Stránka 11 z 11

Napsal: 20.06.2010 22:47
od MikeP
8o

Jenom sem cekal, kdy tam hodis ty zada a ono nic.... :-)

Napsal: 21.06.2010 7:39
od petos
skoda striedaku,to chce jednoznacne benzinik
http://www.youtube.com/watch?v=_RDgi_Qi_p0 :mrgreen:

Napsal: 21.06.2010 14:38
od strejda
MikeP píše:8o

Jenom sem cekal, kdy tam hodis ty zada a ono nic.... :-)


Jo kamarádi to ze pozná.To auto jsem dostal.Mám ho na den dětí pro postižené co tu děláme každoročně.Jinak baterka je stejná naco jezdí tatra servo 25 kg.Práce tak na hodinu.

Napsal: 21.06.2010 17:15
od bavorak
Ty woe! Pěkná práce! :lol: :lol: :lol:

Napsal: 03.08.2010 22:36
od strejda
Ahoj kolegové blázni. :OK: Nemohu scháním ozubené kola na venoma http://www.mz-racing.net/p4154-ven-8341 ... -gear-set/ Nebo celou převodovku DĚKUJI :YOP: Moje Tatra je papá po dvou jinak to nejede.

Napsal: 04.08.2010 7:58
od gino
strejda píše:Ahoj kolegové blázni. :OK: Nemohu scháním ozubené kola na venoma http://www.mz-racing.net/p4154-ven-8341 ... -gear-set/ Nebo celou převodovku DĚKUJI :YOP: Moje Tatra je papá po dvou jinak to nejede.

no mne moja pred dvoma dnami zozrala rozvodovku z axiala a tak som vcera ucinil zasadnu zmenu v prevodovani a prenose sily . Pred trojstupnovu prevodovku som zaradil pridavnu prevodovku wheely king s prevodom 7,4:1 a cely ten paksament som posadil do stredu medzi druhu a tretiu napravu , co najnizsie aby som nemal velke uhly na kardanoch a taktiez nastane zmena vo vystupoch prevodovky (kamionova z jednym vystupom dostane predlzenu os aby mohla byt dvojvyvodova) . Kardany pojdu samozrejme zelezne aj ked pri vcerajsich testoch to zvladal aj ten plastovy z axika no nechcem provokovat a cakat kedy povoli . Myslim , ze je to o nieco lepsie riesenie ako kazdu chvilu menit plastove prevody , ktore sice nieco vydrzia , ale nie aute 8x8 :wink:

Napsal: 04.08.2010 11:53
od Trewor
Tak Pánové jestli vám ty 8x8 nevydejchaj převodovky tak jim můžete ulevit 2 cestama. 1) otevřít diferáky- 1. a 4. náprava by ulevila nejvíc ale nejvíc ubere průchodnosti, 2. a 3. naopak ulevěj míň ale neměly by tolik omezovat průchodnost.
2) prodloužit převody. A to jde buď redukčkou přímo vstupu nápravy(už jsem to viděl ale výroba 4 malejch převodovek je na palici), menšíma kolama(ale to je fuuuuj), většim spurem a menšim pastorku na diferáku(pochybuju, že to na axialovský nápravy někdo dělá), nebo reduktory/portály a to by jste zas museli zúžit nápravy a koupit 4 sady portálů a to je jednat mrtě práce ale i docela pěkná částka. Výsledek by byl ale suprovej protože maj převodovej poměr 1,5 a to by umožnilo převodovce a difům jet při vyšších otáčkách a nižšim krouťáku.
Hold u tohodle platí, že to buď suprově jede ale sype se to nebo do hůř jede a sype se to o něco míň.
Ale od kompu se mi to kecá :lol:
Stejně obdivuju, že se pustíte do tědlech strojů už jen proto, že to to stojí 2x tolik kol, víc jak 2x tolik náprav......a ještě je to těžký na nošení :lol:

