cendab píše:Nevim jestli ty jsi ve spojení s výrobcem ......
Ano, jsem ve spojení s výrobcem ( je to můj kamarád ) a o těch problémech se bavíme poměrně dost často. Co se týká reklamace, tak opravdu v poslední době jeden vyměnil ( zřejmě případ Wendise ) s tím, že tam byla zatím nezjištěná závada ( regulátor občas stávkoval a v poslední době už nejede vůbec, ale zatím se na závadu nepřišlo - je to někdy práce na několik hodin a ty někdy chybí ). Jinak drtivá většina závad byla způsobená přepólováním ( na to se přijde velice spolehlivě ).
Nevím přesně, kolik dalších lidí se mu ozvalo nebo neozvalo ( do toho se nechci plést ), ale opravdu jich bylo jen minimum, protože si právě stěžoval na to, že bez konkrétního případu na to v podstatě nejde přijít, protože ty, co se expedují, pracují normálně.
Co se týká řešení reklamací, tak neznám poctivějšího a férovějšího člověka, než je David. To vůbec neříkám proto, že je to kamarád, ale proto, jak se staví k řešení problémů s regulátory. Mnohokrád přijel vyřešit problém na místo ( regulátory se používají v lodích Midway klubu, kde třeba 90kg Yamato se čtyřmi Speedy 900 jen tak někam nepošleš ) a vždy se přišlo na problém. A opravdu se nestalo, že by nad tím mávnul rukou a nepomohl. Na druhou stranu musím zase říct, že ani jeden problém nebyl vinou regulátoru ( třeba jsem vůbec ani netušil, že díky dlouhým kabelům může u regulátorů spadnout napětí z 12V gelovky až na 7V a to bohužel reglec vyhodnotil jako chybu - vybitou baterku ). A takových drobností je víc - neodrušené motory, motory s odrušením zalisovaným, co se uvolní a naopak působí značné rušení, rušení vedené po silových kabelech se společnou zemí, ... atd. Velmi častým problémem je i krátkodobé rušení přijímače ( běžně nejsou nalakovány ochranným lakem ), co s regulátorem vůbec nesouvisí - regulátor sice maskuje výpadek signálu po určitou dobu, ale pokud rušení trvá déle, tak vypne. Často se projevuje problém s přechodem tepla a zimy, kdy vlivem kondenzace dojde k rušení přijímače. Ale to jsou všechno problémy, které se bohužel projeví právě tím, že auto blbne a stávkuje. A vina se dává právě regulátoru, protože ten autem pohybuje.
Pravděpodobně největším viníkem bude až moc velké hlídání mnoha provozních parametrů, které si regulátor hlídá. Třeba například si regulátor hlídá otáčky motoru a pokud se motor netočí, nedovolí průchod velkých proudů. A to hlídá proto, aby se nespálilo vinutí motoru ( pokud třeba namotáš na lodní šroub silon a nebo trávu a motor se netočí a pořád držíš plyn naplno, motor celkem brzo odejde ). A teď co je důležitější: chránit motor i za cenu, že dojde k výpadku regulátoru a nebo se na to vykašlat a nechat motor motorem a hlavně nechat v provozu reglec ? Někdy je to dost složité rozhodování. A protože tyto regulátory výrobce bere víc jako nesoutěžní - pro běžnou nešpičkovou potřebu - zatím to tak nechává.
Ale zase jsme na začátku - pokud budete chtít tyto parametry změnit, zavolejte nebo mejlujte a pokud bude takových hlasů víc, změní se to.