Stránka 130 z 574
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 01.03.2015 9:37
od zidon155
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 01.03.2015 11:00
od sim_ma
furt se my nepodařilo zjistit jak mohu hrát multipalyer s mody nevíte o nějakém videu ??
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 01.03.2015 15:23
od zidon155
No hlavne vsechny mody pro MP nefungujou ... mrkni se nejdriv, ktery jdou v MP ( pak treba jdou, ale kdyz na ne das neco v garazi tak to spadne ... takze je potreba zkouset ;) )
Nejjednodussi zpusob - stahnes si ty i kamos uplne stejnej mod - aby byly vsechny slozky pro nej stejny ... pustis hru ... das multak a pri vyberu mapy, az se tam k tobe kamos pripoji tak OBA hru minimalizujete a bud pres JSGME program ( na ten je nekolik videi jak se pres nej mody davaj ) nebo pouhym kopirovanim modu do prislusne slozky mod aktivujete a pak spustis mapu a je to - nic slozityho :)
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 01.03.2015 15:26
od Felicia23
zidon155 píše:TOYOTA 60 od SIDa hotova :tleskam:
a kdy bude hotova tatra zidonova ;-) co tam po toyote :CHI:
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 01.03.2015 16:21
od sim_ma
jen tak :


Cece - trochu jsem ti to zreguloval ... dyt jsi tady mel asi 10 obrazku ... :roll:
kdyztak si udelej treba galerii na rajce a hod sem odkaz, ale ne tohle ... max 3 obrazky :-I zidon
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 01.03.2015 18:23
od Max
sim_ma - obrázkový spamere.Už to tady bylo řečeno několikrát.Nedávej tolik obrázku.Já byt admin tak tobě nařídím jen jeden obrázek.To je s tebou hrozné. :-(
Dávej ty obrázky menší.
Když už jsi jich dal tolik,nemáš k tomu nějaké povídání??
Jak se to jede,jak to vypadá??
Jestli vše ve hře funguje jak má.
Neházej jen obrázky a napiš. :mrgreen:
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 01.03.2015 19:35
od pepekos
Da sa zadefinovat v xml aby sa jeden addon nedal pouzit s druhym?
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 01.03.2015 19:38
od zidon155
pepekos: Ano - podivej se jak je to psany u puvodnich aut - vzdy tam je /addonsockets/ a tam v nem treba dva addony a pod tim jsou dalsi /addonsockets/ zvlast - musis dodrzet tu posloupnost a nedavat vse do jednoho, ale rozdelit to - a pak to pujde ;)
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 01.03.2015 19:46
od pepekos
<AddonSockets>
<Gaz69RollCage />
</AddonSockets>
<AddonSockets>
<Gaz69Snorkel />
</AddonSockets>
<AddonSockets>
<Gaz69Tank />
</AddonSockets>
<AddonSockets>
<UazCartTrailer Offset="(-2.03; 0.91; 0)" />
</AddonSockets>
<AddonSockets>
<GazBackupBox Offset="(-2.6; -1.35; -0.65)" />
</AddonSockets>
<AddonSockets>
<LoadLogsShort2 Offset="(-0.12; 0.35; 0)"/>
</AddonSockets>
Ja to mam takto ale stale sa dju vsetky nainstalovat naraz.Auto mi zvladne iba 4 adony,ked nan dam 5ty tak vyleti do vzduchu
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 02.03.2015 6:19
od V12
Podla vsetkeho auto "exploduje" po vzajomnom kontakte 2 addonov. Robi to aj Zidonova T813, ked sa na nej necha tocnica a prida drevarsky zeriav. Vsetko je OK az kym sa nenalozi drevo a nepride k vacsej nerovnosti.
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 02.03.2015 9:28
od V12
zidon155 :
Je mozne v definicnom .XML subore v CLASSES zmenit mierku modelu ? Dokoncujem mapu a pouzivam v nej V3S, ktora ma ako alternativne kolesa velke balony z Krazu / Uralu. Tie su ale privelke a pri prepruzeni prechadzaju cez blatniky. Bolo by potrebne ich zmensit o cca 20%. Alebo ich jednoducho vyradit, takze auto by pouzivalo iba defaultne kolesa.
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 02.03.2015 9:31
od zidon155
pepekos píše:Ja to mam takto ale stale sa dju vsetky nainstalovat naraz.Auto mi zvladne iba 4 adony,ked nan dam 5ty tak vyleti do vzduchu
Tak to zkus napr. takhle:
<AddonSockets>
<Gaz69Snorkel />
<Gaz69Tank />
</AddonSockets>
<AddonSockets>
<GazBackupBox Offset="(-2.6; -1.35; -0.65)" />
<Gaz69RollCage />
</AddonSockets>
<AddonSockets>
<LoadLogsShort2 Offset="(-0.12; 0.35; 0)"/>
</AddonSockets>
Chapeme - proste aby ty
nektery addony byly u sebe a pak kdyz das jinej tak budou cerveny ... ale
ktery a jak to uz musis metodou pokus/omyl vyzkouset sam ;)
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 02.03.2015 9:32
od zidon155
V12 píše:zidon155 :
Je mozne v definicnom .XML subore v CLASSES zmenit mierku modelu ? Dokoncujem mapu a pouzivam v nej V3S, ktora ma ako alternativne kolesa velke balony z Krazu / Uralu. Tie su ale privelke a pri prepruzeni prechadzaju cez blatniky. Bolo by potrebne ich zmensit o cca 20%. Alebo ich jednoducho vyradit, takze auto by pouzivalo iba defaultne kolesa.
Nene - to muzes udelat jen pres 3ds max upravou .x souboru modelu ;)
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 02.03.2015 9:43
od V12
Skoda, tajne som dufal, ze sa da do XML napisat tag SCALE, ktory to zmensi.
Mam este jeden maly dotaz - v Maxe som urobil jednoduchy kvader, namapoval ho texturou a ulozil do .X. Nasledne vytvoril oba subory .xml (jeden v classes, druhy v meshes\models). Tento novy model ale neviem pouzit, v zozname sa sice zobrazi, no ked sa ho snazim vlozit do mapy, editor zahlasi, chybu podobnu tejto :
http://www.oovee.co.uk/forum/index.php? ... ch_id=3159Jedna sa mi o staticky model, nie auto, z diskusie som vyrozumel, ze musim pouzit spravne pomenovane bones. Co je to CDT ? Mozes mi to prosim ozrejmit ?
Diky.
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 02.03.2015 10:17
od sim_ma