Stránka 2 z 2
Napsal: 16.06.2012 23:29
od Yamaha
Prepáčte ale info o veľkosti originálnych diskov mám od kamarata a ten neviem čo meral ked my povedal 39mm :evil:
Podľa toho čo som pozeral na internete,sadnú v pohode :wink:
Napsal: 21.06.2012 19:06
od Culy
Tak máme další dotaz. Bráchovi začlo něco v autíčku rachtat a to je na zpátečku když se třeba o něco optře tak je to jako by mu někde přeskakovaly převody. VYměnili sme pastorek to hlavní ozubený kolo a dělá to pořád. Nikde nic nechybí ty plastový kloboučky tam jsou prostě vše v pořádku ale stále to rachtá. Nemá někdo zkušenost nebo radu co by to mohlo být?
Napsal: 21.06.2012 19:10
od UFO
To bude dost možná v kolech zadní nápravy, vymez vůli na hrušce - jinak vcelku rychle odrovnáš ozubení!
Napsal: 21.06.2012 19:24
od Culy
Dělá to předek. Pač zadní kola když podržímě tak ty berou pořád a nic se neděje takže to dělá na 100% předek.
Napsal: 21.06.2012 19:29
od UFO
... tak to je dobrý. To by mělo stačit ten kryt převodů stáhnout skrz s šáskem šroubama M3 s maticí. Pak by to mělo být už v pořádku ;-)
Napsal: 28.06.2012 18:41
od Culy
TAk se zase ptám. Kolik tak dáváte závaží do kol? Koupil sem nový gumy a přijde mi to nějak vratčejší než předtim a chtěl bych dát krapet závaží do kol ale nevim kolik. A další dotaz jakej olejček do tlumičů?
Napsal: 28.06.2012 19:53
od mirovito
Já jsem přidal do každého kola 90g. Celkem tedy kolo váží 150g.
Napsal: 03.07.2012 3:55
od Culy
Tak další dotaz. Poradtě s kardanem. Nějak se mi začal rozpadat kloubek u zadní nápravy.
Napsal: 03.07.2012 9:15
od milan008
Samozřejmě nejlepší je Tamiya kardany vyměnit za nové, ale v nouzi jsem to řešil tak, že jsem ty čepy nahradil delším šroubem M2, zajistil matičkou a rozklepal, slouží dodnes :wink:
Re: Pajera z Prachaticka
Napsal: 02.11.2014 16:44
od Culy
Probíhá příprava na Wotokabi a tudíž i menší upgrade. Již dříve jsme osadili převodovky od HPi což je oproti originálu nehorázný zlepšení co se týče ovladatelnosti a průjezdnosti obtížnějším terénem. Akorát jsme osadili motůrky s 19500 otáčkami ač byly objednány motory s 25000 hold chyba moje že jsem se nepodíval na parametry u výrobce páč prodejce měl milné info ale i tak je rychlost dostačující. Základ je ta síla kterou to teď má a hlavně brzda v neutrálu konečně funguje. No a přišel na řadu i exteriér.Jsou nasazeny nové gumy
http://www.rccrawler.com/forum/tires-wh ... ppers.html zvýšila se světlá výška a co se týče průjezdnosti tak zatím nevím nebyl čas je odzkoušet ale zdají se fajn, zkoušeno jen na zahradě. Vyrobil jsem pevnostní nárázník nové šekly vpředu i vzadu nová zahrádka a pak jedna vychytávka kterou jsem si přečetl u Pity z Vimperka a to je roller na permice použit jako tažné lano. Uvidíme co to vydrží ale říkali klucí že to drží docela zdárně. Tady je pár fotek jen mobil takže foto nic moc. Tím se loučím možná zase na rok.
http://culy.rajce.idnes.cz/Nove
Re: Pajera z Prachaticka
Napsal: 09.11.2014 14:23
od Culy
Wotokabi proběhlo v naprostém klidu technika vydržela i v dvouhodinovém deští a nové gumy se osvědčily akorát to bude chtít rozšiřovací hexy protože se zvýšením těžiště se snížila stabilita. Fotek bylo málo jak moc pršelo takže jen tohle.


Tady i s bratrovo červeným.

Celá promočená parta bláznů.