Stránka 2 z 2

Re: HPI Blitz

Napsal: 15.01.2013 17:11
od Filip
Můsíš hodně opatrně, hlavně to chce dobré gumy (calliber)Na mokru hlína/tráva jezním vzadu calibery nejměkčí a vepředu gladiatory střední a na té trávě to sedí jak přibité na hlíně jako zadokola no. A taky záleží co myslíš výkonějším motorem já sem jezdil se 7,5 a dalo se to ale stejně jezdíš na půl plynu protože jede na takovém povrchu rychleji než na plný.

Re: HPI Blitz

Napsal: 15.01.2013 17:20
od Kuba93
Jasny chapu, premejslim o nakym trophy/SC typu slash/blitz, mozna exo.. RWD jsou o hodne levnejsi ale zas nevim jesli by se nevyplatilo jit do 4x4 aby to bylo riditelny.. Dejme tomu s nakym tim 7,5, mozna by stacil o trosku slabsi.. :wink:

Re: HPI Blitz

Napsal: 15.01.2013 17:42
od Ruzabmx
Ja osobně měl všechny modely 4x4, k Blitzovi sem přišel doslova jak slepej k houslím a musím říct že i v tom základu je stím mnohem větší sranda. Navíc co sem viděl a zkusil ,tak mi přijde naprosto nerozbitný :P

Re: HPI Blitz

Napsal: 15.01.2013 17:59
od Filip
On je nerozbitný. Svoje 4x4 sc plánuju vyměnit za sumita s doplatkem.

Re: HPI Blitz

Napsal: 17.01.2013 2:39
od Ruzabmx
Našel sem hodně zajmavou rozborku tohohle auta, i nějaké typy. -- > http://www.rcshortcourse.com/forum/hpi- ... hread.html Jen mi vrtá hlavou proč do toho daval motor 17,5z aa taky sem nějak nepochopil to s těma převodama, kdybych tam měl dát zatím ten motor 13,5z tak si nejsem jistej jakej převodovej poměr zvolit.Dnes sem se dival a v zakladu (nebo aspon ten můj) má 18zubů pastorek a 88zubů to ozubene kolečko..Takže nevím jestli větší/menší pastorek nebo měnit to ozubeny kolo tak aby se co nejmiň hřál motor a regulator nedostaval tak razantní čočku.

(na léto mám v plánu koupit tu doporučovanou 8,5 motor i s kvalitnejsim reglem,ale teď doufam že na to lepši seznamení ten 13,5 + ten regl 35A by stačil,pokud to nějak kombinace převodů dovolí)

Re: HPI Blitz

Napsal: 17.01.2013 7:17
od DMR
Čím menší dáš pastorek tím více ulehčíš motoru i reglu. Zkus o dva zuby míň. Získáš tím lepší výjezd ze zatáček ale pomalejší rychlost na rovině. Regl bys potřeboval alespoň 60A těch 35A je málo a dostává to pokouřit.Na seznámení ale stačí jen ho nepřehřej.
Tady máš rady od Igora
http://www.masters.cz/clanek/3165/prevo ... -jak-volit