Stránka 2 z 20
Napsal: 04.04.2010 18:14
od MikeP
Hliniky to jsou. Jak se objednava v japonstine nevim, mam je z ebay, ale tam konkretne tyhle uz nejsou. :roll:
Napsal: 25.04.2010 18:03
od EsoRimmer
Koupil jsem si na Pajero gumy SDI Trail Doctor a při stavebnicové výšce kastle se dřou o blatníky. Vzhledem k tomu, že mám teď dvoje gumy (ze stavebnice + SDI), ale jen jedny disky, tak bych chtěl pořídit ještě jedny disky. Díval jsem se, že na Pajero by měly jít dát např. disky SDI
s offsetem -5mm. Zajímalo by mě, jestli máte s takovým odsazením kol na Pajeru někdo zkušenosti. Myslíte, že je dobrá volba koupit -5mm disky? Pomůže to, aby se nemusela moc zvedat kastle?
A pokud ano, tak nevíte někdo o nějakých alternativách k těm
SDI Wagon za stejnou nebo nižší cenu (550Kč vč. poštovného)?
EDIT:
MikeP:
A ty disky od Eagle model mají jaký offset? Stejný jak ze stavebnice, nebo se dá změnit nějakou vložkou? Zdá se, že v popise (podle google translatoru) nic nepíšou. Co se týče objednání, tak to by se nějak vyřešilo. Buď normálně napsat přímo mail v angličtině a nebo sehnat někoho, kdo japonsky umí. Vím přinejmenším o dvou lidech. :)
Napsal: 25.04.2010 22:04
od ferdovic
Já to trošku řešil,taky mám pajero a pokud dáš mínusový ofset,tak se obávám,že si súžíš auto natolik,že se lehce vyvrátí do strany,chtělo by si to asi někde vyzkoušet.
Napsal: 25.04.2010 22:44
od EsoRimmer
Píšeš, že se domníváš, že by to vedlo k nestabilitě, tzn. že jsi to ale nezkoušel, že? Teoreticky by to míň stabilní být samozřejmě mělo, ale otázka je, jestli to bude nějak znatelné i v reálu. Navíc i v tom článku píšou, že u většiny terénních aut je ten offset v reálu zhruba čtvrtinový, než na RC autech.
Vpředu mám na Pajeru vnější rozměr cca 190mm, tzn. při offsetu SDI -5mm to bude v reálu o -7mm z každé strany, čili 176mm. To je rozdíl nějakých 7%, což mi nepřijde zas až tak moc. Když bych kola trochu zatížil olovem, tak se zase těžiště o něco sníží.
Nemám teď kastli doma, takže si to nemůžu změřit, jestli by ten posun vůči kastli přinesl kýžený efekt, ale kromě zůžení by to mělo i o něco snížit mávání kol vpřed a vzad při zatáčení. Disky taky těžko vyzkouším, když jsou ze Španělska.
Napsal: 25.04.2010 23:09
od milan008
Při srovnávání rc auta se skutečným nezapomeň na to, že terén ve kterém se rc auta pohybují není 10x zmenšený proti skutečnému. Často jezdíme v terénu, do kterého (v patřičném zvětšení) by si nikdo se skutečným autem netroufl, proto se naše rc auta převracejí daleko častěji než skutečná, takže nelze jednoduše procentuelně spočítat rozměry a nastavení offsetů.
Napsal: 25.04.2010 23:14
od jerry-mouse
EsoRimmer píše:Píšeš, že se domníváš, že by to vedlo k nestabilitě, tzn. že jsi to ale nezkoušel, že? Teoreticky by to míň stabilní být samozřejmě mělo, ale otázka je, jestli to bude nějak znatelné i v reálu. Navíc i v tom článku píšou, že u většiny terénních aut je ten offset v reálu zhruba čtvrtinový, než na RC autech.
