Stránka 2 z 8

Napsal: 01.11.2009 20:13
od BiGGiE
To na co pripojis kardanku k prevodovce

Napsal: 01.11.2009 20:16
od deekay
nj koukam na foto a tam to hosi meli udelat tak, ze splostely bude az konec te hridele a ne primo od toho osazeni. Ale musela to bejt slusna sila ktere ato ukroutila, pokud to neni vylozene blativej material.

Napsal: 01.11.2009 20:18
od BiGGiE
spis mi to prislo jak nakej hitlerovo kov cert vi :D

Napsal: 01.11.2009 20:22
od reddevil
BiGGiE píše:spis mi to prislo jak nakej hitlerovo kov cert vi :D

ada měl kvalitní kov....tohle je nějaká slitina hliníku....

Napsal: 01.11.2009 20:23
od BiGGiE
dyk rikam hitlerovo kov :D

Napsal: 01.11.2009 20:24
od deekay
to ma duralovej vystup hridele???

Napsal: 01.11.2009 20:26
od BiGGiE
no dural to neni to bych rek 100% pac se to zvejklo dural by prask ciste co mam okoukano

Napsal: 01.11.2009 21:04
od MikeP
BiGGiE píše:deekey :)
zkusil jsem cestu mensiho odporu a nacpal do toho prevodovku s axika a ta vydrzela zhruba 10 minut ? :D a ukoutil jsem unasec na kardan co kouka s prevodovky takze zacinam bejt uz hodne nasss. a bezradnej.


hm jezdim s nekolika ruznymy axiky a scx-ky a krome ukroucenejch kardanu, nikdy nic. Ty sem nahradil MIPy.

Reseni pro tebe:

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXXBK3&P=ML

A od te doby co pouzivam tohle uz nikdy nic:

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXUFG7&P=7

Druha vec je, ze pokud ma nekdo debilne udelany kardany (myslim uhly) a dalsi nesmysle, ktery nepomuzou zadny prevodovce, tak neni co resit. Tim nemam na mysli nikoho konkretniho, je to jen priklad. Obcas je lepsi trochu premejslet pred sestavenim podvozku. Myslim, ze SCX ma toto celkem vychytane. Rekl bych ze TF ne.

Napsal: 01.11.2009 21:20
od Worlusho
Tak co jsem viděl ukroucené unašeče kardanů na špajsce od axialu, tak jsem se divil, že z auta nebyl uzel, úhly kardanů byly daleko za jejich provozně-technickými možnostmi.

Napsal: 01.11.2009 21:44
od BiGGiE
MikeP tohle nemam ja mam tu prevodovku kde skrz ozub spojis dve pulky a to jsem ukroutl. Ten prvni kus zkusim objednat .... to by mohlo bejt reseni :)

Napsal: 01.11.2009 21:45
od MikeP
BiGGiE píše:MikeP tohle nemam ja mam tu prevodovku kde skrz ozub spojis dve pulky a to jsem ukroutl. Ten prvni kus zkusim objednat .... to by mohlo bejt reseni :)


Nemusis mit, je to tusim u AX10 jen u rtr, ale scx to ma v zakladu. Vrele doporucuju. Nikdy se neprotocilo jindy, nez kdyz se kouslo kolo o sutr. V crawlerech by to mohl byt problem, obcas je potreba do toho jit celkem drsne i pres ten sutr a za cenu namotani gumy na rafek, ale u scale bych doporucil

Pravdou je, ze vystup z prevodovky je u axika druhy dil v poradi hned po kardanech, ktery odchazi, pokud se kousnou kola a neni prokluzova spojka.

Pak uz nasleduji jen vytrhane gumy z kol..... :twisted:

Napsal: 01.11.2009 21:49
od BiGGiE
no tak to sem na to zvedavej :D a spojku tamopravdu nemam


ja jsem s toho byl tak vytocenej ze sem s tim sleh vo zem a praskla mi kastle :oops:

Napsal: 01.11.2009 21:54
od MikeP
BiGGiE píše:no tak to sem na to zvedavej :D a spojku tamopravdu nemam

ja jsem s toho byl tak vytocenej ze sem s tim sleh vo zem a praskla mi kastle :oops:


Ja se taky obcas nas...., ale pak si rychle uvedomim kolik to stalo a zase se uklidnim. :mrgreen:

Napsal: 01.11.2009 21:55
od BiGGiE
no tak to kdyz si uvedomim tak bych to roztavil na tezitko za to mohlo bejt aut

Napsal: 01.11.2009 23:04
od Grizzly
nějak jste utekli od původního nadpisu o řešení převodovek RC 4 WD k Axikům.

Tak pište další závady převodovek R2.Já ji jezdím také,mám dvoukvalt.Jako novou jsem ji rozebral a celou pořádně promazal.Po určité době začalal být hlučná,tak jsem ji prostříkal tekutou vazelinou ve spreji a hlučnost se zase snížila.Rychlosti řadím jen při velmi pomalé jízdě a pokud možno,před překážkou,aby nebyla namáhaná zubová spojka,i když jsem to samozřejmě zkoušel na rovině pod plným plynem a také to zařadilo,ale byla už hodně slyšet zubová spojka.Další věc je, mít tam silné servo,aby to rychle přešouplo,já tam mám 10 kilové.Auto váží 4.5 kila,zatím převodovka maká,tak uvidím,jak ještě dlouho.Co mě hodně štve,tak to jsou ty jejich kovové kloubky na linkách.Na 3 linku ve předu už je vytržený a na ostaních jsou ohromné vůle,že nápravy cestují.Tak to budu muset řešit kloubkama z Axíka.Tolik zatím moje zkušenosti.