Stránka 2 z 2
Napsal: 26.11.2009 21:22
od Pedro
Napsal: 26.11.2009 21:25
od marek37
vypadá dobře,přemýšlím že ho taky koupím...
Napsal: 26.11.2009 21:32
od Pedro
Nepřemýšlej a jdi do toho. :lol:
Já měl na tom originálu hrozný vůle. Tenhle drží parádně. A vypadá taky tak ;-)
Napsal: 26.11.2009 21:35
od vojtasmisek
tenhle kardan je dobrý, mám podobný přišel mi včera, oproti originálu vypadá víc "tuningově" :wink:
Napsal: 26.11.2009 21:49
od yanek
Pánové nerad bych vám kazil radost ale moje zkušenost je úplně opačná. Konkrétně 3 ukroucené klouby, utržená převodovka a málem i náprava. projevuje se to nenápadně, auto trošku, pak více vibruje a nakonec se buď zastaví (lepší případ) a nebo něco uletí. Příčinu jsem našel po konzultaci s žílou ve velice těsném uložení válečku v kosti kloubu. Je to ta část co má v sobě červík . Po delším provozu se váleček natvrdo zadře, kloub funguje jen napůl na tenčí čep a je vymalováno. Já jsem to vzteky u 3. sady řešil tím, že jsem na "surovce" vytlouk zadřený váleček a vybrousil díru do velikosti zemědělských vůlí. Pak jsem kardany použil jen na crawler, kde nejsou tak dlouhodobě namáhané. Doporučuji otvor zvětšit preventivně nebo si sebou vzít spray a kontrolovat a prostříkávat. :|
Napsal: 26.11.2009 22:27
od Pedro
Díky za upozornění. Aspoň vím na co dávat pozor.
Uvidíme jak to půjde. Ja ho zatím jen namontoval a projel po kousek po koberci. Když to nepůjde tak budu holt řešit dál.Ten origoš už hrozil rozpadnutím každou chvíli.
Napsal: 26.11.2009 23:29
od Trewor
yanek píše: Příčinu jsem našel po konzultaci s žílou ve velice těsném uložení válečku v kosti kloubu. Je to ta část co má v sobě červík . Po delším provozu se váleček natvrdo zadře, kloub funguje jen napůl na tenčí čep a je vymalováno.
na tohle řeknu jen RTFM...read the fu(king manual :lol:
nebude to tim co tam píšou o zajišťováku závitů? Přeci jen nebejt to důležitýtak to tam nepíšou
:arrow:
http://img5.rajce.idnes.cz/d0509/2/2832 ... G_5351.JPG
Napsal: 26.11.2009 23:39
od yanek
Trewor píše:yanek píše: Příčinu jsem našel po konzultaci s žílou ve velice těsném uložení válečku v kosti kloubu. Je to ta část co má v sobě červík . Po delším provozu se váleček natvrdo zadře, kloub funguje jen napůl na tenčí čep a je vymalováno.
na tohle řeknu jen RTFM...read the fu(king manual :lol:
nebude to tim co tam píšou o zajišťováku závitů? Přeci jen nebejt to důležitýtak to tam nepíšou
:arrow:
http://img5.rajce.idnes.cz/d0509/2/2832 ... G_5351.JPG
To samozřejmě je důležité, jsem i trošku dementní ale zalepený kloub bych asi nenamontoval :wink: Po rozpadnutí jsem namontoval nový kardan rovnou z pytlíku, nic jsem nezajišťoval, protože nebylo čím a stejně do hodiny byl zadřený. Před namontováním chodil čistě a hladce. Takže lepidlem to asi nebylo :idea:
Napsal: 26.11.2009 23:53
od Trewor
A há tak to pardón za obviňování :oops:
Jestli to teda ti klucí žlutí dělaj takhle blbě mohlo by se zkusit to vzít nějakou jemňoučkou brusnou pastou a hodit to na vrtačku
Napsal: 27.11.2009 0:13
od yanek
Trewor píše:A há tak to pardón za obviňování :oops:
Jestli to teda ti klucí žlutí dělaj takhle blbě mohlo by se zkusit to vzít nějakou jemňoučkou brusnou pastou a hodit to na vrtačku
Tak to by bylo ideální řešení ale jak jsem psal, my cholerici jedině na "surovce" t.j. když nepomůže kladivo, pomůže větší kladivo!!!
Napsal: 27.11.2009 14:23
od vojtasmisek
yanek píše:Pánové nerad bych vám kazil radost ale moje zkušenost je úplně opačná. Konkrétně 3 ukroucené klouby, utržená převodovka a málem i náprava. projevuje se to nenápadně, auto trošku, pak více vibruje a nakonec se buď zastaví (lepší případ) a nebo něco uletí. Příčinu jsem našel po konzultaci s žílou ve velice těsném uložení válečku v kosti kloubu. Je to ta část co má v sobě červík . Po delším provozu se váleček natvrdo zadře, kloub funguje jen napůl na tenčí čep a je vymalováno. Já jsem to vzteky u 3. sady řešil tím, že jsem na "surovce" vytlouk zadřený váleček a vybrousil díru do velikosti zemědělských vůlí. Pak jsem kardany použil jen na crawler, kde nejsou tak dlouhodobě namáhané. Doporučuji otvor zvětšit preventivně nebo si sebou vzít spray a kontrolovat a prostříkávat. :|
ty kardany byly z rc modelexu? u moje ho kardanu jsem totiž dostal takové gumové krytky které se nasazují na ty dva klouby a kompletně je zatěsní. Jak píše Pedro: "Origo kardan byl na rozpadnutí" -můj taky