Stránka 12 z 44
Napsal: 22.07.2012 21:14
od catar
Já vím, už jsem to zkoušel a fungovalo to. Ale v terénu to absolutně nešlo. Sebemenší nerovnost a konec.
Ale mě se to prostě líbí :mrgreen:
Napsal: 28.07.2012 13:28
od Slick7
Tak zase pár kousků na zakázku, tentokrát něco tuningu na CC-01 Wrangler, zákazník DUsoft.

Napsal: 28.07.2012 13:30
od Slick7
Polotovar na dakarský disk pro Pepu D.

Napsal: 28.07.2012 13:37
od Slick7
Sada dílu pro Sismu a jeho Hiluxe :wink:
Do budoucna, vzhledem k zájmu o tyto díly, plánuji další tuningové úpravy a vylepšení dílů stavajcích. Ve spodní straně fotografie na levo,jsou ještě podkovy původní, na pravé straně už vylepšené, ale musím je ještě odzkoušet, abych měl jistotu, že správně sedí a není žádný problém.

Napsal: 28.07.2012 14:59
od patran77
jen takový dotaz někde jste psal že budte dělat tuning řízeni na cc-01 bude nebo nebude?
Napsal: 28.07.2012 17:17
od Slick7
Chtěl bych a mám v plánu, ale mám toho fakt hodně, takže časem,ale už jsem na tom začal trochu dělat, takže snad by mohly být brzy nějaké výsledky :wink: Víš, lidi taky chtěli stojánek na CC a když jsem ho vytvořil a nabídl, tak ho najednou nikdo nechtěl, takže jsem v tomto už opatrný :mrgreen:
Napsal: 28.07.2012 20:52
od DUsoft
Slick7 píše:Tak zase pár kousků na zakázku, tentokrát něco tuningu na CC-01 Wrangler, zákazník DUsoft.
Děkuji moc pane, už se těším
Napsal: 29.07.2012 18:14
od Bandolik
Ja si ten stojanek vzal a je supr a máme další plany jen to chce čas ale doufam že to bude stejná pecka jako vše ostatní. :-)
Napsal: 09.08.2012 12:21
od Patt
Slick7 píše:Včera jsem dělal jednu vysoce expresní zakázku a to rozšířené hexy na míru, materiál mosaz a ocel.

Přesně toto potřebuji. Psal jsem Ti soukromou zprávu. Čekám na odpověď.
Díky Jirka
Napsal: 10.08.2012 10:43
od rc-vitek
Slick7 píše:Mám tady zase pár hotových zakázek, tady je ovládaná diferenciálová uzávěrka pro Sismu.

pls jak to funguje servem nebo čím :?: kolik to stojí :roll:
Napsal: 10.08.2012 10:59
od Flare
Jak lehce jde odpojit v tahu (zapojit v tahu)?
Napsal: 10.08.2012 11:02
od Tommys
Flare píše:Jak lehce jde odpojit v tahu (zapojit v tahu)?
co vim, tak zapojování špéry v tahu neni úplně moudrej nápad, dycky se dá zastavit a normálně sepnout
Napsal: 10.08.2012 11:29
od Slick7
Zapojování uzávěrky má svá pravidla, stejně jako u opravdové, měly by jste ji vždy zapínat dřív, než v záběru, aby si měla čas pěkně sednout a to samé platí o vypínání, protože si musí sednout zámky a aby byl tlak na páku zámku, ale né velký, tak by to mělo být všechno přes pérko, které to tam vtlačí, ale přiměřenou silou. Něco jako řazení u převodovek, pěkně zlehka.
Vypojování jde lehce, protože západky jen vyskočí, ale zapadání potřebuje, aby se správně protočil dif vůči ose nápravy (nejlépe, když už jedno kolo prohrabuje).
Napsal: 10.08.2012 13:34
od Flare
Vím jak pracovat s uzávěrkou na svém 1:1 autě a i mám doma nápravy 1:10 s uzávěrkami :-) Proto jsem se ptal, zda se Ti nepodařilo odladit odemknutí uzávěrky v tahu, protože u těch mojich náprav z rc4wd to moc dobře nejde a byla by potřeba větší šíla mikroserva - pravděpodobně posun kolíku uzávěrky se příčí někde.
Napsal: 10.08.2012 13:45
od Slick7
Tak pokud chceš odemykat uzávěrku v tahu, tak vždycky musíš překonávat sílu, která tam působí na západku, ale nevidím důvod odemykat uzávěrku v tahu. Já jezdím s Tatrou 1:1 a vždy odemykám, když z terénu vyjedu a už ji nepotřebuji, ale rozhodně né v záběru. Ono i trvá, než se ve skutečnosti plně vypne a až pak můžeš na silnici, jinak se ti rozletí dif. v první zatáčce to je jasné.