Čau chlapi, tak se zase vrátím k pravidlům a budu apelovat na stifiho jestli dovolíte
Takže v poslední době jsme trialovali docela dost a naskytlo se dalších pár diskutabilních situací:
1 - auto jede na zpátečku, kola se točí dozadu, ale stojí na místě, tudíž nenastává změna směru. Například když oběma dify visí na šutrech. Snaží se dostat ven dopředu-dozadu a furt nic. Asi bych to nepokutoval, body za couvání bych napsal až tehdy, když se díky té zpatečce dostane ven, nebo
to je jinak ?
2 - branka je nahoře na kopci a těsně před ní hodí záda zase dolů pod kopec na kola, ale bez jakékoliv zpátečky. Nicméně si vylepší pozici a znova pokouší vyjet kopec, zpátečka ano nebo ne? No asi bych dal, že ne, to by se pak při každé boudě řešilo. Váš názor?
3 - určitě moc dobře znáte, kola obalené blátem které je klidně rozšíří o cenťák. Dotyk tyčky ne gumou, ale pouze blátem na ni nalepeným, je dotek? Doteky třeba přilepeným lístkem nebo klacíkem jsem nepočítal ale s blátem už je to zase sporné...jo to byl dotek, nee nebyl to bylo bláto ale ne to už byla guma, nee ja jsem viděl jen dotek blátem ....
4 - nejsem si jistý jestli jsem úplně pochopil pravidla ale projet bránu teda musí auto oběma nápravami nebo stačí jen jednou? Resp. když ji projede přední a pak ho to stáhne doprava, sekne bránu a zadní nápravou se tam už nedostane, může odjet s projetou bránou nebo couvnou a zkusit to znova? Tady jsem to zhruba nakreslil, čárkovaný obrys je kde auto bylo než sklouzlo doprava (tučný obrys). Nenakreslil jsem, ale zadní náprava se do branky nedostala
Opět tisíceré díky za vysvětlivky, zdar 8)
Jo a jestli se chcete juknout, tak tady máme první takove low video z našich trialků :lol: ze začátku špejle jdou hovno vidět, až v mojí poslední sekci máme brčka a to je jiné kafe
http://youtu.be/_nrWhVLExYc