pokazit to že to dá třeba 40° náklon?
Já mám taky Unimoga na CC a ano převrací se to víc, ale je to přece jen nákladák.
Toť jen můj názor. Schválně dnes vyzkouším boční náklon na pevném podkladu kolik to dá a myslím si že víc než 25°.


Tak vyzkoušen boční náklon, a na hladkých prknech jsem dal 30° a bylo to tak že dokázal i jet. Ale když jsem ho tam jen tak postavyl tak jentaktak držel že nezklouzl a při jízdě sklouzával do boku.

Napsal: 17.06.2011 0:26
od unicar
Nedostatek času a tak to nevidim na velké změny,ale s těžištěm si musim pohrát.má sklony k tomu si lehnout,ale tech 30° dá.je to na hraně,ale jede :wink:

Napsal: 17.06.2011 0:34
od unicar
carlos46 píše:Zdarec,
opravdu to vypadá parádně.
Na boky bych klidně použil tu imitaci nádrže co je u kastle v balení. Je celkem povedená a myslím, že by tu baterii celkem slušně schovala.


Zdar. Mno špekuloval jsem nad tím,ale nejspíš udělám vlastní. Ještě uvidim,ale baterku musim schovat.

Napsal: 17.06.2011 1:01
od unicar
No a váhal jsem s fotkou z druhé strany boudy,ale nebudu to schovávat. Stejně by to nebylo na dlouho. Došlo k technické chybě a tak trošku nevyšla velikost zadních dveří na boudě.chybama se člověk učí.

Obrázek

Napsal: 17.06.2011 8:34
od carlos46
To nevadí. Tak jsi se trochu sekl, no. Normální člověk si toho ani nevšimne.
Jako celek to vypadá i tak parádně. Je to nejkrásnější Mog co jsem viděl.
Mám pro něj slabost. Sám mám také jednoho :-)

Napsal: 17.06.2011 19:23
od salvatore
Vypadá to super, škoda že jsem lempl a svojeho moga nikdy nedodělám... :-(

Napsal: 17.06.2011 22:24
od Bifi13
Ahoj tak auto se jeví moc pěkně, hezká práce.
Souhlasím s Kawalskim, zdá se mi že většina lidí píše o s vém modelu jako o expedičním vozidle, ale při tom z toho chce mít totálni crawler, kterej vyjede neeskutečný věci. Nejni přece expediční vozidlo speciálně upravený terénní vůz se zvětšenou průchodností? Co vy na to? Kdyžtak to hodte jinam tohle téma at tu neza... cizí vlákno.

Napsal: 17.06.2011 23:20
od Knedlousek
Mně se ten mog líbí, a sem stejnýho názoru, expedičák když to scale srovnáme s 1:1 tak je prostě auto na dálkový cesty někam za poznáním, nebojí se terénu, ale musí umět jet, a jsou to auta který jezděj pouště rojížděj horama a tam to neni jak na trialu. Pak jsou speciály a trialový auta ty musí ty náklony vydržet. Totˇmůj názor jakožto v uvozovkách modeláře scalisty a v uvozovkách offroaďáka 1:1

Napsal: 18.06.2011 8:39
od UFO
Unimog je fakt povedenej, nejde poznat že jde o lexanku, fakt nádhera :-)

Napsal: 18.06.2011 13:02
od pajero4x4
Luxus chlape ;)

Napsal: 18.06.2011 14:13
od macaiq
souhlas s klukama je to moc pěkný barva mu sedne skvěle :)a na dveře vyprdni :):tleskam:

Napsal: 18.06.2011 21:13
od janqosvk
vizera dobre a tie dvere to je detail

Napsal: 19.06.2011 0:37
od unicar
Všem komentujícím děkuji. Jsem rád že se líbí :!: Dnes uzavřen i přední diferák a trošku jsem zatížil předek a hned to jede zas jinak. No a ještě k tomu těžíšti. Souhlasim s tim že je potřeba zátěž a funguje dobře. Stejně tak souhlas s tím že těch 30° na boční náklon asi stačí.

Napsal: 19.06.2011 18:06
od minotaur
Máš moc pěknýho Moga. A nad dvířka dej nápis "Nouzový průlez", tzv. z nouze ctnost :lol: Myslím, že nebude problém je předělat.

Napsal: 03.07.2011 22:03
od unicar
Díky. Jsem fakt rád že se vám to tady líbí. Nové dveře asi až později. Ted když už mám čas dodělávám podvozek. Na řadě je interier,nájezd.plech,zadní nárazník,světla atd.