Stránka 2 z 2

Napsal: 30.04.2010 1:23
od Bob
Tohle se my taky jednou stalo.Tak jsem vsechny loziska co jsou v aute vyndal,rozebral a vyvaril asi 20 min. v prevodovym oleji.Potom jsem do nich nacpal 100% silikonovou vaselinu (co se tam vlezlo) a od te doby je klid.Je ale potreba je nechat po vyvareni vystydnout v tom oleji,aby nemohlo dojit k jejich popusteni (zmeknuti).A hlavne se musi davat pozor na to,aby to nechytlo.Hlavne nevarit doma,nejen kvuly moznosti vzplanuti, ale i kvuly vyparum.Prezevsechno to ale funguje dobre,a od te doby nemam problem. :wink:

Napsal: 30.04.2010 10:18
od rskedar
jo tenhle postup vypadá dobře, asi to příště taky zkusím v garáži...

bwt nedělejte to doma a když už jo, tak nehaste olej vodou :)
http://www.youtube.com/watch?v=sZGzbd0IvUE

Napsal: 30.04.2010 10:30
od lukai
to video mi volaco pripomina :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Napsal: 30.04.2010 13:07
od Bob
Samozrejme si to musi clovek ohlidat a jakmyle to zacne lehce varit tak snizit teplotu a udrzovat v konstantnim varu.Pri vareni olej zridne natolik ze vyplni veskere pory v oceli a rez se uvolni.Samozrejme ze pokud je to hodne rezave tak to chce i nekolikrat zopakovat a mezi tim rozhybat.Dulezite je pak loziska naplnit kvalitnim mazivem.Maziva tipu Konkor 101 a WD40 se hodi pouze na uvolnovani a nenarocnou konzervaci.Jejich ucinek je sice rychly,ale ne trvanlivy.Jedine mazivo ve spreji ktere bych doporucil z vlastni zkusenosti je Vysokoprilnave mazivo na otevrena prevodova soukoli.(da se pouzit i do prevodovky)

Napsal: 30.04.2010 19:09
od Urvanej
Na expedici mi docela dobře funguje adhezní mazivo na motocyklové řetězy. To má hodně rozpustných složek, které se odpaří a zustane jen husté lepivé mazivo, které drží fest. Ale ložiko pak má trochu větší valivý odpor, což u expedice nevadí.

Napsal: 01.05.2010 15:31
od l3stat
no na motrce jezdím a do ložiska bych tohle vživotě nedal ani ne kvůli odporu ale je to jak lepidlo všechno to na sebe chytne a nepustí