Stránka 13 z 82
Napsal: 20.11.2011 19:34
od Borik
Napsali jste mejla výrobci ? Bez zpětné vazby se jen těžko dojde k nápravě. Výrobce je vděčný za každou konstruktivní připomínku.
Napsal: 20.11.2011 19:40
od Wendis
myslim že reklamace je dost výstižná .....
Napsal: 20.11.2011 20:41
od zrzek
Hmmm.........
Kamarád udělal podobnou zkušenost. Zakoupil MDD56 - chvíli to jezdilo v pohodě, pak začal régl stávkovat. Pak shořel - evidentně, byl drobet nafouknutej. Byl poslán na reklamaci - odpověď byla, že došlo k přepólování. Tak zakoupil MDD 32 - zapojení provedl "blbuvzdorně", dával si po první zkušenosti pozor na správnou polaritu a jakmile ho zapnul (bez jakékoliv zátěže), tak se régl odporoučel také - tentokrát se v místě, kde jsou na tišťák přiletovány kabely, objevilo malé začernání a dírka v plastovém pouzdru réglu (chudák kamarád ani neměl možnost régl projet). Opět bylo reklamováno - odpověď byla - že prý došlo k přepólování. Vcelku nepříjemná a finančně náročná zkušenost.
Teďka jezdí starou modelovou řadu.
Napsal: 20.11.2011 22:49
od Borik
Proti přepólování není odolný žádný regulátor. Na to je třeba dát si opravdu pozor, protože jinak je to velice rychlá smrt. Výrobce s velkou pravděpodobností pozná, kdy k přepólování došlo a když to není úplně jasné, regulátor opraví nebo vymění.
Prošlo mně rukama poměrně dost regleců DSYS a několikrát se stalo, že byl problém a nefungovalo to tak, jak mělo. Kolikrát už jsem měl fakt chuť to roztočit a hodit do kopřiv, ale vždycky ( až na jeden případ, kdy vinou nestandardní konstrukce motoru reglec stávkoval ) byla chyba mimo reglec. Je to taky trochu dáno tím, že reglec má v sobě dost ochran a kolikrát ta ochrana vyhodnotí jako chybu to, co jiné reglecy vůbec nezajímá a ani to jejich SW nezajímá. Otázkou je, jestli je to dobře nebo špatně a hlavně jak najít ten správný kompromis mezi tím vším.
Napsal: 21.11.2011 0:01
od cendab
No já byl u toho když stiifiimu zdechnul regl na Ještědu...večer fungoval a ráno se prostě nerozjel....když přijel domu do tepla zase fungoval.....prostě mu byla zima....schrnul bych to takhhle.....ten dysys mu zkurvil akci na kterou se všichni těšíme celej rok....nikdy sem ho neviděl nasranějšího než když se na nás celou cestu nahoru koukal a auto bylo v kufru na parkovišti....kvůly reglu....No a poslední akce v Mrakolendu už náhoda nebyla...tam když něco blblo tak jedině dysys a né na jednom autě....Myslím že v těchto případech není třeba hledat chybu jinde než v Dysysu....
Napsal: 21.11.2011 10:21
od Borik
cendab píše:No já byl u toho když stiifiimu zdechnul regl na Ještědu...večer fungoval a ráno se prostě nerozjel....když přijel domu do tepla zase fungoval.....prostě mu byla zima....
toto jsem také dvakrát zažil - jenže byla zima baterkám. Starší typy Li-Polek a akumulátory s velkým vnitřním odporem jsou v zimě natolik líné, že se jim vůbec nechce pracovat. A v kombinaci s dlouhými vodiči klesne napětí natolik, že reglec se opravdu nechytá. To je stará známá věc hlavně u letadel, kdy v teplotách pod nulou se nedalo vůbec lítat. Pochopitelně s různými regulátory a stříďáky.
Ale svádět to na reglec je docela jednoduché, to je pravda.
