Stránka 12 z 14
Napsal: 19.03.2012 21:44
od Leprasol
co sem tak kde čet, tak pro ideální vlastnosti by panhardka a tyč řízení měly bejt co nejdelší a co nejvíc stejný co se týče dýlky a sklonu...nemělo by pak docházet k žádnýmu zatáčení při propružení...
Napsal: 19.03.2012 21:55
od Frenky
No dobrá tedy ještě na tom popracuji je to má první pandhardka tak jsem vůbec nevěděl jak to udělat.
Napsal: 26.04.2012 21:15
od Frenky
Tak zase po hrozně dlouhé době příspěvek do mého vlákna.V pondělí mi přišli kola Rip saw no a dneska jsem konečně měl chvíli čas tak jsem je rozlepil.Vždy jsem pneumatiku ponořil do horké vody a nechal jsem jí tam zhruba 3 minuty některé šli poměrně dobře jiné jsem málem nerozlepil ale nakonec se dílo podařilo a pneumatiky jsou dole.Zítra snad budu pokračovat.
http://mechanyk.rajce.idnes.cz/Ram/#P1010509.jpg
Napsal: 26.04.2012 21:50
od Kuba402
Tak ať slouží !! Bach ať si tam nepřilepíš prsty. Jinak jsi spokojen ?
Napsal: 26.04.2012 22:18
od Frenky
Jo jsou super a až prořežu ty vložky a dám závaží tak to bude pecka a vzhledově to je opravdu bomba.
Napsal: 27.04.2012 9:25
od Tomhabmw
No,hlavně přidělej pořádně karoserii !!! :mrgreen: :lol:
Napsal: 27.04.2012 9:28
od sWiNe
Kdybych teď vypsal do pravidel, že auta s Ripsaw pneu nemůžou do trialu, tak mi na závody přijedou tři lidi, by neměl kdo jezdit :mrgreen:
Jinak už mám v šuplíčku sucháč od 3M který by nám oboum měl vyřešit problémy s létající (v mém případě i plavající) kastlí, jen na to není nějak furt čas, máme oba psychicky náročné zkouškové období :mrgreen:
Napsal: 27.04.2012 9:31
od Tomhabmw
Když to máte tak psychicky náročné...tak se musíte odreagovat a konečně něco pořádného dělat a opravovat... :wink:
Napsal: 27.04.2012 9:36
od sWiNe
Já se odreaguju u počítání měrné spotřeby nafty u John Deeru :mrgreen:
Napsal: 27.04.2012 21:32
od Frenky
Konečně jsem dokončil ty kola hrál jsem si s tím celé odpoledne ale stojí to zato.V každém kole je sto deset gramů olova za olověný plech ještě jednou velký dík Hytymu bez něj bych závaží asi ještě neměl.Na té první fotce je jenom část toho olova ten větší kus jsem zapomněl vyfotit.No a takhle to vypadá jsem s tím spokojený jenom auto zase přibralo budu ho muset zvážit ale příjde mi že má už aspoň pět kilo.
http://mechanyk.rajce.idnes.cz/Ram/#P1010511.jpg
Napsal: 28.04.2012 8:43
od sWiNe
Kola dělají auto, pravda pravdoucí 8)
Napsal: 19.05.2012 20:07
od Frenky
Konečně jsem našel trochu času a vyrobil světla napájím je z přímače.
http://mechanyk.rajce.idnes.cz/Ram/#P1010516.jpg
Napsal: 20.06.2012 14:05
od Frenky
Začal jsem na pár úpravách které sníží těžiště celého auta.První z úprav je posunutí motoru do nejnižšího místa co to šlo.Motor je teď zhruba milimetr od kardanu.Před
http://mechanyk.rajce.idnes.cz/Ram#P1010402.jpg
Po
http://mechanyk.rajce.idnes.cz/Ram#P1010579.jpg
Napsal: 20.06.2012 23:33
od Tommys
pokud chces snizit teziste, tak bych v prvni rade zacal tlumicema, ty ti to nakoply jak sv.... a tomu autu by taky sedly vetsi kola (ale aspon ze uz si tam dal tyhle)
Napsal: 20.06.2012 23:44
od Frenky
Ty tlumiče byla ta největší chyba že sem je koupil sou to šmejdy ale pneu nechám jsou to nejlepší gumy na trial navýc věčí gumy my jenom zvednou těžiště. :wink: Jinak koncem týdne kupuju servo savox a motor speed. :twisted: