Stránka 2 z 2
Re: Převodovka
Napsal: 29.08.2012 15:35
od Filip
Tak snad prvně rozebírám a pak zjištuju díly. Že je špatný spur zjistím během půl minuty (pokud máš kryt, jinak pouhým pohledem)
Re: Převodovka
Napsal: 29.08.2012 15:51
od rakpavel
Filip píše:Tak snad prvně rozebírám a pak zjištuju díly. Že je špatný spur zjistím během půl minuty (pokud máš kryt, jinak pouhým pohledem)
To víš, ne všichni jsme tak schopní jako Ty. Budu se učit až budu taky takový pašák, tak se ani ptát nebudu......
Re: Převodovka
Napsal: 29.08.2012 16:49
od sWiNe
No Pavle já to říkal hned, nejdřív rozebrat a pak se může řešit dál. Filip rád komentuje ale tady mu musím dát za pravdu :lol: U spuru stačí i trochu bordelu mezi zuby a cvaká to jak prase, taky mě to poprvé udivilo. A jestli auto furt jede, tak bych ho ještě ani neměnil. Do toho mojeho se v plné rychlosti zasekl šroubek z kardanu a je už celý takový ... no použitý ale jede furt. Ocelový pastorek k ujmě nepřijde.
Re: Převodovka
Napsal: 29.08.2012 17:35
od rakpavel
Jet to jede ale nezdrave:-) a ještě to piska, ale to budu koumat az přijde novy spur. Diky
Re: Převodovka
Napsal: 02.09.2012 21:40
od Adam62_cz
Příčina zničení spuru může být bordel mezi zuby, nebo i nesprávná vůle mezi pastorkem a spur gearem.
Jistý návod říká, že ideální vůle se nastavuje tak, že mezi pastorek a spur dám obyčejný, tiskárnový papír, pastorek natlačím na spurgear a utáhnu šrouby na motoru. Nyní otočím spurgearem a papír musí vyjéct bez porušení (bez potrhání) - hotovo.
Re: Převodovka
Napsal: 02.09.2012 21:55
od rakpavel
Jj znám, jezdím 1/8 buggy