Stránka 2 z 5
Napsal: 08.01.2012 23:54
od Martin01
Díky za vaše názory a připomínky :wink:. Na nárazník zatím není čas a ještě nejsem úplně rozhodnutý kterou verzi zvolím, možná bude nějaká třetí :roll:. Co se týká té kastle cf 100 tak kvůli ní jsem dlouho váhal než jsem se rozhodl to auto koupit, ale nakonec rozhodla cena, protože to bylo komplet s elektronikou i vysílačkou rok staré velice zachovalé auto za cenu za kterou by nebyla ani ta stavebnice bez elektroniky. Musím se ale přiznat, že co ho mám doma, tak se mi ta kastle začíná docela líbit :lol: ,nejsem tedy v situaci, že bych honem sháněl jinou, ale pokud narazím na něco zajímavého tak nevylučuji změnu.
Napsal: 21.01.2012 11:11
od Martin01
Napsal: 21.01.2012 11:40
od tjjack
16ka asi stačit nebude, protože špičky u motorů jsou i okolo 70A.....
Napsal: 21.01.2012 12:24
od Bulwa
Podle mě je nejlepší vypínač,jak píšeš.Taky ho používám a myslím,že nemá ani 15 A a už rok vše funguje bez problémů :lol:
Napsal: 21.01.2012 12:24
od manek100
vypínač dej na červenou žílu od regulátoru do přijímače, a tam stačí i slabší vypínač, tak na 3A
Napsal: 21.01.2012 17:04
od minotaur
No tak teď váhám, ta poslední varianta nárazníku taky má něco do sebe.
K vypínači - Při ježdění je vypínač od reglu k tomu, aby ti při pauze auto někam náhodně nezdrhlo :lol: Pokud ale auto na delší čas odstavíš i s baterkou, tak doporučuju rozpojit konektory. Nikdy nevíš, co se může stát.
Napsal: 22.01.2012 9:35
od Martin01
Ještě k tomu vypínači, mám regulátor DSYS MD54DCR od něj je "vypínač", ale je zapojenej tak, že když zapojím baterku a tenhle vypínač je vypnutej auto nemůže jezdit ale regulátor bliká a pípá, proto bych tam chtěl vypínač, kterej dokud nezapnu tak auto nedělá nic a nemá žádný odběr z bat. Pokud dám vypínač jak radí manek100 mezi regul. a přijímač nebude ten regul. dělat zase to jak popisuji výše ? :roll: Ten vypínač chci používat pouze při pauzách při ježdění, při odstavení auto budu klasicky odpojovat baterku.
Napsal: 22.01.2012 9:51
od Filip
To u dsysu myslím nejde. je to kvůli baterky. Já sem vypínač odstřihl a odpojuju baterku.
Napsal: 22.01.2012 10:26
od Bulwa
Vypínač musíš dát na + kabel od regulátoru k baterce :roll: Pokud ho vypneš odpojíš regl,přijímač atd. od proudu a je to :wink: A originální vypínač od DSYS necháš pořád zapnutý.
Napsal: 22.01.2012 10:51
od Martin01
Bulwa píše:Vypínač musíš dát na + kabel od regulátoru k baterce :roll: Pokud ho vypneš odpojíš regl,přijímač atd. od proudu a je to :wink: A originální vypínač od DSYS necháš pořád zapnutý.
To bylo to první co mne napadlo, ale mám obavu s těch ampér co tam můžou téct při plném výkonu a vypínače které zvládnou přenést tak velké proudy jsou zase dost velké, ještě mne napadlo to spínat přes nějaké relé ale to by zas bylo asi dost velké to relé a celkově by to bylo dost komplikovaný :?. Technicky je to auto řešné proti ujetí tím orig. vypínačem od regulátoru jen mne tam rozčiluje, že když je to v té poloze proti ujetí tak regulátor stále pípá a bliká.
Napsal: 22.01.2012 11:10
od Knedlousek
Myslíš že třeba tamyia tam dává nějaký bůhvíjaký kvalitní vypínače? Jak píšou kluci vypínat to můžeš i vypínačem na malý proudy.
Napsal: 22.01.2012 16:41
od Martin01
Napsal: 22.01.2012 16:45
od salvatore
Ty hlavní lampy jsou mega parádní práce! Z čeho jsou?
Samoblikací LEDky se použít nedaj - to ses teda mohl zeptat.
Napsal: 22.01.2012 17:02
od Martin01
světla mám odtud -
http://www.rc-auta.eu/zbozi/4558/Pridav ... --1ks-.htm. Cena je dobrá jen je tam háček v tom, že když si je chce někdo nechat poslat, musí nakoupit zboží min. za 200,- a k tomu poštovné a balné 100,-. S těma diodama mne vůbec nenapadlo, že to může tohle udělat a že bych se na to měl předem přeptat :oops: . holt člověk se celej život učí.
Napsal: 20.03.2012 14:22
od Martin01