Stránka 119 z 574
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 12.02.2015 21:34
od Pátrač
stupidní dotazy. neplánuje se pohled z kabiny aut?? jinak už to mám ve městě. zítra vyzvednu a jdu paŕit
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 12.02.2015 21:50
od maztekk
Plánoval se, dokonce byl i vytvořen v modu ale jestli bude origo :?: Pochybuji s tímto přístupem oovee :?
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 12.02.2015 22:17
od bosko1984
Stáhl jsem si 3D max free verzi i blender ale ani v jednom mi nejde otevřít DODGE RAMCHARGER 91 by "SID" soubor SID-91-Dodge-Ramcharger.X chtěl jsme zkusit pár úprav co dělám špatně :-p
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 12.02.2015 22:18
od Pátrač
škoda. . mne se tenhle rezim liby nejvíc
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 12.02.2015 23:27
od zidon155
bosko: Do blenderu ti to nepujde a pro 3ds max musis mit x importer ( + exporter ) plugin ;)
Patrac: neboj - pohled z kabiny je v planu ;)
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 12.02.2015 23:37
od bosko1984
zidon155 Aha takže 3D max :mrgreen: no to importer už jsem něco našel ale ne a ne to rozběhnout :-( stačil by nějaký odkaz na x importer který bude fungovat na poslední verzi 3d max u poloviny mi to píše není platná aplikace win32 exporter jsem sehnal
Tak jsem si vylepšil DODGE :FINE: kola jsem vzal z Patrola právě že jsem v 3ds max chtěl smazat ty nádrže pneu a ten rám ve předu v xml jsem nic nenašel :-p abych to měl nějak takto

:-)


Přidal jsem i nádrž z patrola na vození benzínu ale auto pak plave a houpe se jak parník uvidím co vymyslím aby to bylo přijatelné na jízdu :FINE:
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 13.02.2015 13:54
od suddenstriker111
Tak jsem se zamyslel nad spotřebou těch největších bestií ve hře pro ty, co by si to chtěli upravit dle skutečnosti ..sice chápu, že je to v rámci hry upravené ale tohle je trochu přestřelené pokud tedy počítám dobře:
Maz 537
Pro skutečné vozidlo se udává spotřeba 125 lit./100 km
i kdyby v terénu to bylo jednou tolik=250 lit./100 km = 2.5 litru na kilometr
Uvažujeme-li rychlost 5km/h = 12,5 litru/hodinu = 0,2/min
Kdyby to bylo 3x více=375 lit./100 km = 3,75 litru na kilometr
Při rychlosti 5km/hod = 18,75 litru/hodinu = 0,3/min
Kdyby to bylo 500 lit./100 km = 5 litru na kilometr
Při rychlosti 5km/hod = 25 lit/hodinu = 0,4/min
Při spotřebě která je ve hře 20 lit./min = 1200 litrů/hod
Při rychlosti 5km/hod = 240 litrů/km! = spotřeba 24 000 litrů/100 km
MAZ 543
Pro skutečné vozidlo se bude spotřeba pohybovat také kolem 150 lit/100 km
Spotřeba ve hře běžně cca 50 lit./min = 3000 litrů/hod!
Při rychlosti 5 km/hod = 600 litrů/km! = spotřeba 60 000 litrů/100 km
Nevím jak vy, ale já chci s mazem 543 na jednu nádrž jet déle než 10 minut a v cisternovém návěsu o objemu 25 m3 vozit více než 3600 litrů nebo kolik tam defaultně je:-)
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 13.02.2015 14:48
od Tommy4683
Ahoj,
poradíte mi u mapy Abandoned Mines? Mám už jí skoro celou odkrytou a zatím jsem nenašel žádné nové auto (kromě těch běžných). Mám na mysli velkýho Kamaze, Tatrovku 8x8, atd...
