Stránka 12 z 82
Napsal: 19.11.2011 15:26
od Wendis
já po všech zkušenostech s dsys bych hledal v ešopech jinej régl :-D
sice je mám v obou autech a jezdí to,ale jeden jsem musel reklamovat a druhýmu vadí zima,takže já už bych ho nechtěl....
Napsal: 20.11.2011 8:47
od aviaro
No vidí¹ Wendis, a kdy¾ sem tady psal nìco v tom smyslu, ¾e Dsys nebrat, byl jsem pomalu kamenován. :roll:
Teï ho mám v autì místo Graupnera V80r profi, co je na reklamaci a zatím funguje. Bohu¾el moje dùvìra k nìmu u¾ není na vysoké úrovni a tak se trochu bojím, kdy zase lehne. Urèitì mu ale hodnì pomohlo kompletní zalití do plastidipu. (mù¾e provádìt hlubiné ponory, není mu tolik zima)
PS: Sou ale i takové názory lidí, ¾e jim dr¾í Dsys X let bez problému. Asi to je i kus od kusu. :twisted: Já mìl zatím 2, který umøely. Jeden se utopil (to mu nezazlívám) a jeden z nezji¹tìných dùvodù.
Napsal: 20.11.2011 9:05
od Matezz
Ten tušil co ho čeká a umřel na infarkt :)
Napsal: 20.11.2011 11:28
od Borik
Tyto regulátory jsou poměrně dost citlivé na odrušení motoru. Je dobré motory odrušit podle návodu - často se tím vyřeší jinak téměř neidentifikovatelný problém. A taky pomáhá ( při dlouhých drátech ) doplnění odrušovacího kondenzátoru.
Že někomu vydrží DSYS několik let není záležitostí kusu od kusu, ale především tím, jak je regulátor případně přetěžován a udržován v suchu.
Napsal: 20.11.2011 12:08
od Wendis
já si zase myslim že ty Dsysy co si na ně nikdo nemůže stěžovat jsou ty starý,ty nová serie ted je úplně na hovno.
koupil jsem MDD 56 a po druhý jízdě to přestalo couvat,takže reklamace,poslaly teda bez keců novej ale...
pak někdo tady na foru psal že mu ta 56ka udělala to samý..
a 32kám vadí zima když je zima tak někdy jede a někdy ne,ale když ho pofoukáš tak se laskavě rozjede.
moje zkušenosti s dsys jsou naprosto negativní a už bych to nekoupil,jam odejde tak na to šlápnu a koupim jinej
Napsal: 20.11.2011 12:15
od Stenly
Starý fungujou bez problémů v jakejch koliv podmínkách :wink:
Napsal: 20.11.2011 12:50
od Borik
Starší řady DSYS nebyly pro auta moc vhodné - přece jenom na rozdíl od lodí a hlavně letadel jsou časté proudové špičky a ty mnohem lépe snášejí regulátory s klasickými výkonovými tranzistory v pouzdru s chladičem. Novější regulátory s malými SMD FETy nemají skoro žádnou chladicí plochu a proto i menší proudové přetížení by mohlo způsobit vypnutí regulátoru ( zasáhnou proudové pojistky ). Nejnovější řada už používá nové FETy s chladicí plochou ( i když pořád mnohem menší, jak klasické tranzistory ), ale zase mají několikanásobně menší vnitřní odpor a tak se také v daném poměru mnohem méně zahřívají a tudíž snesou velké proudy bez problémů. Zejména ta 90A verze je pro auta už dost dobrá, 56A je tak na hraně. 32A lze použít jen s opravdu slabými motory, protože přece jenom špičky při rozjezdech dosahují až 100A.
Ta nová řada by měla být už opravdu na auta vhodná. Co se týká zimy, tak to s výrobcem proberu a pár testíků udělám. Nezdá se mi, že by to měl být problém zimy, ale to se ukáže, třeba je to pravda. V mražáku ještě trochu místa mám.
Napsal: 20.11.2011 12:55
od Maximo
čoveče změř si někdy odběry proudu u expedičáku...100A špičku bych tam opravdu nehledal....
Napsal: 20.11.2011 12:56
od Wendis
Jenže já nemluvil o mrazáku ale o zimě tak 7-10 stupnů plus.....
a trucovaly najednou tři auta,to náhoda nebude....prostě týhle značce už nevěřim a jsem si jistej že nejsem sám......
mám u 32ky motor axial 55z,takže to žádná pila neni,je to pomalej a línej motor..
Napsal: 20.11.2011 14:55
od Borik
Maximo píše:čoveče změř si někdy odběry proudu u expedičáku...100A špičku bych tam opravdu nehledal....
Taky bych ji nehladal - ani na to nemám vybavení. Ale pořádný osciloskop ukáže špičku, kterou běžný měřák nikdy nezaznamená. Je fakt, že u těch expedic to není tak horké, jako u silničáků, ale tady zase těch rozjezdů a couvaček je mnohokrát víc a to je právě to, co reglec nejvíc namáhá. Stačí se podívat na blokovací proudy motorů - tam je to jasně dané. Jsou v tom celkem obrovské rozdíly: třeba Graupner Speed 600 7.2V má blok. proud 85A, Speed 600 RACE 7.2V 130.3A, Speed 600 ECO 7.2V 50A a Speed 600 BB Turbo 12V jen 40A.
A pokud se jedná o teplotu kolem 5-10°C, tak tam je to taky dost jasné - lodičkáři jezdí běžně i v těchto teplotách a tam o takových problémech nejsou zprávy. Takže opravdu těžko říct, proč v autíčkách mrznou - v lodích a letadlech naštěstí ne.
Jinak pochopitelně není nutné za každou cenu se nutit do značky DSYS - naopak - je dobře, že lidé, kteří nemají k tomu důvěru, se obrátí jinam. Od toho je přece konkurence, ne ?
Napsal: 20.11.2011 17:10
od petos
Wendis píše:koupil jsem MDD 56 a po druhý jízdě to přestalo couvat,takže reklamace,poslaly teda bez keců novej ale...
pak někdo tady na foru psal že mu ta 56ka udělala to samý..
tak sa pridavam.Dalsia 56 co prestala cuvat.Nech idu s takym vyrobkom do :evil:
Napsal: 20.11.2011 17:22
od Wendis
jo jo pravda,ten vyměněnej zatim jede bez problémů ale už tomu nevěřim a ještě mě ted napadá že mi z naprogramování jaksi vyprchala brzda v neutrálu,programoval mi to pídžej kartou a fungovalo to a po pár jízdách ta brzda prostě nefunguje...ale to mi až tak nesere,když se to přeprogramuje tak to bude dobrý,ale každopádně už to nechci
Napsal: 20.11.2011 18:33
od aviaro
To se stává, mìl jsem to já i Tomá¹. Z nièeho nic to pøestane brzdit, jakoby se ten program resetnul, nebo tak nìco. :roll:
Napsal: 20.11.2011 19:02
od Tommys
aviaro píše:To se stává, měl jsem to já i Tomáš. Z ničeho nic to přestane brzdit, jakoby se ten program resetnul, nebo tak něco. :roll:
Mel sem tou jenom ja na ty 56, presne jak pise wendis, z niceho nic to proste nebrzdilo a musel sem ji nastavit znova, u toho tvyho se brzda jen pri programovani jen nechtela zapnout, ale nakonec se povedlo.
Napsal: 20.11.2011 19:08
od Wendis
Prostě to jsou vejrobky k pohledání :-D