Re: Náhrada Speed 600 ECO za stříďák
Napsal: 14.04.2013 21:43
salvatore píše:Tome bezsenzor na trial je total nesmysl. Co je za problém se Speedem?
Neutáhne převodovku.
Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
https://www.rc4x4.cz/
salvatore píše:Tome bezsenzor na trial je total nesmysl. Co je za problém se Speedem?
virtual píše: Pokud neřešíš cenu tak třeba Tekin ROC412 (1800 nebo 2300kV) s reglem RS nebo RX8 bude zajímavá volba. Neznám ten Speed, ale myslím, že to bude znatelně silnější a rychlejší (ta 1800 má asi 13500 otáček při 7,4V). Do vody ale bez utěsnění nesmí!
http://www.teamtekin.com/roc412.html
Jsou pak i další možnosti, šetrnější k peněžence apod.
Pokud neřešíš cenu tak třeba Tekin ROC412 (1800 nebo 2300kV) s reglem RS nebo RX8 bude zajímavá volba. Neznám ten Speed, ale myslím, že to bude znatelně silnější a rychlejší (ta 1800 má asi 13500 otáček při 7,4V). Do vody ale bez utěsnění nesmí!
http://www.teamtekin.com/roc412.html
MikeP píše:Nad tim tekinem (rx8) taky uvazuju, ale s motorem pro4.
Mel by mit kroutak jak krava, je to senzor a je i dost rychlej (pro me 4600 ideal, ale maji ruzny).
Pokud des vyslovene po kroutaku, tak to vidim na nejakej sc motor, jsou delsi a tedy i silnejsi (alespon dle me logiky) :lol:
Ted pouzivam cc neu 1410 a to ma sily dost, ale je to bezsenzor, na nejaky plynuly rozjezdy si nehraju, nebylo ve foffce treba, ale verim tomu, ze s mambou se da vyladit lepe nez to mam ted. Ale stejne bych to videl na ten senzor.
Flare píše:ten 2300kV motor je i velikostí podobný, bohužel support Teniku trochu pokulhává, dostat se k manuálu nebo dalším detailům nějak nejde ... a asi nezbude než pak případn šáhnout po zahraničí, v ČR to snad nikdo neprodává.
salvatore píše:Tome co máš za baterky a za regulátor?
Flare píše:... jeden z mála vysokozávitových stříďáků ...
Frenky píše:Raději bych volil motor bez chladících otvorů...
Flare píše:Přátelé, mám záludnou otázku, která v sobě kombinuje nedostupnost informací s naopak obrovským výběrem v sortimentu:
Otázka:
máte někdo tip/zkušenost se silným střídavým motorem a reglem (značka, model), který by obstaral výše uvedené? maxímální otáčky můžou být klidně i vyšší (15-18.000) ale zásadní je síla někde okolo těch 5-8.000 otáček na které je auto převodované.
Díky