Asi bude zádrhel ve složce "Textures" kterou já v původní zabalený složce "Media" nemám. Takže jsem jí jenom dal volně do složky a celý to zabalil zpátky do zipu. Zase na druhou stranu mám pocit, že u mapy Mysterious Road tenhle postup fungoval a nové auta ale i ta stará jsem tam měl..
Moc dík
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 13.02.2015 15:34
od jirne
[quote="suddenstriker111"]Tak jsem se zamyslel nad spotřebou těch největších bestií ve hře pro ty, co by si to chtěli upravit dle skutečnosti ..sice chápu, že je to v rámci hry upravené ale tohle je trochu přestřelené pokud tedy počítám dobře:
Asi se ta spotřeba dá někde nastavit, já to vyřešil tak, že jsem u toho Maze zvětšil kapacitu nádrže na 1000l. U těch cisteren se to dá v "xml" změnit taky.
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 13.02.2015 16:21
od no107064
Tommy4683 píše:Ahoj,
poradíte mi u mapy Abandoned Mines? Mám už jí skoro celou odkrytou a zatím jsem nenašel žádné nové auto (kromě těch běžných). Mám na mysli velkýho Kamaze, Tatrovku 8x8, atd...
Asi bude zádrhel ve složce "Textures" kterou já v původní zabalený složce "Media" nemám. Takže jsem jí jenom dal volně do složky a celý to zabalil zpátky do zipu. Zase na druhou stranu mám pocit, že u mapy Mysterious Road tenhle postup fungoval a nové auta ale i ta stará jsem tam měl..
Moc dík
u mapy abandoned map jsou jen origo vozidla, co jsem dával k mapě fotky tak všechny nový auta byly přidány přes garáž jako vlek a pak přepsány na auta
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 13.02.2015 16:59
od bosko1984
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 13.02.2015 22:49
od zidon155
Pekny bahneni! :-D :FINE:
MONSTERTRUCK:[youtube]mCcN9mQMSLU[/youtube]
OWERGROWN mapa:http://spintires.nl/map-overgrown/
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 13.02.2015 23:34
od bosko1984
Dobré můžeme sestřelovat ptáky :twisted:
Gaz 67B
https://yadi.sk/d/uNgRSdZ0efKim
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 14.02.2015 11:09
od V12
Chlapci, prosim, ziadne zbrane.
Diky.
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 14.02.2015 12:14
od Max
Já bych tam ten kanon nechal. :mrgreen:
At je sranda.Však nákladní vozy už v základní verzi této hry pocházejí z vojenského prostředí.
Však nikdo nedokáže udělat,aby ty zbraně ve hře fungovaly.
Tahat dřevo a klády pořád dokolečka??Tak proč to neupravit na tahání něčeho jiného.Už se na to tady v minulosti někdo ptal zda by to nešlo změnit.
Když v tomto simulátoru muže být Santa na saních a skákající kamiony po poušti (což je samozřejmě proti logice,když to ve skutečnosti váží několik tun) tak proč né kanon za autem.
Stejně už se z té hry stalo prostředí kdo dokáže vymodelovat větší kravinu a do hry. Stačí se podívat po ostatních serverech co kdo kde nabízí za mody.Né ty poslední nové.Couvněte v čase zpět.
To ,že někdo vytvoří něco nového a začnou se všicni o tom ted bavit neznamená,že ústřel.mod nezapadne do času minulosti.Stačí jen koukat a číst.
Mezi skutečné jádro Profi.moderu patří zdejší uznávaný Guru a moderátor, kterého všichni znáte a několik dalších uvedených již ve smazaném předchozím vláknu.A těm se i pokloním,protože to jsou skuteční odborníci.
Proti případným možným námitkám,že nevím co píšu jen sdělím,že se v tomto prostředí pohybuji také od začátku SpinTires a to mluví za své.
Howgh. :mrgreen:
-----------------
Jinak tvořte co kdo zvládnete.Jen tak dál.
V12: Dobrá práce - Dakar mapa je :OK: :OK: