Stránka 2 z 3

Napsal: 21.08.2011 22:03
od MikeP
Hlavne tam zatim nemam ani prijimac a nevim kam ho dat. :mrgreen:

Napsal: 21.08.2011 22:17
od mara126
MikeP píše:Hlavne tam zatim nemam ani prijimac a nevim kam ho dat. :mrgreen:
na tohle auto je i mikro moc velký co

Napsal: 21.08.2011 22:39
od SMURF
taky sem na tim autem přemejšlel a plánoval sem dát přijmač zespoda haupny ale nevim jestli je tam místo čerpal sem jenom z fotek, jak pak by tomu slušeli ax nápravy? nezkoušel si

Napsal: 21.08.2011 23:18
od MikeP
Jo pod haubnou nejaky misto je (to si nechavam na osvetleni), druha moznost je zespoda plata pro baterky. Nakonec nejhorsi to asi bude prave s baterkama. Vypada to na nejaky 3s 2000-ky. A nebo saddle pack pulku na napravu a pulku na to plato, kam maji prijit. Nejaky to misto bude i na zadni naprave, pokud by bylo nejhur.

Ale je to proste klasicka desetina, je to stejnej problem jako u kteryhokoliv crawlera. Tohle sice neni klasickej crawler, ale s tim mistem je to hodne stejny. Musi se to vic namackat, tot vse.

Napsal: 21.08.2011 23:22
od noha
Pěchný je to to je fakt..už se těším na poznatky popřípadě videjko....to nám něco natočíš Majku což? :P

Napsal: 21.08.2011 23:25
od MikeP
Jo az zas pudem s coresem na pisecek do dablicaku, tak misto babovicek vemu kameru, vyzenem deticky a udelame hejbaci obrazky. :mrgreen:

Napsal: 05.09.2011 18:33
od MikeP
R1 si zajezdila i na Sokolcim. :mrgreen:
Diky Honzovi za pujceni scale gumek, asi do nich pudu.

Obrázek

Dnes dorazily nejaky dily na R1-cku. Sou to presne ty wjeci, ktery sem uz chtel mit namontovany na Sokolci...k tomu asi neni co dodat.

Obrázek

Jo a taky sem zjistil, proc tak hazela ta zadni naprava. Kdyz to tu ted rozebiram, tak v podstate vsechny srouby na celym aute byly povoleny, takze vymena maticek, kde to de, a loctite to jisti. No jak sem rikal, bylo to smontovany jen tak na ukazku. :roll:

Napsal: 27.09.2011 8:46
od Tommys
miku, kolik maj sirku ty napravy od hexu k hexu? nasel sem jen ze maj sirku 290mm ale i s tema origo kolama co k tomu davaj

Napsal: 27.09.2011 9:22
od MikeP
Pokud dobre koukam, tak 220mm.

Napsal: 11.10.2011 11:29
od Flare
Auto moc pěkný ... mám otázečky :-)

- na jakou nejnižší šířku s 2.2" kolama jsi se schopný dostat?

- jaký je max. úhel zatočení? případně je nějaký tuning na zvětšení?

- jaká je stabilita auta versus váha?


... našel jsem úpravu, která trochu brutálně zúžila nápravy, ale předem bych rád věděl jak to funguje :-) dík

Napsal: 11.10.2011 19:25
od MikeP
Flare píše:Auto moc pěkný ... mám otázečky :-)
- na jakou nejnižší šířku s 2.2" kolama jsi se schopný dostat?
- jaký je max. úhel zatočení? případně je nějaký tuning na zvětšení?
- jaká je stabilita auta versus váha?


Co se tyka sirky, tak zalezi na rafkach (ve 2.2 toho moc nemam) i gumach. Ted sem nasadil velky 1.9 (viz obr vyse, pouze uz jsou me vlastni) a dostal sem se na nejakejch 265, obavam se, ze o moc lepsi uz to nebude.
Rejd nic moc, rekl bych, ze horsi nez axik v zakladu. Na nejaky extremni vytaceni by pomohla jedine zataceci zadni naprava. Tuning jedine ve forme kovovejch knuklu, ale tim si clovek moc nepomuze, i kdyz se mi prece jen zda, ze nejaky milimetrik to pomohlo. CVD zatim nikdo nedela, ale stejne by se pak muselo probrusovat rizeni, coz se mi ted moc nechce, abych nevocesal dogbony.
Co se tyka stability, posadil sem to na kratsi tlumice nez original, ale na tech velkejch kolech, ktery nebyly zatizeny, to melo docela tendence se prevracet. Uvidim, co udela zavazi v kolech.

Tak nevim jestli ti to pomohlo. Vim, ze jezdis ten trial, tohle na to asi nebude uplne urceny, je to spis takova rock buggy, vlastne se to i tak prodava :mrgreen:

Napsal: 11.10.2011 22:19
od Flare
Díky, pomohlo mi to, ale tím se to i vyřadilo ... musel bych řezat poloosy i nápravu a to se mi nechce ... nutností není extrémní křížení, ale 45 stupňové zatáčení a hlavně stabilita ... bohužel je to jediná produkční náprava s portálem (pominu-li portál na axial nápravu, ale ten zase nezatáčí a není odolný vůbec).

Vidím jak "nestabilní" je Wraith, nicméně u toho to nevadí, je to nejvíc zábavný auto co mám ... geniální tak, pokud je R1 podobný, pak super :-)

Napsal: 11.10.2011 23:08
od MikeP
Proběhly nějaký změny na R1.

Současný stav je následující:

Obrázek
Obrázek

Aktuálně osazený tunning + další:
Alu knuckle
Alu C-hub (7 degree)
Alu straight axle adapter
Alu upper link mount
Alu lower link adjustable mount
Alu shock brace - red
Delrin skidplate
LED lightbar 2+3
Tlumiče 80mm místo původních 90mm
Disky Proline Titus 1.9 včetně závaží
Gumy Mickey Thompson Baja Claw TTC

Pár detailů:
Delrin skidplate
Obrázek
Lights
Obrázek
Front knuckle a c-hub
Obrázek
Rear straight axle adaptors
Obrázek
Kratší tlumiče
Obrázek
Upper link mount
Obrázek
Rear axle
Obrázek

Není osazeno:
HD front steering rods - po namontování "C" pootočených o 7 stupňů, narážela spojovačka přímo do nejvypouklejšího bodu na diferáku a tím zhoršovala úhel zatočení, vráceny original železné linky
DIG - po namontování nového skidplate a DIGu ústila výstupní hřídel přímo do kuláku zadního horního linku. Šlo by vyřešit uchycením horních linků vně karoserie, ale prozatím DIG odstraněn. Bohužel samotnou převodovkou se posouvat moc nedá, delrinový skidplate má narozdíl od originálního navrtané otvory jen pro jednu pozici.

Napsal: 12.10.2011 19:29
od MRforfun
Kámo kde na to ty love bereš . Dobrá r1čka, ale hodil bych na to jiný pneu. Přece jenom to co tam na tom máš sou dost tvrďáky. Můžu se zeptat kolik tě stál celý ten tuning ? :twisted: :lol:

Napsal: 12.10.2011 19:39
od Adam62_cz
Majku, mooc pěkný :OK:

MRforfun: Jak jsi přišel nato že ty gumy jsou tvrdý?