Ale to není důležité - důležité je to, že pokud má někdo s tím regulátorem problém, je třeba toto sdělit výrobci. Napsat mail nebo zatelefonovat není až tak velký problém. Pokud si to ale daný modelář nechá pro sebe, pak je těžké mu pomoci. Buďte si jisti, že pokud bude chyba na straně regulátoru, nebude vám za opravu nic účtováno. Ale zatím je drtivá většina problémů zaviněná mezi hlavou a rukama majitele. Navíc přiznat se ke svojí chybě je dnes poněkud nemoderní. Tím nemám na mysli nikoho konkrétního, ale je to bohužel tak.
Napsal: 21.11.2011 15:40
od petos
Takze jednoducho Dsys nieje regulator urceny pre nas. :lol:
Potrebujeme Bulletproof regulator,ktory je blbuvzdorny.
Takze sup,sup-Tekin,Novak,Mamba,atd :lol:
PS:okrem dsys mam este outcry,novak,ezrun,turnigy.(obojsmerne,jednosmerne,striedaky,bezsenzorovy aj senzorak)
Zvlasne je,ze kazenie riesim stale len pri Dsysoch asi som skutocne tak blby a neviem to s nimi.
Je na case vsadit na ineho kona. :wink:
Kdo máte zkušenosti z DSYS
Napsal: 21.11.2011 16:42
od mara126
s těma baterkama máš pravdu,ale pokud se zahřál regl tak pak zase chvilku běhal
Napsal: 21.11.2011 18:37
od tjjack
Jestli nebyla zima obojímu, protože mě DSYS fungeje bez problémů, ale když to tady tak čtu, tak uvažuju, že bych mu na zimu zařídil vateovej kabátek :mrgreen:
Napsal: 21.11.2011 18:54
od Kuba93
Borik ma pravdu, plno skod na DSYSech sme si asi zpusobili nasi chybou, omylem nebo nevedomosti.. Pokud je to tak je dulezity si to priznat.. Stejne dulezity mi ale prijde kontaktovat vyrobce a oznamit mu jakykoli chyby, vzdyt jen on muze bud regl opravit, nebo upravit nove vyrobeny aby pripadny problem nenastal..
Na druhou stranu si nejde nevsimnout, ze tyhle problemy se objevily az s nejnovejsi radou reglu, na starsi si tu za posledni roky snad vubec nikdo nestezoval, pokud pominu problemy s nastavovanim nebo fakt, ze se nekomu nelibilo jak DSYS funguje.. (pomaly rozjezdy atd..)
Sam mam MD28DCR ve svym CC-01 pres dva roky a jezdim s autem hodne casto, jezdil sem v -17, i v nejvetsich vedrech v lete, xkrat byl regl varici, ze sem na nem neudrzel ruku, xkrat sem ho utopil, byl pod snehem, kolikrat bahnem, permanentne je ve vlhkosti a prasi se na nej.. Jezdil sem s nim 65T motor a ted uz nakou dobu jezdim Graupner Speed 600 ECO a muj styl jizdy neni uplne ECO, coz reglu taky asi nedela moc dobre, auto ma s reglem najezdeno nekolik !stovek! km a co se tyce reglu, nikdy sem nemel problem.. Nikdy se mi nestalo ze bych "nenastartoval" nebo ze by se mi rozhazelo nastaveni, akorat kdyz sem ho trikrat utopil, tak sem ho doma celej den susil a pak zas naskocil..
To, co tu ctu a taky vidim na akcich co je za problemy mi moc ale nejde do hlavy... Nevim, ale mozna to stoji za zamysleni, jesli to neni aspon z casti tou novou radou..... :-p
Napsal: 21.11.2011 19:05
od MikeP
Bohuzel mam s timto trochu problem, vynalozit nemale prostredky za regl a pak se modlit jestli to pojede nebo ne. Ted dokonce jak tady ctu mu delat nejakou perinku aby se cejtil dobre, to mu pak taky muzete cist pohadky a treba bude mit dobrou naladu.
Ne ne ne, sorry, chci regl, kterej funguje napoprve a dobre.
