Já jako mladý ucho taky rozhodně nejsem proti nějakejm těm koníkům navrch ale třeba ten Civic je na silnici nepoužitelnej. Když má načipováno takhle na "top end" tak úplně ztratí spodek - v nízkejch, podle grafu to vypadá, že i ve středních mu to prostě nepotáhne.(na grafu mu to měří až od 3.5t ot. !!)
Vzpoměňte, když přišel na svět Focus II RS s 300k tak xkrát citovali nějakýho závodníka co tvrdil, že na předohrabu má smysl max. něco pod 200k.
Mě nějak oslovilo 4x4...respektive i AWD. Teď teda range rover clasic V8 jako třeba tehle libůstka od RPI
http://www.youtube.com/watch?v=nDZHRun6 ... re=related
EDIT: teda v tom kubovo videu jen čumim co toho musej na jeepu rozebrat kvůli opravě difu. Na LR netřeba sundat kola, jen se vytáhnou poloosy(10šroubů), svěsí kardan(4šrouby), vytáhne makovice(10šroubů) a z ní samotnej difec(4šrouby). Prostě tak desetina práce