Tak jsem testoval to slickovo řízení a už je to tak. Přestalo mi v plném rejdu vybrovat kolo tlačené pouze vzadu spojovačkou (ne od serva). Ten stařeckej třas dával opravdu zabrat mým nervům...
Není to ve finále žádná věda! Poté co jsem vyzkoušel všechny ostatní způsoby eliminace vibrací, jde jen a jen o omezení možnosti vytvoření vůlí tlaky působícími na kolo které se přenáší do kloubků a ve vyšší rychlosti a velkém rejdu prostě tím kolem pajtlují!
Takže je za potřebí: relativně tvrdá pružinka správně dlouhá nebo delší (a zakrátit) - nu a to je vlastně všechno :-D :tleskam: :-D



A teď slovy, aby to bylo komplet - zní to sice složitě, ale kdo chápe problematiku to zvládne i přelouskat:
jde jen o to, aby pružinka byla na volno v klidové poloze (jedu rovně) a jelikož páky nemají stejný chod, při rejdu na obě strany se pružinka natahuje a tak si přitahuje volnou páku (u kola) k servu. Čím větším rejd, tím více šponuje a omezuje tak odhrnutí kola i možnou vůli. Tím se jednak zamezí pajdlování kola, neboť toto je uchyceno z obou stran a jednak se tím zmenší ono přetáčení na stranu s kratším chodem zatáčení.
A při délce servopáky 24mm uchycené nikoli kolmo k zemi (6.hodina), ale směrem k pružině (u mého auta na 7. hodině) se zefektivní zastáčení na stranu spojovačky (cca mezi 4.-7. hodinou) dlouhou dráhou chodu, zatímco na zatočení na stranu opačnou při stejném rejdu stačí jen chod kratší (mezi 7.-8. hodinou). To platí pro všechny co zatáčí servem na levé přední kolo.
Pro ty co zatáčí servem na pravé přední (jako PitaW) je to samozřejmě zrcadlově :-I tzn. kola rovně = servopáka na 5. hodině (zatáčení 4.-5. hodina a 5.-8. hod.)
A teď co vy na to...
Jednu chybičku to přeci jen má. Při plném rejdu při couvání. Pak totiž kolo není odtlačováno valivým odporem kola, ale táhnuto - čili smýkáno a pak by to chtělo ještě tlumič. Ale jelikož jezdíme povětšinou dopředu, jsem spokojen!