Musím se pochlubit posledními úpravami na autě.Obzvláště tento týden jsem měl tvořící a plno nápadů.Stále se mi to líbí víc a víc :HOPS:
Takže takové krátké schrnutí:
-přibyl spodní pancíř
http://www.mz-racing.net/p4779-22104s-alloy-gearbox-holder-lower-link/Je jíný než mají na MZ-racingu,ale nakonec mi přijde hezčí


-dále v celém autě kovové kuličky Flanged ball
http://www.mz-racing.net/p3466-axa1331-flanged-ball-3x5-8x7mm-6ks/ Musím říct že 1 balení jsem narval už asi před měsícem do řízení a je to fakt perfektní.Zjistil jsem ,že oka které tam jsou od počátku nemají s těmito kuličkami žádnou vůly. Tak jsem objednal i ložiska do těhlic.
http://www.mz-racing.net/p3419-ax30450-flange-pipe-3x4-5x5-5-4ks/ Je to tvrdej materiál jak sviň :lol: Jo a udělal jsem na řízení rozbíhavost a musím uznat že se zlešil o dost rejd,páč kolo do vnitřní zatáčky je zatočené vlastně víc, takže je to jak má být
-po roce zajímavé zjištění po 4 ulomených zrcátkách jsem je celé překopal, tím že jsem dal 5mm diody úplně dovnitř, aby se nelámali kontakty a koukali ven jenom kabely a když jsem poprvé rozsvítil tak jsem zjistil že originál zrcadlová fólie prosvítá jako šipka, tak jsem propíchal i druhé zrcátko kde je pouze alobal a vytvořil směrové šipky,takže i zezadu vozidla vidím ve tmě hrany zrcátek.Ještě přišla na řadu opět konzerva z které jsem oplechoval hrany zrcátek.Jinak co už dlouho používám,tak jsem zařízl čepy držáku provlékl hřebíkama a spojil kloboučnickou gumou, přes stěrače a zrcátka jsou parádně ohýbací a vrací se při štrejchnutí třeba o kamen zpět, takže jsou už díky tomu plechu nezničitelné :lol:



-tady pár fotek jak to všechno svítí




-přilepil jsem chladiče na plastovou desku, to jen tak pro lepší vzhled auta a aby bylo něco za nárazníkem a navijákem


-další věci převedeny do metrických závitů jsou zadní podkovy a kříž v šasí
http://www.mz-racing.net/p4698-22107s-alloy-rear-shock-mount/




-a poslední (zatím) je zadní nárazník, který jsem tvořil dnes.jsou na něm navařené dvě packy do kterých se zasazuje kastle takže stačí nasadit zadek a přiklopit předek do držáku a dát dvě přední sponky.Do dnes jsem měl zadní rám připevněnej stahovacími pásky, tak kastle byla výklopná a le špatně se na tom pracovalo, když se potřebovalo dělat něco na šasí.A udělal jsem i železná držák šeklů a zadní naviják.Ten naviják je rozbitý ale do budoucna chci objednat nový a ovládat ho přes stejný kanál, tak že dám dvoupolohový přepínač, který umístím na auto a jen budu přepínat el. větvě na přední a zadní.





