Stránka 11 z 44

Napsal: 09.03.2012 18:15
od mrak03
hustý!!! ,to si s těma gumama trochu hodně pokakal néé :evil: , teď budeš vyhrávat a předzávodíš nás fšechny

Napsal: 09.03.2012 19:18
od Wendis
Nádherný Bronko :-) už se těšíme :-)

Napsal: 09.03.2012 19:24
od Pitrisek
Moc krásný Bronco :tleskam:

Napsal: 10.03.2012 13:53
od Hank61
Bronco, dnešní křest ohněm :wink:

Obrázek

více na: http://hank61.rajce.idnes.cz/10.3.2012_kousek_od_Horovic

Napsal: 10.03.2012 13:57
od kraken001
:lol: povedený kousek a jak jezdí :tleskam: :tleskam: :tleskam:

Napsal: 10.03.2012 17:55
od carlos46
Parádní bronco.
Kola za z axíka nebo se mi to zdá?

Napsal: 10.03.2012 18:10
od Hank61
carlos46 píše:Parádní bronco.
Kola za z axíka nebo se mi to zdá?


Bingo jsou to disky z axíka, kola Rock Stompers z Modelexu

Napsal: 10.03.2012 18:30
od carlos46
Také jsem jedno měl. ALe potom jsem ho dal pryč.
Měl jsem moc karosérií na jeden podvozek.

Napsal: 10.03.2012 20:48
od Kuba93
Vypada to moc pekne :-) Jen doporucuju pred zavodem odstranit ten origo plastovej naraznik a pokud to bude mozny tak i seriznout cihlu, hrozne by ti to behem zavodu prekazelo.. ;-)

Napsal: 11.03.2012 17:26
od PALI
Pěkný Bronco, ty kola jsou asi praktický, ale jako Scale offroad se mi zdaj dost velký. Jinak hezkej terén na fotkách.

Napsal: 11.03.2012 17:48
od Hank61
Pali. Ty 1.9 kola jsou pouze pro ofroad trial a společné ježdění s Venomem, kde se jimi dost eliminuje handicap cécéčka. Jinak tam mám scale 1.55 ky.

Obrázek

Napsal: 12.03.2012 8:29
od sWiNe
Čau chlapi, tak se zase vrátím k pravidlům a budu apelovat na stifiho jestli dovolíte

Takže v poslední době jsme trialovali docela dost a naskytlo se dalších pár diskutabilních situací:

1 - auto jede na zpátečku, kola se točí dozadu, ale stojí na místě, tudíž nenastává změna směru. Například když oběma dify visí na šutrech. Snaží se dostat ven dopředu-dozadu a furt nic. Asi bych to nepokutoval, body za couvání bych napsal až tehdy, když se díky té zpatečce dostane ven, nebo
to je jinak ?

2 - branka je nahoře na kopci a těsně před ní hodí záda zase dolů pod kopec na kola, ale bez jakékoliv zpátečky. Nicméně si vylepší pozici a znova pokouší vyjet kopec, zpátečka ano nebo ne? No asi bych dal, že ne, to by se pak při každé boudě řešilo. Váš názor?

3 - určitě moc dobře znáte, kola obalené blátem které je klidně rozšíří o cenťák. Dotyk tyčky ne gumou, ale pouze blátem na ni nalepeným, je dotek? Doteky třeba přilepeným lístkem nebo klacíkem jsem nepočítal ale s blátem už je to zase sporné...jo to byl dotek, nee nebyl to bylo bláto ale ne to už byla guma, nee ja jsem viděl jen dotek blátem ....

