Stránka 11 z 14

Re: V3s 6x6 Trucktrial kategorie S2b TTM Ludgeřovice

Napsal: 13.05.2015 23:31
od hombre69
Tak Lego systém se nepovedl
Obrázek
Obrázek

Re: V3s 6x6 Trucktrial kategorie S2b TTM Ludgeřovice

Napsal: 13.05.2015 23:45
od hombre69
Tak jinak .
Dva je málo ?

Obrázek

Re: V3s 6x6 Trucktrial kategorie S2b TTM Ludgeřovice

Napsal: 17.05.2015 22:25
od hombre69
Obrázek

Re: V3s 6x6 Trucktrial kategorie S2b TTM Ludgeřovice

Napsal: 17.05.2015 23:24
od mara126
Sice máš dvě serva, ale moc to nezatáčí a je to nějaké celé krátké.

Re: V3s 6x6 Trucktrial kategorie S2b TTM Ludgeřovice

Napsal: 19.05.2015 20:52
od hombre69
:-( ne nezataci

Re: V3s 6x6 Trucktrial kategorie S2b TTM Ludgeřovice

Napsal: 21.05.2015 21:55
od maztekk
Prosím tě ty serva se mezi sebou neperou když každé točí jinak? Když jedno srovnáš do neutrálu to druhé musí mít cca o dva zuby otočeno, nebo ne? Potom by jedno bylo v neutrálu a druhé ho hledalo a cukalo do kol :-p

Re: V3s 6x6 Trucktrial kategorie S2b TTM Ludgeřovice

Napsal: 21.05.2015 22:06
od Grizzly
Já jsem tenhle problém na svých trialových autech odstranil tím, že spojka mezi pákami má oválné otvory, udělané přesně podle serv, jak dojedou do krajů, aby se mezi sebou nepraly. Takhle už to jezdí 3 sezonu a bez problémů.

Re: V3s 6x6 Trucktrial kategorie S2b TTM Ludgeřovice

Napsal: 21.05.2015 22:10
od Mira
Zajimava problematika.


.. To potom ale nemas silu dvou serv, ale serva si jakoby to rizeni predavaj, ne? Jedna paka nestaci ale ma vuli a tlaci ta, co je bliz odtlacovanemu kolu... Ze jakoby prodlouzis chod spojovaci tyce rizeni... Chapu to dobre?

Re: V3s 6x6 Trucktrial kategorie S2b TTM Ludgeřovice

Napsal: 21.05.2015 22:17
od Grizzly
Ale má to sílu obou serv. To druhé servo to dotlačí, přes tu oválnou díru,kdy už jedno servo, je jakoby na konci. Takhle se to špatně vysvětluje. Udělej si z na zkoušku z kousku hliníkového plechu spojovací páku mezi servy a zkoušej, krásně to zjistíš a pochopíš.

Re: V3s 6x6 Trucktrial kategorie S2b TTM Ludgeřovice

Napsal: 21.05.2015 22:30
od Grizzly
Podívej se sem
Obrázek

Re: V3s 6x6 Trucktrial kategorie S2b TTM Ludgeřovice

Napsal: 21.05.2015 22:34
od maztekk
Grizly ty máš na tom otočeném servu prohozené kabely aby točilo obráceně?

Re: V3s 6x6 Trucktrial kategorie S2b TTM Ludgeřovice

Napsal: 21.05.2015 22:55
od Grizzly
Ne, z kabelama jsem určitě nic nedělal. Serva jsou zapojena do V-kabelu. Není důvod otáčet chod serva. Si to promítni, když levé servo otočíš ,tak máš páku nahoře vlevo, přehodíš ji dolů a máš jí v pravo.

Re: V3s 6x6 Trucktrial kategorie S2b TTM Ludgeřovice

Napsal: 22.05.2015 7:05
od Ming
Dvě serva?? A není to málo, Antone Pavloviči??
Jára Cimrman, ležící, spící.

Re: V3s 6x6 Trucktrial kategorie S2b TTM Ludgeřovice

Napsal: 22.05.2015 9:06
od Mira
Strhal jste mi telegrafni draty!

Zkuste to bez dratu, mily Marconi...






Tak jsem koumal ty dve serva s ovalnejma dirama ve spojovacce, namaloval jsem si to v tech polohach a husty. Je to teda takovej elaborat na cestny slovo, ale asi nejjednodussi reseni v danym pripade. Ale v tech krajnich pozicich mi furt vychazi ze tlaci jen jedno. Ale to je mi vlastne opravdu jedno :-D ja mam servo jen jedno


Edit
Ja bych to vycurane udelal tak, ze bych serva chytil do ramu a proti sobe, paky v jedny ose za sebou. Jedno servo by se teda prohodilo (maztekku, tady uz konecne ano) a tim padem by paky mely naprosto stejny chod, v kazdem okamziku by zabiraly obe paky, mohly by bejt pekne dlouhy...

Re: V3s 6x6 Trucktrial kategorie S2b TTM Ludgeřovice

Napsal: 22.05.2015 11:10
od Grizzly
Protože on má serva vedle sebe, tam je potom velký rozdílný chod pák a to dělá přesně jak říkáš ty. Ty serva musí být otočená proti sobě a tam je rozdíl minimální a funguje to. Máme povolený úhel 45 stupňů,jinak to zvládne i 50 stupňů.

Jo a u trialovýho auta, serva chycená do rámu a z nich spojovačky do ko,l není dobré řešení, přicházíš o část rejdu a v extrémní situaci, kdy je ve velkém náklonu tě to převrátí. Není nad to, když je servo přímo na nápravě protože, tlačí pouze do pák kol. Tohle všechno už mám za sebou, dlouholetým ježděním a vlastním vyvíjením aut a tohle řešení mi vyhovuje nejvíce a splňuje mé požadavky. Ale jak říkáš, každý má požadavky položené jinde.