Nikdo neporadil, tak jsem si musel poradit sám hrubou silou :-D Velkým tlakem jsem vytlačil spodní kryt převodů a divil se, že to ještě fungovalo. Pod největším ozubeným kolem, které je zároveň výstup 25 hranu jsou osazené 2 ložiska. Ložisko, které bylo na 25 hranu, zatuhlé jak kráva a a ložisko pod ním do kterého jde z motůrku ta ploška byly jen kroužky ložiska, bez kuliček. Tak jsem začel plašit, kde vemu ložiska a zachránil mě Balů, který mi poslal při přestavbě rozbité servo HiTec, kde byli naštěstí ložiska stejné a ve velmi dobrém stavu, protože Balů poctivě mazal :OK: Takže jsem vše vymyl v ředidle a osadil novými ložisky. Ještě musím říct, že tam byl pěkný humus mezi zuby a zuby lehce zkorodované. Vše jsem vydrbal drátěným kartáčem a šroubovákem prošel každý zub. Co musím ale pochválit je, že se ty zuby zdají vcelku kvalitní. Zuby jsou vcelku velké. Na to v jakém to bylo stavu, nejsou sežvejkané, tak si myslím, že pokud vydrží elektronika, tak by mohlo servo fungovat ještě dlouho.

Teď už jsou nacpané vazelínou a vím, že to bude fungovat dobře. Alespoň jsem si vyzkoušel co udělá voda a bláto za 3 měsíce ježdění bez namazání, takže to berte jako varování pro ty co nemají vodotěsné servo a nepromažou ho. Já fakt docela čuměl, jak za 3 měsíce šli do kopru ty ložiska.

Servo je už složené a díky vazelíně je víc hlučné, ale máká jako nové a o to mi jde. Už jsem na to v týdnu koukal, jak je volný 25 hran a teď už vím proč. Vymlácené a drobet funkční ložisko. No a dnes mě čeká ještě mnoho restů. Problikávají světla a servo volantu, takže musím dát delší závitovky na pružinách a poladit kontakt. Další blbne přepínač navijáků, tam je někde špatná kontakt, takže musím přepájet a poslední, chci zkusit laborovat ještě v řízení, abych zkrátil páku serva, protože občas to rozpeckuju po cestě a najednou auto pákou napálí do schovaného kamene, či kořene a to je vcelku blbé. Takže mám zase částečnou rozborku a ladění much :roll:
