Stránka 122 z 574
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 15.02.2015 23:48
od jaryn
Zdravím řidiče těžkejch náklaďáků ,
mám otázku: zdá se mi, že od aktualizace s " ptáky a světluškami" se zhoršila i průjezdnost /boření do bahna. Pochopil bych to v těžkém terénu (brody, rozježděný úseky,bažiny...) ale teď je to i na zpevněných cestách. Ruský cesta znám z videí a auta jsou často utopený v bahně až po střechu, ale tady se pomalu nedá projet zpevněná cesta ani s prázdným autem. Auta hrnou bahno před sebou jak buldozer.V příští aktualizaci to bude i na asfaltce a bude to hra o vznášedlech :-) Pro bych se chtěl zeptat jestli je to jen můj dojem a pokud ne, tak jestli NEVÍ NĚKDO PROSÍM JAK :
1) vrátit stav boření do stavu před " aktualizací = (ptáci x světlušky)"
nebo
2) jak upravit vlastnosti kol/pneumatik aby se tento stupeň boření částečně eliminoval (nemyslím narvat na Kamaz kola z MAZE 535 nebo 7310)
Jde o origo hru a mapy. Nechce se mi používat staženou verzi a mapy.
Díky za případné odpovědi. Jaryn
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 16.02.2015 6:39
od V12
Mam mensi problem :
Pracujem na mape, kde bude velka (velmi velmi velka) priehrada. Po dlhom hrani sa s modelmi sa mi toto nakoniec podarilo. Dno priehrady je na minimalnej vyske terenu, vrch hradze je kusok pod maximalnou urovnou terenu. Na vrchu hradze zostavenej z modelu bariera (samozrejme patricne zvacseneho) je urobena cesta v podobe betonoveho mosta, tento model je v povodnej velkosti. Problem je v tom, ze ked lubovolnym autom prechadzam po tomto moste, kamera sa sklapa dole smerom k terenu az do takeho uhla, ze auto jednoducho zmizne a ani rucne kameru nenastavim. A na slepo sa to prejst neda. Vyriesil som to tak, ze sa cez hradzu jazdit nebude, co mi ale kazi radost, pretoze toto mal byt hlavny bod mapy - jazda po hradzi, kde na jednej strane je voda, na druhej prazdnota. Z tohto potom vyplyva otazka na no107064 a jeho mapy Kaňon :
Ako si urobil ten dreveny most kusok od priehrady, ze Ti to kameru nesklapa dole a auto je stale viditelne ?
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 16.02.2015 7:53
od zidon155
Patrac: OK ... kdyz nebudu linej tak snad dnes bo ve stredu prepisu prvni prispevek, aby se tykal jen nejnovejsi plne verze hry - zakladni info + vkladani aut+map ... ;)
no107064: Tady by mela bejt verze GAZ Tigr nejnovejsi -
http://spintires.nl/st14-gaz-2975-tigr/ ( nezkousel jsem ..)
jaryn: Ano - po pooslednim updatu se auta vice bori - on Pavel predelaval vlastnosti terenu/bahna - vice se to ted rozpada do malych casti a vice to reaguje na projizdejici auta ( pod tezkym nakladakem se to bori jeste vic nez pod Uazem ... ) - upravit to my asi nemuzeme, ale v dalsim updatu by to melo snad byt o neco zkorigovany .. ;)
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 16.02.2015 8:48
od no107064
V12 píše:Mam mensi problem :
Pracujem na mape, kde bude velka (velmi velmi velka) priehrada. Po dlhom hrani sa s modelmi sa mi toto nakoniec podarilo. Dno priehrady je na minimalnej vyske terenu, vrch hradze je kusok pod maximalnou urovnou terenu. Na vrchu hradze zostavenej z modelu bariera (samozrejme patricne zvacseneho) je urobena cesta v podobe betonoveho mosta, tento model je v povodnej velkosti. Problem je v tom, ze ked lubovolnym autom prechadzam po tomto moste, kamera sa sklapa dole smerom k terenu az do takeho uhla, ze auto jednoducho zmizne a ani rucne kameru nenastavim. A na slepo sa to prejst neda. Vyriesil som to tak, ze sa cez hradzu jazdit nebude, co mi ale kazi radost, pretoze toto mal byt hlavny bod mapy - jazda po hradzi, kde na jednej strane je voda, na druhej prazdnota. Z tohto potom vyplyva otazka na no107064 a jeho mapy Kaňon :
Ako si urobil ten dreveny most kusok od priehrady, ze Ti to kameru nesklapa dole a auto je stale viditelne ?
no kameru mi to na tom mostě skloní, ale ne tak, že bych neviděl auto, já si myslím, jak si psal tu přehradu, že dno máš na nejnižší úrovni co v editoru jde, tak si myslím, že kamera reaguje na pozici auta, ale pohled nahoru a dolů se určuje podle terénu. Já bych zkusil u tý přehrady udělat víc mělké dno, třeba cca3 metry, (auto se tam utopí ve 3m i v 20m, takže účel to splní) a i pod tou bariérou navýšit terén co to půjde ... pak si myslím, že ta kamera by nemusela tolik zlobit.
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 16.02.2015 9:04
od no107064
jaryn píše:Zdravím řidiče těžkejch náklaďáků ,
mám otázku: zdá se mi, že od aktualizace s " ptáky a světluškami" se zhoršila i průjezdnost /boření do bahna. Pochopil bych to v těžkém terénu (brody, rozježděný úseky,bažiny...) ale teď je to i na zpevněných cestách. Ruský cesta znám z videí a auta jsou často utopený v bahně až po střechu, ale tady se pomalu nedá projet zpevněná cesta ani s prázdným autem. Auta hrnou bahno před sebou jak buldozer.V příští aktualizaci to bude i na asfaltce a bude to hra o vznášedlech :-) Pro bych se chtěl zeptat jestli je to jen můj dojem a pokud ne, tak jestli NEVÍ NĚKDO PROSÍM JAK :
1) vrátit stav boření do stavu před " aktualizací = (ptáci x světlušky)"
nebo
2) jak upravit vlastnosti kol/pneumatik aby se tento stupeň boření částečně eliminoval (nemyslím narvat na Kamaz kola z MAZE 535 nebo 7310)
Jde o origo hru a mapy. Nechce se mi používat staženou verzi a mapy.
Díky za případné odpovědi. Jaryn
tak tak, mapy vypadají lépe ale jsou nehratelné, člověk aby někam dojel tak je to o nervy, uzavřenej diff a level expert práce s navijákem ...
Například moje mapa Abandoned mines je udělaná tak, že cesty jsou opravdu cesty.
ulozto.cz/xMvYGdug/abandoned-mines-4-2-2015-rar (pracuje na nejnovější verzi, ale potřeba stáhnout objekty, viz odkaz níže ze starší verze)
http://spintires.nl/map-abandoned-mines/(z tohoto downloadu stáhnout objekty pro abandoned mines)
Jinak aby se kola méně bořily, tak to jde upravit v media/classes/wheels/kraz_wheel a friction a ta položka hned pod tím, ale stejně ten povrch je tak "promáčenej" že se po tom párkrát projedeš a bude to stejně rozrajtovaný. Jen to trochu oddálíš.
Zidon: jo díky za toho tigra, zkusím
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 16.02.2015 11:05
od V12
no107064 píše:Já bych zkusil u tý přehrady udělat víc mělké dno, třeba cca3 metry
Dobry napad, skusim z toho urobit Vajont...
