Uživatelský avatar
Alindur
Uživatel
Příspěvky: 214
Registrován: 09.01.2011 0:00
Bydliště: Liberec

Re: Drift

Satalice nereagujou protože jsou mrtvý.
Uživatelský avatar
Vigo
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 05.12.2009 0:00

Re: Drift

A je něco v Praze živý? Mám na mysli to nikdo nejezdí pro zábavu s drift autem? Asi nejsem na správném foru, ale to samé se snažín najít i na Tamiya foru a taky nic...

Díky :)
Uživatelský avatar
jancernik
Častý přispěvatel
Příspěvky: 709
Registrován: 07.01.2012 0:00
Bydliště: LIBEREC

Re: Drift

Satalice končej, nebo už to kluci zrušili uplně.

A co se týče sekce driftu na TamiyaForu, tak to je škoda slov. Lidi co jezděj drift tam už nechodí, protože když někomu někdo poradil, tak se to většinou nakonec otočilo proti němu. Nováčci psali dotazy typu mám si koupit TT01 nebo E10, driftaři jim radili že je to blbost a pak vždycky přišel nějakej chytrák co jezdí rally ale jezdí drift na pneumatikách z odpadních trubek a řekne mu že to bude OK a že driftuje každej podvozek na kterej se daj driftový kola a zalepěj diferáky. Takže na TamiyaForu je drift mrtvej.
Jak se naskytne možnost do něčeho nacpat nějakej brutální pohon, tak to tam prostě nacpu, ať se děje co se děje. Prej sem schopnej nacpat krávu do králíka :D
Uživatelský avatar
Woyta
Píšu hodně
Příspěvky: 1062
Registrován: 06.11.2013 21:28
Bydliště: Hořice

Re: Drift

TT01 bych sice kupovat nedoporucoval kvuli velmi omezenym moznostem nastaveni.

Kamarad mi prinesl jeho auto v jehoz nastveni se hrabal drifter se stejnym podvozkem a ze s tim nejde jezdit.
V ramci moznosti jsem nastavil rozumnou geometrii, predni pruziny predepnul pomoci stahovacich pasek a pak uz to bylo celkem hodne na rizeni.

Neni to zadnej zazrak ale kdyz uz je doma, tak proc to nevyuzit.
Uživatelský avatar
Vigo
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 05.12.2009 0:00

Re: Drift

No tak jsem pár dní vyvíjel úsilí při zjišťování informací ke stavu Pražského driftu, Satalice končí, protože se neschází dost lidí na placení nájmu, ale údajně se to dále řeší tj mrtvé to není doufám! Lidi snad jezdí dál, ale je složitější se k nim dostat a zjistit kde. To že o driftu na cz forech jsou všechna témata mrtvá už 2-3roky jsem si taky všimnul a přijde mi to dost divné a hlavně pech, když jsem si konečně po letech váhání koupil auto :(

Jinak jak jsem asi už psal, koupil jsem si oproti radám za pár korun TT-02D což je TT-02 s ložisky a lepší plechovkou + nějakým zesílením a olejovými tlumiči, jinak standard (navíc k tomu byla kastle zadarmo v akci). Vím že to není ideální, ale šel jsem do toho s tím, že pokud mě drift nechytne, udělám si auto na rally a blbnutí kolem domu na což je TT dobrý levný univerzál. Několik dní jsem nedělal nic jiného, než pročítal naše i zahraniční fora ohledně nastavení a informací co dokoupit. Co jsem pochopil, každému vyhovuje něco jiného, někdo driftí s odemčenými dify, někdo zamyká zadek a někdo oba dify, do toho se míchá volnoběžka, kterou někdo doporučuje a někdo zatracuje a pak samozřejmě counter steer. Najít si co potřebuji tedy nebylo zrovna snadné.

Osobně jsem zatím skončil u následujícícho, protože to stálo pár korun:
1) koupil jsem stavitelné spojovačky za 150 Kč (tj možnost nastavení sbíhavosti(rozbíhavosti) na předku)
2) koupil jsem stavitelná přední ramena kvůli nastavení odklonů za cca 350Kč
3) zamknu zadní diff tavným lepidlem, pak uvidím, zda bude nutný i předek.

Zadní stavitelná ramena se dají celkem jednoduše udělat a nevím zda budou potřeba, pro drift pár lidí odklony vzadu nedoporučuje a spíš radí ladit auto odpružením. Stejně tak je to i se sbíhavostí vzadu. Záklon rejdového čepu, umožňuje TT-02D už v základu.

Pokud bych tedy potřeboval nastavovat vše jako na dražším podvozku, musím dodělat zadní ramena (cca 100-150Kč), případně je za 350 koupit a pak, což je největší investice, koupit zadní kameny s 2 a nebo 3° sbíhavostí za cca 500Kč (v ČR jsem je nenašel nikde tj z ebay).

Jiný převod pro CS jde taky koupit, ale na začátek je to asi blbost, nejdřív se naučím jezdit a pak uvidím...

Edit jo a samozřejmě do auta půjde Lipolka a ještě mám objednané jiné drift gumy
Uživatelský avatar
Alindur
Uživatel
Příspěvky: 214
Registrován: 09.01.2011 0:00
Bydliště: Liberec

Re: Drift

Jenom krátce protože stejně nemá smysl se rozepisovat. Jezdit 50/50 nebo CS je tak rozdílný že je jedno na čem začneš. Ale je lepší jezdit rovnou CS protože ho jezdí už každej a spíš se s ostatníma potom svezeš.
Uživatelský avatar
Vigo
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 05.12.2009 0:00

Re: Drift

Ahoj,

OK díky za dobrou radu, poradí někdo kde sehnat jiný převod pro kardan? Našel jsem tenhle http://www.ebay.com/itm/Active-hobby-ST ... 23408d247e
set, ale je to zbytečné, protže obsahuje i přívěru a městačí jen kolečko. Taky jaký poměr zvolit, hádám že kolem těch 1,5 to pro začátek bude ideál?

řízení si upravím sám


Díky
VIgo
Uživatelský avatar
jancernik
Častý přispěvatel
Příspěvky: 709
Registrován: 07.01.2012 0:00
Bydliště: LIBEREC

Re: Drift

Naučíš se jezdit 50/50 a pak se budeš znova učit s CSkem. Lepší jít rovnou do CSka.

Jinak co se týče otázky diferenciálů, zda zamknout nezamnknout, volnoběžku atd. Tak troufnu si říct, že 99% drifterů jezdí vpředu volnoběžku a vzadu pevnou osu. Tak proč vymejšlet něco co je vymyšlený. Tohle je prostě to co funguje.
Nevim co za lidi ti radí že nedoporučujou odklony pro drift. To je blábol.

A o tom že je to na forech mrtvý, to sem už psal. Protože tam prostě raděj lidi co o tom skoro nic neví, a maj v hlavě názor, že driftuje každej podvozek, na kterej se daj nějaký trubky. Ono je rozdíl, jestli člověk jezdí driftem po dráze, nebo se plácí po parkovišti z jednoho konce na druhe, jak to zrovka vyjde. To prostě není drift.

Počítám že tak do měsíce by měl vyběhnout web o driftu. Tam bude spousta rad a informací. Plánuje se i forum, kde se budou slejzat pouze driftaři a tak pokud se tam bude řešit nějakej problém, tak s lidma kteří o tom něco vědí.
Jak se naskytne možnost do něčeho nacpat nějakej brutální pohon, tak to tam prostě nacpu, ať se děje co se děje. Prej sem schopnej nacpat krávu do králíka :D
Uživatelský avatar
Vigo
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 05.12.2009 0:00

Re: Drift

Ahoj,

Takže jak jsem našel, změna převodů je možná a asi bych šel časem někam na 1,7. Protože to ale nikde není skladem, zatím jsem podle info na webu vzal 13T pastorek z HPI co pasuje bez úprav. Dostanu se sice jen na 1.16, ale na začátek to možná bude lepší. Uvidím jak se auto bude chovat a teprve potm případně objednám tu sadu, jen ještě nevím přesně kterou.

Vigo
Uživatelský avatar
Balu
Píšu hodně
Příspěvky: 1629
Registrován: 22.01.2012 0:00
Bydliště: Přerov

Re: Drift

Já myslím,že se zařadíš do řady těch co si mysleli -včetně mě,že to s TTčkem půjde.Ale myslím,že to Honza přesně vystihl s tou dráhou a parkovištěm.Navíc už tu vypočítáváš kolik co stojí,za ty prachy máš z Ebaye Sakuru i s CSkem a všestraně nastavitelným podvozkem.Až se pak svezeš s něčím co fakt funguje tak z TT uděláš Rallyecross na to bylo dobrý.
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi
Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi
Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial
Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu
Xray T3 drift
Hpi Blitz
http://balu67.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Vigo
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 05.12.2009 0:00

Re: Drift

Jo jasně, ale už jserm to rozjel, tak potom alespoň bude ten podvozek na rally :)
Uživatelský avatar
tabbert
Častý přispěvatel
Příspěvky: 797
Registrován: 27.08.2010 0:00
Bydliště: Ostrava

Re: Drift

CS do TT vůbec nervi :-(, budeš muset vyřešit pak i celé řízení, odklony.... ztráta času a peněz. Pokud se chceš klouzat tak to nech 50/50, jestli si chceš zadriftovat, tak ho nech na Rally jak píše Balu a jdi rovnou do něčeho s CS kem. Klouzaljsem se tt nějaký ten rok a teď se snažím konečně driftovat s něčím lepším :-)
RcCarsOstrava
Uživatelský avatar
Vigo
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 05.12.2009 0:00

Re: Drift

oka, díky
Uživatelský avatar
Vigo
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 05.12.2009 0:00

Re: Drift

Jak velké cs se jezdí u nás? Něco mezi 1,5 -2?

Díky
Vigo
Uživatelský avatar
Balu
Píšu hodně
Příspěvky: 1629
Registrován: 22.01.2012 0:00
Bydliště: Přerov

Re: Drift

Já teď přešel z 50:50 na 1,8 na sobotní závod tam má někdo tuším až 2,5. Ta Sakura má 2,14

http://www.ebay.com/itm/Hot-New-3Racing ... 4872bf7aed

I když ten motor před přední nápravou není ideál tak za ty prachy asi nic lepšího neseženeš,leda bazarovku.
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi
Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi
Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial
Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu
Xray T3 drift
Hpi Blitz
http://balu67.rajce.idnes.cz/

Zpět na „Onroad, Drift a Rally“