Stránka 2 z 3
Napsal: 19.06.2011 11:43
od catar
Mam Traxxas Rally Vxl a je v něm 100% vodotěsný regulátor a obyčejný bezsenzorový motor.
ZDE se můžeš přesvědčit, že tomu voda opravdu nevadí :)
Kromě ložisek ta voda nevadí ;-)
Napsal: 12.07.2011 22:35
od pocekajlo
já si dal do axiala honcha Combo Crawler Brushless + 21.5T od LRP (senzorový) - s původním pastorkem 20z je to trochu rychlejší, ale myslím že s 15z pastorkem to bude optimální. Tu vodu taky řeším, vodu já moc rád - teď ho zkouším celej "zabalit" do tekuté gumy - plasti DIP - psali o ní v RC CARS a vypadalo to slušně tak jsem si přes CONRAD jednu pixličku objednal. Dnes jsem dal první vrstvu na motor, ještě regl, plánuju 2 vrstvy. O víkendu bych chtěl testovat, tak poreferuju.
Napsal: 15.07.2011 10:29
od pocekajlo
tak takhle to vypadá po napatlání tou gumou - dnes večer to napáchám do auta a přes víkend test.

Napsal: 15.07.2011 10:33
od SMURF
no napatlat dosedací plochu motoru teda neni moc dobrej nápad
Napsal: 15.07.2011 11:57
od pocekajlo
ta tenká vrstva ničemu nevadí, po dotažení to je OK a navíc trochu působí jako silenblok. Já teda celkem běžně dávám mezi motor a lože třeba kus pěnové gumy. Čemu myslíš by to mohlo podle tebe vadit?
Napsal: 15.07.2011 12:11
od SMURF
já jen aby motor dobře seděl a nebyl trochu nakřivo pak by sis moch odrovnat ložisko na motoru
Napsal: 15.07.2011 12:16
od pocekajlo
ta vrstva má asi 0,3 mm a je to guma, takže fakt po dotažení OK. A že by mírné vychýlení motoru při jeho otáčkách mohlo poškodit ložiska, to je (neber to osobně) blbost. Při sestavě kovový pastorek/plastový převod se běžně třeba u autodráhových modelů používá úhel i 15° a při mnohem větších otáčkách a mnohem menších ložiskách. Věř mi, dělám autíčka už 30 let a ještě k tomu jsem tak trochu strojař.
Napsal: 15.07.2011 12:49
od SMURF
no já zámečník. Ja viděl jak odcházel spur když byl motor nakřivo a ložisku to určitě dělat dobře nebude, ale tak to už je jaksi tvoje věc já se poroučim :|
Napsal: 15.07.2011 13:16
od catar
Hele, a nevadí ta guma chlazení?
Přeci jen motor i regl se hřejou a v předchozí buggyně mi v létě i regl vypínal (teplotní pojistka)
Napsal: 15.07.2011 13:31
od pocekajlo
no na chlazení to určitě vliv má, do rychlé buggy bych to asi nedal, ale co jsem zkoušel v Honchu bez gumy tak to bylo OK - ono to přeci jen není tak rychlé. A v nejhorším ochladím v potoce :lol:
Napsal: 15.07.2011 13:32
od pocekajlo
SMURF píše:no já zámečník. Ja viděl jak odcházel spur když byl motor nakřivo a ložisku to určitě dělat dobře nebude, ale tak to už je jaksi tvoje věc já se poroučim :|
já bych tuhle diskuzi ukončil. myslím že tohle vlákno někdo založil aby dostal radu jakej stříďák do auta. A umění sesadit převod patří jinam 8)
Napsal: 16.07.2011 11:20
od pocekajlo
tak takhle vypadá stříďák zabalenej do tekutý gumy v autě:
1. motor
2. regl
odpoledne jdu k vodě..........
Napsal: 16.07.2011 18:45
od petos
Pocekajlo-uz som skusal tekutu gumu,ale je to odolne len voci striekajucej vode.Zalial som senzorovy striedak ako ty.
Ked to ponoris motor na uroven loziska,tak zalezi ake nepriepustne mas lozisko v prednej casti motoru.Podla toho sa ti voda dostane dnu-a motor sa zastavi.
Nasledne musis gumu dat dole,motor otvorit,vysusit,zlozit a mozes pokracovat.(opakovat to uz ale nebudem)
Pre potapacov je ten motor nevhodny.Jedine si postavit auto,kde sa motor da umiestnit pod strechu(napr. nakladiak)
daka ukazka ako sa to sprava v lepsom pripade(ked sa neznici elektronika)
http://www.youtube.com/watch?v=PEbMuUKZA5U
Inak Jerry-mouse ma senzorak v modrom defendery
(video si posunte na 3:12)
http://www.youtube.com/watch?v=6JUFfNxaaUQ
a cely nedelny trial odjazdil bez problemov.(motor ma pod prednou kapotou)
A ze mokro bolo poriadne.Ale len striekajuca voda.
Napsal: 16.07.2011 22:24
od pocekajlo
jo, jo svatá pravda s tím předním ložiskem. Koukal jsem na to než jsem vyjel. vyřešil jsem to podobně jako u serva - dal jsem tam vazelínu a zkoušel potápět, ale jen krátce jako třeba projet hlubší kaluž. Vypadá to OK, ale nevím jestli se zase skrz to ložisko nezasviní motor uvnitř od vazelíny, ale to mu zas tak vadit nemuselo. No prostře při volbě stříďáku jsem řešil hlavně ten rozjezd a na nevhodnost pro potápění jaksi zapomněl. Zkusím ještě pořešit mini gufero které bych nalepil k držáku motoru a utěsnil tak prostor k ložisku, jen aby to moc nedrhlo - to by pak ztrácelo výkon a žralo baterky.
Napsal: 18.07.2011 7:19
od petos
riesenie by bolo namiesto axial prevodovky dat senzorak zaliaty v tekutej gume cez redukcnu prevodovku od wheelkinga a pod.A do prevodovky natlacit vodeodolnu vazelinu a celen to este znovu natret tou tekutou gumou.
Tak by sa vyriesil problem netesniaceho predneho loziska.
Bohuzial nemam ani jedne taky podvozok,takze to nemozem vyskusat.