Napsal: 04.08.2010 12:51
od gino
chcelo by to jednoznacne spravit to na nezavisle napravy a ruru . Pri prechode z napravy do napravy vznikaju velke straty . Aspon ja mam rozdiel medzi 1. a 4. napravou stvrt obratky kolesa kym sa tocia vsetky naraz . Axial naprava ma prevodovy pomer 2,92:1 , trojstupnova prevodovka od Tamci ma prevody 4:1 , 6,8:1 a 12,2:1 (aspon ta jednovyvodova , prevody pre obojstranne prevodovky su ine ) a este pred prevodovku mam zaradenu pridavnu prevodovku s pomerom 7,4:1 .
Tak si to skus zratat to su este len pomery . od cca.86:1 po 263:1 :wink:
je sice pravda , ze som s tym este nejazdil , ale ak to bude fungovat tak to zozere vsetko

Napsal: 04.08.2010 12:54
od Adam62_cz
Přesně kvůly tomuhle jsem to já zabalil :lol:

Jiný převody do axial náprav se dělají. http://www.mz-racing.net/233-podvozky-axial/?pageno=3

Napsal: 04.08.2010 14:52
od strejda
Mám tam dvě př.z venoma maká to parádně jen jsem tam nedal zátku a bordel udělal své.Z testování co tam dát mě šla hlava šejdrem. 8( Jinak děkuji za nápady.Poslední dobou nějak nestíhám prostě sezona na motorku běží :OK:

Napsal: 04.08.2010 15:24
od Papi
a co udělat 2 převodovky mezi 1. a 2. a 3 a 4 a propojit vstupy? to by ulehčilo jak převodovkám, tak převodům v 2. a 3. nápravě

Napsal: 04.08.2010 16:47
od gino
Papi píše:a co udělat 2 převodovky mezi 1. a 2. a 3 a 4 a propojit vstupy? to by ulehčilo jak převodovkám, tak převodům v 2. a 3. nápravě

no ked by si to trochu viac definoval , mozno nejaky nakres tak by som to chcel vidiet , pretoze pre dodrzanie razvorov v mierke 1:10 a vopchat medzi napravy prevodovku a este aj nejake tie kardany no ?

Napsal: 04.08.2010 17:00
od strejda
Je to tak Tatra 8x8 je velká ale dostat tam kloudnej pohon není tak jednoduché.A to hlaví vše je o prachách :ILL:

Napsal: 10.10.2010 22:13
od strejda

Napsal: 28.10.2011 0:44
od wranglik
Abych to tu trošku oživil..

Takže jako jednou za čas je potřeba jednou do roka provest kontrolu a servis kolem auta,tak sem již dnes a včera utvořil rosborku a sborku celého podvozku tatry..Po prvním dojmu sem si řikal že to vypada všechno ok a nakonec to tak opravdu bylo rozebral sem celý rám,převodovky a všechny čtyři nápravy a ono,až na nečekaný zlom momentu bylo vše VPOŘÁDKU!!nápravy nemají známky opotřebení až na vnejší plast který je mírně podřený a co se týká převodu v nápravách tak ty jsou všchny OK.....Jinak ložiska jsou v dobrým stavu ani jedno nebylo zrezlý a do náprav se snad ani jednou nedostala voda pač byly uvnitř jak nový nezašpiněný a to že sníma jezdim brody a sračky!!!Co se týká převodovek tak ty stále drží až na jednu,která se mi vlivem nečistot vysypala u sousedů Slováků v BB na víkendovce hned první den ale po kompletaci nových převodu a promazání vše OK..Dále na co sem se zaměřil byly kardany stále drží 2x axial karadn již je na tatře 2 roky a dvakrát Notyro ktery sem mi ze začátku sypaly-kříže šli srát a jinak jsou bez vůli a stále drží!!Také bych chtěl pozdvihnout HXT serva řízení,který fungují již skoro 2rokem a stále drží a co toho zažili a ani se necukaj a nepřeskakuji makaj jak maj a motory taktéž stále stejný,ale budu je muset jeste poresit z důvodu že předek se toči rychleji ,než zadek ktery jde pomaleji a to je ted vec kterou musim poresit bud dam dozadu rychlejsi motor a dopredu pomalejsi nebo to budu muset nak vykompenzovat,vymena pastorku a laborace snimi bez uspechu takze to uz nepocitam!!

Tot vše odemě po mém roce ježděni + roce ježdění se strejdou když ji měl..... :tleskam: