Stránka 2 z 2

Napsal: 21.02.2012 13:37
od stiifii
jo jasne jestli mas kriz v naprave tak to je ono poloosa to dela taky a nastava to prave pri zalomeni toho krize a do ucity meze to kompenzuje ten druhej kloub v pripade kardanu... jsou tam dva pooteceny a "poskakujou" v proti fazi... ale tim ze osa napravy neni rovnobezne s osou prevodovky se to deje taky proto jsou obycejne rovnobezne ty vyvody... jezdit se s tim asi da ale minimalne bych rekl ze zkracujes zivotnost kardanu vic nez kdyby si ho mel mezi linkama rovne....

Napsal: 05.04.2012 22:08
od Baterfly
Ahoj. Dingo má už první jízdy za sebou, ale nemám na něj moc času protože finišuje předělávka modelu pro trial. Mám problém tím že se model neudrží v kopci na neutrál. Motor je Speed 6008,4V, pastorek 20z a regl dsys 56A. V reglu už víc brzda nastavit nejde, tak bych potřeboval poradit co s tím. Zmenšit pastorek nebo vyměnit motor?