Napsal: 21.11.2011 19:17
od Wendis
Přesně jak píše Majk,mám régl zabalenej v kapesníku omotanej izolačkou a to že mi v mrakolendu blbnul...vyndal jsem ho z velkýho auta a normálně jel,jezdil jsem asi pět minut,pak auto stálo páč jsme stavěly sekce a už se nerozjelo.....
a at mi nekdo řiká že je to mojí chybou nebo baterkama,to přeci neni možný,aby jednou jel a jednou ne a mohl jsem za to já...
ve finále jsem regl pofoukal aby se zahřál a pak se laskavě rozjel.
To samý může říct i koudy,do jeho defíka jsem funěl jak vysavač než se to rozjelo....
BTW lipolky mám nový,jsou starý tak půl roku nabitý asi 8-10x
a už je to to poslední co sem píšu,pro mě dsys zkončil,až ty moje régly odejdou tak je rozšlapu a koupim něco jinýho. ....
Napsal: 21.11.2011 21:52
od Borik
Klidně ho rozdupej a nebo jinak znehodnoť a už ho nikdy nekupuj, ale pořád jsou to jen ničím nepodložené dohady. Opravdu by ses měl spojit s výrobcem a ten reglec mu omlátit o hlavu - ale bez jeho diagnostiky to opravdu nemá žádný význam. Je docela možné, že se v softwaru nebo hardwaru může vyskytnout chyba ( třeba nějaká teplotně nestabilní součástka ) a stačí to jen přeprogramovat nebo pořádně diagnostikovat a může se tím hodně vyřešit - a hlavně pomůžeš nejenom sobě, ale také všem ostatním. Pokud výrobce na ten problém nenarazí v nějakém konkrétním případě, tak prostě nemůže reagovat.
Každý regulátor prochází před expedicí diagnostikou a na rozdíl od jiných má i každý regulátor své výrobní číslo. To není jen tak pro zábavu, ale právě z toho se pak při nějakém problému dá poznat, kde se něco změnilo a popř. od kterého kusu by mohlo dojít k problémům.
Nedívejte se prosím na výrobce jako na někoho, kdo vám chce způsobit nějaké problémy nebo mrzutosti ( každý jistě pochopí, že by tím byl sám proti sobě - snem každého výrobce je nulová reklamace ), ale ta zpětná vazba od zákazníků je nenahraditelná - i když je reglec před uvedením na trh testován se spoustou motorů a akumulátorů a jejich kombinací, přece jenom největší a nejrozmanitější použití je právě u všech modelářů. Tak to prosím zabalte, pokud možno co nejpřesněji popište problém a pomůžeme si tím navzájem.
Napsal: 21.11.2011 22:24
od cendab
Nevim jestli ty jsi ve spojení s výrobcem ale podle toho jak zde vystupuješ tak asi jo....potom se ho teda zeptej kolik už těch reglů v poslední době vyměnil za nové a reklamaci bez problémů uznal s vyjádřením že je regl opravdu vadný.....minimálně tři z těch kteří si tu ztěžují už ten regl reklamovaly a dostaly novej....a závada se po čase opakuje...a neříkej že díky tomu že maj blbý auto,baterky nebo že ho neumí zapojit...Buď sou špatný součástky nebo tento regl není určenej do expedic....Možná by stálo za to aby se vyjádřil výrobce tady...protože i já si ho chtěl koupit a nekoupim ale třeba nejni ten můj litr obratu pro nej důležitej......
Napsal: 21.11.2011 22:26
od sWiNe
Ale jo Boriku máš pravdu. Otázka jak se k tomu výrobce postaví. Zda to bude usilovně řešit nebo jen mávne rukou. Tak co tedy zvolit? já teď tuto situaci řeším, mám Robitronica s kterým se furt nemůžu domluvit. Pokud to s ním neklapne, tak bych asi zas musel řešit nový regl. Do čeho tedy jít? O jiných značkách než dsys a Robitronic nemám páru ... (scx 10, speed 600 8,4V)
edit: no já po těchto různých zkušenostech, co čtu každou chvilu o něm, koupi taky zavrhuju