Stránka 137 z 574

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Napsal: 08.03.2015 18:07
od no107064
Před
Obrázek[/quote]
Po
Obrázek

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Napsal: 08.03.2015 18:31
od Max
no107064 - Hezky pane. Dobrá práce. :FINE:

K předchozí straně.
Pánové.Nevím proč tu řešité kraviny. :-(
Nechte to na tvůrci hry jak bude postupovat s Update. :!:
Na takové blbosti jako nové mapy a mody jste tady vy a ne Pavel Zagrebelnyj.

Doladění a dokončení celé hry je tady tvůrce hry.
Tak to nechte na něm co bude s hrou dělat.On tu hru vymyslel a stvořil.
Vy pouze upravujete už vzniklé věci co jsou již vytvořené od Pavla a i s jeho SW.

Plně chápu Zidon155,že už pomalu musí na vás nadávat,když vám to pořád opakuje co a jak se má a vy si tvrdíte to samé dokola.

Pokračujte v úpravách stávajících věcí a jádro hry a Update nechte na Pavlovi. :YOP:

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Napsal: 08.03.2015 22:51
od maztekk
Spam :-D

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Pánové co tvoříte mapy. ¨
No.... hoď tam prosím občas i nějaké pořádné bahno abych třeba nevyjel z vody a po pěti metrech nebyl na suchém,nebo na pláži těsně u vody bych si taky jen tak nebrouzdal. Jinak sandy je zatím opravdu top mapa.
V12 mapa Ges, máš zajímavou lokaci ale všude extrémní sucho i když jedu močálem přejíždím muldy. Močálem bych se měl prohrabat a nebo nemilosrdně zakopat a končit. V tvém podání je to jak nedělní procházka.
K té předchozí debatě se nemá cenu vyjadřovat, stejně na to má každý svůj názor. Můj je ten že zloděj editoru by se neměl vychvalovat ale naopak by neměl být už nikdy k žádnému betatestu pozván, tohle se prostě nedělá i když z toho můžou mít ostatní potěchu.

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Napsal: 09.03.2015 7:24
od Max
maztekk píše:..... každý svůj názor. Můj je ten že zloděj editoru by se neměl vychvalovat ale naopak by neměl být už nikdy k žádnému betatestu pozván, tohle se prostě nedělá i když z toho můžou mít ostatní potěchu.


PŘESNĚ.!!
TO JSOU I MÁ SLOVA. S TÍM NÁZOREM PLNĚ SOUHLASÍM.

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Napsal: 09.03.2015 8:04
od V12
maztekk :
GES a sucho. Hmm, to je pravda. Keby ale bolo vsade blato, bolo by to velmi narocne na palivo a tomu som sa chcel vyhnut. Mimochodom, blata je tam dost - staci prejst 2x cez to jazero a treti pokus dopadne neslavne - zakopes sa. Aj s 8x8. Ludia tu maju ponahadzovane rozne auta, nemozem tu mapu urobit tak, ze sa bude dat prejst s iba jednou karou a ostatne utopis v bordeli. Ale Tvoje namietky beriem, Railroad Builder (pre 16.1.15 - http://ulozto.sk/xUC1RSuP/rrb-rar) uz bahno ma, hlavne ked si chces skratit cestu. Snazim sa svoje mapy riesit tak, ze kratsia cesta je podstatne narocnejsia - zabahnena, viac prekazok, strmsie stupania, trialove useky atd., dlhsia trasa zasa vedie po lepsich cestach. Tento princip som naplno pouzil u RRB, bude pouzity aj na pripravovanej mape The Bridge (nie cez Kwai :mrgreen: ).

