nj koukam na foto a tam to hosi meli udelat tak, ze splostely bude az konec te hridele a ne primo od toho osazeni. Ale musela to bejt slusna sila ktere ato ukroutila, pokud to neni vylozene blativej material.
BiGGiE píše:deekey :) zkusil jsem cestu mensiho odporu a nacpal do toho prevodovku s axika a ta vydrzela zhruba 10 minut ? :D a ukoutil jsem unasec na kardan co kouka s prevodovky takze zacinam bejt uz hodne nasss. a bezradnej.
hm jezdim s nekolika ruznymy axiky a scx-ky a krome ukroucenejch kardanu, nikdy nic. Ty sem nahradil MIPy.
Druha vec je, ze pokud ma nekdo debilne udelany kardany (myslim uhly) a dalsi nesmysle, ktery nepomuzou zadny prevodovce, tak neni co resit. Tim nemam na mysli nikoho konkretniho, je to jen priklad. Obcas je lepsi trochu premejslet pred sestavenim podvozku. Myslim, ze SCX ma toto celkem vychytane. Rekl bych ze TF ne.
Tak co jsem viděl ukroucené unašeče kardanů na špajsce od axialu, tak jsem se divil, že z auta nebyl uzel, úhly kardanů byly daleko za jejich provozně-technickými možnostmi.
Martin Axial Ax 10 ARTR, Axial CSX 10, Xray XB4 Rally , xray XB4"15 Sanwa foto na rajčeti worlusho
BiGGiE píše:MikeP tohle nemam ja mam tu prevodovku kde skrz ozub spojis dve pulky a to jsem ukroutl. Ten prvni kus zkusim objednat .... to by mohlo bejt reseni :)
Nemusis mit, je to tusim u AX10 jen u rtr, ale scx to ma v zakladu. Vrele doporucuju. Nikdy se neprotocilo jindy, nez kdyz se kouslo kolo o sutr. V crawlerech by to mohl byt problem, obcas je potreba do toho jit celkem drsne i pres ten sutr a za cenu namotani gumy na rafek, ale u scale bych doporucil
Pravdou je, ze vystup z prevodovky je u axika druhy dil v poradi hned po kardanech, ktery odchazi, pokud se kousnou kola a neni prokluzova spojka.
Pak uz nasleduji jen vytrhane gumy z kol..... :twisted:
Naposledy upravil(a) MikeP dne 01.11.2009 21:51, celkem upraveno 1 x.
nějak jste utekli od původního nadpisu o řešení převodovek RC 4 WD k Axikům.
Tak pište další závady převodovek R2.Já ji jezdím také,mám dvoukvalt.Jako novou jsem ji rozebral a celou pořádně promazal.Po určité době začalal být hlučná,tak jsem ji prostříkal tekutou vazelinou ve spreji a hlučnost se zase snížila.Rychlosti řadím jen při velmi pomalé jízdě a pokud možno,před překážkou,aby nebyla namáhaná zubová spojka,i když jsem to samozřejmě zkoušel na rovině pod plným plynem a také to zařadilo,ale byla už hodně slyšet zubová spojka.Další věc je, mít tam silné servo,aby to rychle přešouplo,já tam mám 10 kilové.Auto váží 4.5 kila,zatím převodovka maká,tak uvidím,jak ještě dlouho.Co mě hodně štve,tak to jsou ty jejich kovové kloubky na linkách.Na 3 linku ve předu už je vytržený a na ostaních jsou ohromné vůle,že nápravy cestují.Tak to budu muset řešit kloubkama z Axíka.Tolik zatím moje zkušenosti.
Griessl Karel Rc Trial = Mouchod, Liaz 111, Avia Future, Praga V3S RC Crawler = Axial,Bully RC exp. = Toyota-truggy a další ve stavbě RC Dakar = Tatra Jamal