Obrázek

4 - nejsem si jistý jestli jsem úplně pochopil pravidla ale projet bránu teda musí auto oběma nápravami nebo stačí jen jednou? Resp. když ji projede přední a pak ho to stáhne doprava, sekne bránu a zadní nápravou se tam už nedostane, může odjet s projetou bránou nebo couvnou a zkusit to znova? Tady jsem to zhruba nakreslil, čárkovaný obrys je kde auto bylo než sklouzlo doprava (tučný obrys). Nenakreslil jsem, ale zadní náprava se do branky nedostala

Obrázek

Opět tisíceré díky za vysvětlivky, zdar 8)

Jo a jestli se chcete juknout, tak tady máme první takove low video z našich trialků :lol: ze začátku špejle jdou hovno vidět, až v mojí poslední sekci máme brčka a to je jiné kafe

http://youtu.be/_nrWhVLExYc

Napsal: 12.03.2012 8:50
od Balu
Pěkný video, jen ktěm zádům v 8,46 to by byl konec sekce:atak projeté branky.To si pamatuju bo sem tak skončil v první sekci Mrakolandu :mrgreen:

Napsal: 12.03.2012 8:57
od stiifii
1. kdyz nejede tak se nic nepocita az jak se pohne dozadu je to couvani...takze tak jak pises...

2.tohle neni couvani pokud dopadne na kola a nepokosi jinou branku pri padu jede beztrestne dal... pochybuju ze by si padem pres zada nekdo vylepsoval pozici umyslne:D

3.dotyk blatem se nepocita... dotyk se bere jako soucasti auta takze jestli mas antenu a dotknes se antenou je to dotek ..... posouzeni co bylo blato a co uz pneu je na rozhodcim...

4.tohle uz jsem psal precti si znovu....na prujezd brankou staci jedno predni kolo..... k tvymu obrazku pokud levy predni kolo projeo mezi tyckama a kdyz sklouzavalo porad bylo za brankou je to projety....

edit:kouknul sem video tak par postrehu si dovolim:)
0:52.... jestli vidim dobre ak pri tom couvani uz ses v brance kterou si projel...mozna ne vidim to na sikmo ale kdybys tam byl tak spravne koncis...
3.50....5:40.... ty cisla maji byt opacne mozna ste si to nastavili takhle to je kdyztak jedno ale jinak ty cisla urcujou smer prujezdu tozn. jsou vzdy nalevo ve smeru jizdy takze cislo je u ridice kdyz jede brankou...(pro rypaky kdyz je def s pravostranym tak u spolujezdce)
8:46 pokud se takhle skutalis do projety branky taky koncis a mas za 50b kazdou dosud neprojetou vcetne cile plus to co si uz nasbiral...

jinak hezky video hlavne vydrzte lidi zacnou jezdit :wink:

Napsal: 12.03.2012 16:59
od sWiNe
1 - jasná

2 - v podstatě taky jasná, ale pokud při kutálení držím (instinktivně) zpátečku a při dopadu díky ni popojedu třeba 5cm dozadu, tak už to couvačka asi je ne?

3 - relativně jasná, ale pokud je rozhodčí zároveň jezdec v závodu, určitě se čas od času dostane k nějakému možná menšímu konfliktu v této problematice :?

4 - ano dá se říct jasné

K videu:

0:52 - jo nejspíš jsem v projeté brance, ale jsme celkem na začátku, tak nechci hned drtit pravidla přesně podle eurotrialových, takže toto asi zatím bereme s rezervou. Jestli vůbec nějaké závody budou, tak ze startu budem asi hodně benevolentní, ať si hlavně dobře zajezdíme (viz.boží ruka atd.)

3:50 - 5:40 směr průjezdu branky máme vždy určený. Já to nastavil jako číslo brány vždy na pravé straně auta (u spolujezdce), možná je to v reálu opačně, ale zdálo se mi, že to funguje takhle. Ale v tomhle máme jasno :wink: Možná jsou branky místama přeházené, ale to proto, že je jich už dost polámaných a stavíme s tím co máme :mrgreen:

8:46 jo pravda, ale tady platí asi to co v 0:52, pravidla zatím umírněné, nejedem Evropu. Je škoda, aby kvůli jednomu seku šla do kytek celá hezky projetá sekce.

Opět tedy díky za všechny vysvětlivky. Snažím se o co nejreálnější dodržení opravdových pravidel, ale zároveň o nějakou tolerantnost v určitých chybách a dodržení určité "jedutelnosti" :mrgreen: Díky stifi, moc mi tvoje rady pomáhají :wink: