Stránka 2 z 3
Napsal: 22.10.2009 15:59
od Flare
Já jsem většinu vyměnil za metrický šrouby, v pevnostních bodech pojistil matkou (držáky tlumičů apod.).
Napsal: 22.10.2009 16:58
od Worlusho
Já jsem všechny samořezný šrouby odložil a použil metrický na imbus klíč, ale to vyžaduje pořízení imbus klíče určeného pro modeláře (jedná se o broušené šroubováky-přesné lícování). :wink:
Napsal: 22.10.2009 18:23
od milan008
No, díky za informace, mě se právě ty samořezky do plastu třeba na tlumičích moc nezdají... :?
Napsal: 22.10.2009 21:00
od katana
šrouby zatim všechny v pohodě, a to auto zrovna nešetřím, i ostatní díly drží. Tlumiče sem si koupil obyč ansmanny za 250,- ale i s měkějma ansmann pružinama je to furt dost tvrdý, to budu muset jestě nějak poladit. S kolama sem si zatim moc nehrál, mám origoše a pak 2,2 hummery od MikeP, tam sem nechal závaží na předku a mě se s tím zatím jezdi vcelku dobře.
Jak už tu bylo psáno za ty prachy je to i bez úprav všeho schopný.
Napsal: 22.10.2009 21:16
od milan008
Ještě jeden dotaz, spodní linky jsou uchycené v plastovém platu, ve výřezech, ale ty výřezy jsou děsně široký, kloubky tam lítaj +-1mm, nemají tam být nějaký vymezovací podložky?
Napsal: 22.10.2009 21:23
od Gluck
ja mam vse origo dnes jsem menil linky za delsi a me to tam sedi jak prdel na hrnec nic nikde nema vuly nevim kde soudruzi s NDR udelaly chybu ;)
Napsal: 22.10.2009 21:42
od milan008
já nemám origo balení, tak možná axiálský kloubky jsou širší...
nemohli by jste sem někdo hodit fotku jak jsou ty linky uchycený, prosím?
Napsal: 22.10.2009 22:37
od cores
Mám to taky tuhý jak veka.

Napsal: 22.10.2009 22:40
od Filip
ty sis nedělal čtyřlink?
Napsal: 22.10.2009 22:42
od milan008
No jo, už to vidím, já mám klasický kloubky s kuličkou a ty tam máš nějaký černý válcovitého charakteru... hmm, tak to budu muset něco vymyslet.. :?
Napsal: 22.10.2009 23:23
od l3stat
MikeP píše:vubec nejlepsi vec a to misto SCX si poridit X-Trail :lol: :lol: :lol:
řekni mi prosím výhody x treilu oproti scx co je tam líp řešeny
Napsal: 23.10.2009 10:02
od MikeP
Nekde sem to uz psal, tak nevim jestli si vzpomenu na vsechno, ale X-Trail ma sice nevyhodu, ze neni tak scale, potrebujes ax-10 plus kola a tlumice a nezenenes ho jako komplet kit. Na druhy strane je tuzsi (to sem resil v scx-ku vlozenim pricneho distancniho sloupku), sirsi, takze je vsude vic mista - i nad napravama pro montaz 4-linku a navic je pripravenej na zmenu rozvoru, jednoduchy a genialni. Take ma integrovane oblouky pro uchyceni tlumicu v ramu.
Napsal: 25.05.2011 9:30
od Matezz
Máte nějaké tipy a triky na zlepšení maximálního bočního náklonu? mě to příjde, že mi auto celkem brzo lehá na bok. Snížení těžiště, závaží v kolech, "rozkročení" pomocí portálků ... něco víc? Výměna pružin za tvrdší (mám bílé - měkké)? Něco s tlumičema? Zase bych nechtěl, aby auto bylo příliš tvrdé a na nerovnostech se nerealisticky třáslo.
Napsal: 25.05.2011 9:36
od Leprasol
V podstatě si to vypsal všechno. Základ je co nejnižší těžiště, s čimž souvisí závaží v kolech. Pak pomáhaj kratší tlumiče, auto nemá takovou možnost se naklánět, nicméně asi ztratíš trochu křížení. Pokud ti nevadí, že čouhaj kola z blatníků, tak použít kola s velkym offsetem, nebo rozšiřováky.
Napsal: 25.05.2011 19:24
od Lupino
celkem se diky tomuhle boční naklon zlepšil