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 16.02.2015 11:09
od sim_ma
sim_ma píše:poslední dobou na mp my nejde naviják kámoš my ho pošle a mě nepřijde nebo já ho pošlu on ho přijme a vydím tabulku že to čeká na přijmutí a on to přijmul
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 16.02.2015 15:12
od jaryn
FOR : zidon155 +no107064
Děkuju za odpověď. Snad to boření krapet "Pavel" narovná. Hezkej den přeje Jaryn
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 16.02.2015 17:47
od fokker
Prosím, pro jakou verzi je mapa Abandoned Mines z tohoto odkazu:
http://spintires.nl/map-abandoned-mines/ ?
v 11.1.15 se nespustí a hlásí chybu.
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 16.02.2015 20:21
od zidon155
simma: O tom navijaku se vi ;)
fokker: Dyt to mas u ty mapy napsany .... ze funguje pro "legacy mode" ... ve Steamu v nastaveni verze hry si to zmen na legacy ...
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 16.02.2015 20:34
od zidon155
:wink:
[youtube]jmzCcPeoiZo[/youtube]
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 16.02.2015 21:16
od V12
V12 píše:no107064 píše:Já bych zkusil u tý přehrady udělat víc mělké dno, třeba cca3 metry
Dobry napad, skusim z toho urobit Vajont...
Uz mi to funguje. Vrela vdaka :hura:
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 16.02.2015 22:55
od no107064
jj jak psal zidon tak pro legacy, jinak tady je pro nejnovější verzi
http://ulozto.cz/xMvYGdug/abandoned-mines-4-2-2015-rarúplně strašně rád bych udělal novou mapu, kór když už teď to umím s materiály, mám rozpracovanou mapu kde je hlína tráva prach a pláž, ale za chvilku beztak vylepší i legacy verzi a pak se spoléhat na někoho kdo ji předělá a kdo ví jestli to vůbec půjde potom předělat ... se mi nechce strávit 10 dní dělání mapy a pak by nešla hrát :(
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 17.02.2015 8:24
od V12
Ja sa snazim robit mapy pre 11.1.15, aj tato nova, na ktorej pracujem (pracovny nazov GES) bude pre tuto verziu. Robim ju ale tak, ze po uprave bude pouzitelna aj pre Legacy. Povodny zamer bol ale pouzit Kamaza s privesom a s nim odomknut garaz (kua, stale ju neviem vytvorit tak, aby bola hned od zaciatku odomknuta :evil: ), prives ale v Legacy nie je, takze tejto myslienky som sa vzdal - bude tam Uaz (s nim sa zacina) a Ural s garazovym navesom. Okrem toho jedna pumpa, jedna pila a 3 ukoly. Jeden lahucky, druhy taky normalny a treti dost tazky - bude treba najst najlepsiu cestu cez mociar. A ako bonus - giganticka priehrada, pri ktorej je ta z Kanona iba pluvanec :mrgreen: Kedze som pohodlny, v tejto mape pouzijem znacne mnozstvo referencii na tereny (jazero, mociar atd.). Uz je v podstate hotova, len ju treba doladit a zbavit sa zopar chyb materialov, ktore su sposobene tymi referenciami.
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 17.02.2015 15:01
od no107064
ale jo, tak jsem se rozhodl, že udělám další mapu pro verzi 11/01 a 16/01 a popřípadě se uvidí zda to někdo nekonvertuje nebo někdo napíše jak to konvertovat.
Ale spíš co bych se chtěl zeptat na verzi 25 a 29 a 30/01/2015 se mi líbí jediná věc a ta, že můžu utrhnout keř, což je pro offroadění uazem a ostatních osobních aut často překážka, protože auto najede na kež a houpe se na něm nebo přepadne na stranu.
Dá se to chování keře přesunout z novější verze??? do starší, mě teďka napadlo, že třeba překopírováním xml souboru s keřem nebo meshe by to nešlo ... nebo zda je to někde v nějakým jiným nastavení ... vím že jeden z prvních modů do ST 2014 byl ten že stromy se daly lehčeji náklaďákem porazit ... (že předtím na to byl potřeba velkem maz a rychlost a po tý úpravě stačil i ural) tak právě jestli někdo neví to nastavení s keřem aby se choval jak v novějších verzích. díky