Stránka 13 z 20
Napsal: 03.02.2012 8:51
od gino
Napsal: 04.02.2012 16:41
od gino
Napsal: 08.02.2012 13:17
od gino
Napsal: 08.03.2012 19:10
od gino
Napsal: 08.03.2012 19:24
od swab
bez turba???!!! škoda :-(
Napsal: 08.03.2012 20:21
od UFO
Vypadá to pěkně, Tatra je prostě Tatra... :wink:
Ta kabina je tmelená PSH rozpuštěným v toluenu?
Napsal: 08.03.2012 20:32
od gino
swab píše:bez turba???!!! škoda :-(
Nerozumiem ?
A tmelené je to tmelom od Revelu

Napsal: 08.03.2012 21:50
od swab
no de o masku 813 co si zvolil.....
turbo má střed vypouklej..... bez turba je to rovný jako to máš ty....
turbo
bez turba
ale i tak všechna čest máš nádherný monstrum a těšim se na finální podobu....
Napsal: 08.03.2012 22:55
od Vlada
To je omyl,vypouklá maska je pro chladič oleje. A ani jeden z těch tahačů na foto turbo neměl.
Napsal: 08.03.2012 23:04
od Grizzly
Ano,je to tak!!
Napsal: 08.03.2012 23:23
od gino
No práve, že tá vypuklá maska sa mi ani zďaleka nepáči a turbo bude keď to osadím servonautom :wink:
Napsal: 08.03.2012 23:24
od Vlada
Aby ne,taky jsem s tímhle Drobečkem čtyři roky jezdil. To už je dávno,ale zapomenout se nedá a srovnávat s dnešnima autama taky ne.
Napsal: 09.03.2012 5:23
od swab
aha...moje chyba.....tak sem zas o něco chytřejší....
Napsal: 09.03.2012 8:47
od salvatore
Vlada píše:Aby ne,taky jsem s tímhle Drobečkem čtyři roky jezdil. To už je dávno,ale zapomenout se nedá a srovnávat s dnešnima autama taky ne.
V jakém slova smyslu se to nedá srovnávat?
Napsal: 09.03.2012 22:26
od Vlada
No tak je jasný,že dneska je to o úplně jiný technologii a pokrok se zastavit nedá. A bohužel čím víc elektroniky a řídících jednotek tim větší častější možnost poruchy a problémů. Takže sem měl na mysli,že mě 813ka nikdy nikde nenechala. Spíš naopak já jezdil pro ostatní. Dnes jezdím M.B.Axorem a když se naskytne nějakej problém tak mi to na displej napíše akorát VYHLEDEJTE SERVIS!!!