Vpředu mám na Pajeru vnější rozměr cca 190mm, tzn. při offsetu SDI -5mm to bude v reálu o -7mm z každé strany, čili 176mm. To je rozdíl nějakých 7%, což mi nepřijde zas až tak moc. Když bych kola trochu zatížil olovem, tak se zase těžiště o něco sníží.
Nemám teď kastli doma, takže si to nemůžu změřit, jestli by ten posun vůči kastli přinesl kýžený efekt, ale kromě zůžení by to mělo i o něco snížit mávání kol vpřed a vzad při zatáčení. Disky taky těžko vyzkouším, když jsou ze Španělska.
Ked mas standartne alebo GPM cvd-cka tak jednoznacne disky o ofsetu +1 a dozadu keby bolo mozne tak aj +3 ale tie sa nevyrabaju! V pripade ze mas TA-02 poloosy + naboje tak potom ofset na prednu napravu musi byt -1 a nie +1 a to z dovodu sirsiej napravy cca 5mm oproti origu! Montoval som uz tri pajka v oboch verziach naprav , a stale som pouzival disky od SDI s danymi ofsetmi! Tato informacia je 100pro overena zo zarukou! :wink: :idea: Ked pouzijes to spominane -5 tak to bude vypadat ako stara Skoda 105 S model 83 ked mala napravy zo starsej verzie 77 az 81 a vypadalo to zo zadu ako zeleznicny vagon! :lol:
Napsal: 26.04.2010 6:50
od ferdovic
A právě,že na mém to mám vyzkoušené,mám disky s ofsetem 0 a +9 a je to kardinální rozdíl!V žádných nemám závaží a nulový ofset je hodně náchylný na převrácení.Složitě jsem řešil pneu,abych se s tím plusovým ofsetem domluvil u blatníků,ale sehnal jsem průměr 80mma docela to jde,i když asi při extrémním křížení kontakt s blatníkem je.Ale za tu stabilitu mi to stojí.Na rajčeti jsou nové kola vidět.
Napsal: 26.04.2010 20:33
od MikeP
EsoRimmer píše:MikeP:
A ty disky od Eagle model mají jaký offset? Stejný jak ze stavebnice, nebo se dá změnit nějakou vložkou? Zdá se, že v popise (podle google translatoru) nic nepíšou. Co se týče objednání, tak to by se nějak vyřešilo. Buď normálně napsat přímo mail v angličtině a nebo sehnat někoho, kdo japonsky umí. Vím přinejmenším o dvou lidech. :)
Maji stejny offset jako puvodni disky z pajera. Zadny adapter, klasicky 12mm hex. Jo a zase se objevily na ebay, takze to nebude s tou japonstinou tak horky.
Napsal: 26.04.2010 21:57
od EsoRimmer
OK, dal jsem teda na vaše rady ohledně offsetu a objednal
tyto disky Tak snad to bude za ty peníze stát. Radši bych stříbrné, ale ty na ebay nebyly a ty druhé se mi černé moc nelíbily.
Napsal: 14.06.2010 19:51
od MartinB
Chtěl bych se zeptat jaké disky použít k pneu FLAT IRON 1,9. Při nasazení na standartní disk 1,9 je pneu volná a jak jsem se dočetl na netu tak vnitřní průměr pneu je 51 mm a průměr 1,9 disku je 48 mm. Nějak mi to nejde dohromady.
1.9 disky
Napsal: 14.06.2010 20:24
od mara126
já je mam na axi

Napsal: 14.06.2010 21:15
od MartinB
Co to je za disky a jaký mají průměr ?
1.9 disky
Napsal: 14.06.2010 21:45
od mara126
Napsal: 14.06.2010 21:51
od MartinB
Tak z toho nejsem vůbec chytrý, u disků je uveden průměr 48 mm a to je stejné jako mám. Přesto mi gumy na nich jsou volné.
1.9 disky
Napsal: 14.06.2010 22:02
od mara126
o tomhle problému se tu už psalo někde f 1.9 scale tires-přehled,já vim jen to že tam pasujou super.