když si všimnes interieru, je na palubce nalepeny 6A externí bec od FOXY :-)
jinak motor je HIMOTO 550 high power... pry kolem 30-35 závitů
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Tak to mám zase rozhozený na stole... pořád sem nemohl zjistit co mi dělalo to, že mi přední kola jakoby skákaly a škubaly s sebou když jsem byl v těžkém kopci - zhoršovalo to plynulost a výjezdy.... tak jsem to rozhodil a zjistil že v předním kardanu byla vůle v křížích jak prase... tak jsem rozmontoval himotacky kardany, a alespon na stranu prevodu dal original křiž - osička je trochu širší než axialová, takže tam pěkně sedla a není v ní vůle.. u hrušky to prostě nešlo - pořád se to vykřivovalo a nedrželo to... každopádně i tak mám teď téměř mizivou vůli v kardanu, rozhodně lepší než u origo zadního axialovýho....
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
No jo no.. to ma někdo pohodlí když má takový stůl... jenže to ještě nevidíš zbytek cimry a další pokoj kde je další stůl a další dvě auta :-D holt my chudší musíme furt šlapat a běhat mezi stolama :-D
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Já jsem odkázaný tady na ten posratý stoleček, to je teprv peklo :lol:
abys viděl, že jsou v kardanu vůle tak nemusíš rozebrat půl auta ne ... to ty himotka teda asi zas tak super nebudou, když jsi ještě pořádně ani nepojezdil
pokud nechces vule na kardanu, tak bud nejezdi a nebo ho budes menit po cca 2 delsich akcich, na notyru se udelaly vule, ale uz se nezvetsujou a aspon mam jistotu ze ten kardan vydrzi
ta vule tam byla kvuli toho, že ta osička v axikovým kříži je o kapku menší než original himoto, tak jsem to nahradil alespoň na jednom konci a je to dost velký rozdíl...
to swine: ci voe, přesně ten samý mam taky v pokoji :-D
to salvatore: rohlicky se nevesly do zaberu :-D
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Tak jsem koupil popisovač a trošku zafinišoval a vytunil na zítřek gumy (nečekám převratnou výdrž, ale na oko dobrý si myslím :-) )
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Jasný, já jsem právě na retro whitewally :-D ale když sem se na to díval jak už jsou všechny 4 fakt jsem spoko oko :-) ale chápu že každý má jiný chutě.
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Tak jsem prolomil období sve tvůrčí deprese, a začal jsem pracovat na uchycení a novém nárazníku... příjde zkrácená verze axial nárazníku upevněná na šásko a budu se snažit o nějakou parodii na nájezdový plech zabudovaný do uchycení, protože šásko je mírně níž než předek kastle, tak uvidímě co z toho vznikne :-) sám jsem zvědavý, docela se obávám odříznutí originál nárazníku :-)
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT