Stránka 2 z 2

Napsal: 09.11.2011 18:44
od Baterfly
Ahoj, jen doplním že kombinaci dvou reglů a dvou motorů zkoušel Grizly na liazce a říkal že je to horší než s jedním reglem. V praxi se v trialu v S třídě používá jen jeden regl na dva motory. Regly by jsi stejně musel mít na V kabelu od přijímače. Použití duálního reglu je taky zbytečné, protože rozdílné otáčky na nápravách nejsou povoleny. Jediný co se toleruje je ten rozdíl u dvoumotorových koncepcí, který je způsoben rozdílným zatížením náprav při jízdě z kopce nebo do kopce. A to proto, že je to hlavně komplikace při jízdě s kterou se ale dá naučit jezdit. Takže to není tak hrozný jak to vypadá.

Napsal: 09.11.2011 22:41
od Cmelak007
Ahoj, díky za rady. Už mám koupený speciální regulátor, který bez problémů zvládne 2 motory, i když není vyloženě duální. Jsem zvědavý, jestli budu mít rozdílné otáčky, jako u duálního regulátoru. Pár lidí mi totiž tvrdilo, že ne. Těším se na nový zimní seriál RCTT, doufám, že konečně budu mít pořádné auto. :mrgreen:

Napsal: 10.11.2011 13:39
od Grizzly
Ahoj,je to tak jak píše kolega Baterfly.Když jsem nasadil dva regly,tak rozdíl otáček při odlehčení některé nápravy byl tak markantní,že se třeba jedna náprava úplně zastavila a auto se hrnulo smykem,třeba z kopce,kdy se zadní odlehčená náprava točila a přední zatížená stála a bylo jedno jestli jsem to měl zapojené přes V-kabel,nebo každý regulátor zvláš´t ve slotu v přijímači.To zdvojené zapojení mělo větší výhodu v tom,že jsem pomocí potenciometru na vysílačce mohl dohnat otáčky dané nápravy,.jenže je to zakázané a navíc nepraktické,stále to reguluješ.Podle mého zde hraje velkou roli váha auta,páč na Snaileru mám také 2 motory a jeden regl a chodí to bez problému,jenže Snailer váží okolo 3 až 4 kil,kdežto Líza 6,5 kila.
Tak že dej jeden régl na dva motory,ale počítej s tím,že určitý rozdíl při odlehčení některé nápravy bude,ale zase jak píše Bat..,naučíš se s tím a kupodivu ti to občas pomůže třeba k lepšímu zatočení modelu a můžeš mi věřit, v testování modelu se dvěma motory, jsem toho prošel hodně,než jsem od toho upustil,ona Liazka se dvěma motory vypadá divně.. :lol:

Napsal: 10.11.2011 16:12
od Cmelak007
Doufám, že to s těmi rozdílnými otáčkami nebude tak hrozné. Koupil jsem dost silný regulátor a motory osmdesátizávitové. Věřím, že auto udrží. Každopádně jsem na to strašně zvědavý a nemůžu se již dočkat, až budu mít čas a model zprovozním!

Napsal: 10.11.2011 19:32
od MikeP
Grizzly píše:...Podle mého zde hraje velkou roli váha auta...


Myslim, ze si trefil topurkem do sekery nebo jak se to rika. Vaha auta a sprevodovani. Protoze nic z toho, co popisujes se mi u berga nedelo nebo alespon ne tak, aby to jakkoliv ovlivnilo jizdu. Pokud se kouslo kolo byl ten crawler skoro schopnej se kolem toho kouslyho kola obtocit, pak mozna doslo k tomu, ze se jedna naprava zastavi a druha se toci. Pouhe zatizeni a nadlehceni absolutne nehralo roli. Par lidi s nim jezdilo, takze to snad muzou potvrdit.

Ale je faktem, ze trial a crawlery maji jine pozadavky na vozy a i jina pravidla. Viz napriklad ten DIG, ktery sem zapinal elektronicky jednim tlacitkem, skoda, ze se to tenkrat nejezdilo, bych si zablbnul. Na trial to opravdu bude k nicemu a rusi se tim vyhoda 2 reglu. Nejak sem se nechal unest tema crawlerovskejma napravama a uz stavim zas crawlera... :-D