Stránka 2 z 5

Napsal: 08.01.2012 23:54
od Martin01
Díky za vaše názory a připomínky :wink:. Na nárazník zatím není čas a ještě nejsem úplně rozhodnutý kterou verzi zvolím, možná bude nějaká třetí :roll:. Co se týká té kastle cf 100 tak kvůli ní jsem dlouho váhal než jsem se rozhodl to auto koupit, ale nakonec rozhodla cena, protože to bylo komplet s elektronikou i vysílačkou rok staré velice zachovalé auto za cenu za kterou by nebyla ani ta stavebnice bez elektroniky. Musím se ale přiznat, že co ho mám doma, tak se mi ta kastle začíná docela líbit :lol: ,nejsem tedy v situaci, že bych honem sháněl jinou, ale pokud narazím na něco zajímavého tak nevylučuji změnu.

Napsal: 21.01.2012 11:11
od Martin01
Tak jsem udělal třetí a asi definitivní verzi nárazníku :wink:
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Pro porovnání přidávám fotky prvních dvou verzí

Obrázek
Obrázek

Ještě jsem se chtěl zeptat jestli mi někdo může poradit jak nejlépe řešit vypínání auta. Původní majitel to něměl nijak řešeno a auto se zapíná jen připojením kabelů k baterce. Chtěl bych na kabel od + bat. umístit vypínač abych stále nemusel rozpojovat ty kabely, s elektronikou namám moc zkušeností, ale vzhledem k tomu, že tam asi tečou dost velké proudy tak předpokládám že tomu musí odpovídat i vypínač, sehnal jsem 16A vypínač, bude to stačit? Budu rád za každou radu a zkušenost. Díky :wink:

Napsal: 21.01.2012 11:40
od tjjack
16ka asi stačit nebude, protože špičky u motorů jsou i okolo 70A.....

Napsal: 21.01.2012 12:24
od Bulwa
Podle mě je nejlepší vypínač,jak píšeš.Taky ho používám a myslím,že nemá ani 15 A a už rok vše funguje bez problémů :lol:

Napsal: 21.01.2012 12:24
od manek100
vypínač dej na červenou žílu od regulátoru do přijímače, a tam stačí i slabší vypínač, tak na 3A

Napsal: 21.01.2012 17:04
od minotaur
No tak teď váhám, ta poslední varianta nárazníku taky má něco do sebe.
K vypínači - Při ježdění je vypínač od reglu k tomu, aby ti při pauze auto někam náhodně nezdrhlo :lol: Pokud ale auto na delší čas odstavíš i s baterkou, tak doporučuju rozpojit konektory. Nikdy nevíš, co se může stát.

Napsal: 22.01.2012 9:35
od Martin01
Ještě k tomu vypínači, mám regulátor DSYS MD54DCR od něj je "vypínač", ale je zapojenej tak, že když zapojím baterku a tenhle vypínač je vypnutej auto nemůže jezdit ale regulátor bliká a pípá, proto bych tam chtěl vypínač, kterej dokud nezapnu tak auto nedělá nic a nemá žádný odběr z bat. Pokud dám vypínač jak radí manek100 mezi regul. a přijímač nebude ten regul. dělat zase to jak popisuji výše ? :roll: Ten vypínač chci používat pouze při pauzách při ježdění, při odstavení auto budu klasicky odpojovat baterku.

Napsal: 22.01.2012 9:51
od Filip
To u dsysu myslím nejde. je to kvůli baterky. Já sem vypínač odstřihl a odpojuju baterku.

Napsal: 22.01.2012 10:26
od Bulwa
Vypínač musíš dát na + kabel od regulátoru k baterce :roll: Pokud ho vypneš odpojíš regl,přijímač atd. od proudu a je to :wink: A originální vypínač od DSYS necháš pořád zapnutý.

Napsal: 22.01.2012 10:51
od Martin01
Bulwa píše:Vypínač musíš dát na + kabel od regulátoru k baterce :roll: Pokud ho vypneš odpojíš regl,přijímač atd. od proudu a je to :wink: A originální vypínač od DSYS necháš pořád zapnutý.


To bylo to první co mne napadlo, ale mám obavu s těch ampér co tam můžou téct při plném výkonu a vypínače které zvládnou přenést tak velké proudy jsou zase dost velké, ještě mne napadlo to spínat přes nějaké relé ale to by zas bylo asi dost velké to relé a celkově by to bylo dost komplikovaný :?. Technicky je to auto řešné proti ujetí tím orig. vypínačem od regulátoru jen mne tam rozčiluje, že když je to v té poloze proti ujetí tak regulátor stále pípá a bliká.

Napsal: 22.01.2012 11:10
od Knedlousek
Myslíš že třeba tamyia tam dává nějaký bůhvíjaký kvalitní vypínače? Jak píšou kluci vypínat to můžeš i vypínačem na malý proudy.

Napsal: 22.01.2012 16:41
od Martin01
Tak mne včera mladej ukecal abych našemu autíčku udělal světla, hrál jsem si s tím včera od rána do večera a ještě na tom práce je, ale myslím, že už to přeci jen začíná být alespoň trochu scale.:wink:
Ty hlavní světla jsou sice velice hezky zpracovaný, ale nemají žádnou drážku ani zobáčky které by je držely v karos. nechtěl jsem to lepit na tvrdo vteřiňákem pro případ, že bych tu karos. chtěl v budoucnu odstrojovat a stříkat a tavným lepidlem to moc nedrží. Blinkry jsem chtěl používat jen jako varovná světla při používání navijáku, ale zjistil jsem, že ty 4ks blikacích diod mají každá jinou frerkvenci blikání a vypadá to spíš jako barevná hudba než varovné blikače :cry:apřidávám pár fotek, zbytek zde - http://01martin.rajce.idnes.cz/Predni_svetla/

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 22.01.2012 16:45
od salvatore
Ty hlavní lampy jsou mega parádní práce! Z čeho jsou?

Samoblikací LEDky se použít nedaj - to ses teda mohl zeptat.

Napsal: 22.01.2012 17:02
od Martin01
světla mám odtud - http://www.rc-auta.eu/zbozi/4558/Pridav ... --1ks-.htm. Cena je dobrá jen je tam háček v tom, že když si je chce někdo nechat poslat, musí nakoupit zboží min. za 200,- a k tomu poštovné a balné 100,-. S těma diodama mne vůbec nenapadlo, že to může tohle udělat a že bych se na to měl předem přeptat :oops: . holt člověk se celej život učí.

Napsal: 20.03.2012 14:22
od Martin01
Tak jsem se před časem pustil do úprav podvozku za účelem snížením, lepšího rozložení těžiště a utěsnění elektroniky. Po dlouhém vymýšlení a shánění materiálu se to konečně začíná trochu rýsovat. Dělám to doma v obýváku a času tomu taky nemůžu věnovat tolik kolik bych si přál tak to jde pomalu. Už mám poměrně jasnou představu o úpravách podvozku i karoserie, mým cílem bylo mít kompletně upravené auto na akci Vidrholec 2012, což se ukázalo jako nereálné tak se teť snažím auto uvést alespoň do stavu provozuschopného abych se mohl této akce zůčastnit. Práce je ještě hodně a času málo tak mi držte palce.

Obrázek

Obrázek

Obrázek