Ta je uz vpodstate hotova, treba ju este doladit a prerobit zopar usekov ciest, kde vdaka neexistencii rozumnejsieho riesenia kamery dochadza az k znemozneniu jazdy vplyvom choreho natocenia pohladu a to az tak, ze zmizne aj auto. Tento problem som mal aj s GES, tam sa mi to podarilo vyriesit vdaka hintu no107064. No ked s autom v trialovom useku vleziem pod most a kamera sa natoci tak, ze vidim iba most, ktory prekryva vsetko ostatne, tak je to na porazenie. Hlavne, ked nestaci ani prepnutie pohladu. Som velmi zvedavy, ako bude fungovat Hood Cam v novej verzii. Bohuzial nemam to kde vyskusat, kedze Custom mapu tam nespustim a v origo mapach taketo miesta nie su. Jednu takuto trialovu cestu som musel odstranit, po nej to naslepo proste neslo. Ked sa problem s kamerou vyriesi, uprava bude velmi jednoducha - prida sa par bodov cesty a hotovo.
Podstata mapy Most je s Uazom najst postupne 2 auta, s ktorymi odomknes garaz a vozis drevo zo zeleznicnej stanice na jednotlive staveniska velkeho dialnicneho mosta. Jedno auto pouzijes ako drevarske, druhe ponuka moznost opravarenskeho, resp. palivovej cisterny, kedze pumpa je iba jedna. A kto chce, moze najst aj stvrte auto. Skoda, ze sa mi nepodarilo na 100% zrealizovat povodny zamer - za T813 zapriahnut vlek s pasovym bagrom, ten odviezt do garaze a tym ju odomknut. Bager je privysoky a cesty su prilis narocne...

max :
Software sa kradnut nema. S tym ako programator naplno suhlasim (preto mam 2 kopie ST na obcasne sietove jazdenie s detmi, starsieho to uz tiez nebavi po stale tych istych mapach). Ale priznajme si pravdu - bez toho uniknuteho editora by bola ta hra uz minimalne stvrt roka v klinickej smrti. Slubov od OOVEE bola uz hromada :sad:

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Napsal: 09.03.2015 8:10
od Max
V12 - S tím OOVEE máš pravdu. :OK:

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Napsal: 09.03.2015 10:14
od maztekk
V12 píše:maztekk :
Railroad Builder (pre 16.1.15 - http://ulozto.sk/xUC1RSuP/rrb-rar)


Díky, večer vyzkouším :OK:

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Napsal: 09.03.2015 11:33
od V12
Davam do pozornosti http://www.oovee.co.uk/forum/topic/1033 ... -tutorial/
Skusal to uz niekto ? Aka je uspesnost konverzie map ?

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Napsal: 09.03.2015 12:45
od no107064
Ten konvertor mě taky zajímá, ale nezkoušel jsem ho ... jinak další mapa je na 99% hotová a opět zase si říkám, že další mapu bych udělal od základu jinak ... :D

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Napsal: 09.03.2015 12:54
od V12
maztekk :
RRB je uz aj na spintires.nl (http://spintires.nl/map-rail-road-builder/), odtial to pojde rychlejsie ako z ulozto.

Kedze vysiel level konverter, nenormalne sa nan tesim, som strasne zvedavy, ako bude fungovat kamera ST ver.04.02.15 pod mostom. Chcem totiz pokracovat v "budovatelskej" serii a urobit Tunnel Buildera (ked sa na Slovensku a v Cechach tak strasne tuneluje, nezostanem predsa bokom :mrgreen: ) - zatial je to ale pre sismis kameru nemozne. Prejazd uz vyrazenym tunelom nie je mozny. A nebolo by nic zaujimavejsie, ako dat Objective Station priamo do tunela. S trochou predstavivosti - doviezt tam vydrevu na vystuz. No uvidime vecer, ako to dopadne.

EDIT :
Podla niektorych map by mohli fungovat aj CLIFFS a ROOTS - dalsie ozivenie (po verzii 16.1.15 tieto overlaye neslo pouzit, zhadzovali hru do desktopu). Osobne som ich nepouzil, no s nimi budu niektore veci vyzerat o triedu lepsie. Okrem toho pouzivam referencie na bloky, z tychto blokov som musel tiez spomenute overlaye vyhadzovat. V kazdom pripade to zacina byt zaujimave. Este zistit, ako urobit vedenie vysokeho napatia. To by som hned urobil GES II, aj s poriadnymi stlpmi a drotmi. Hned by to vyzeralo lepsie.

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Napsal: 09.03.2015 16:15
od V12
Takze prve zistenie - konvertor map bohuzial overlay CLIFF a ROOTS nepodporuje :sad: Ale novu mapu Bridge previedol bez zavad, je spustitelna v ST040215 :tleskam:

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Napsal: 09.03.2015 18:14
od no107064
zdravím, jen mám problém ... V3Ska nemůže naložit dřevo, zkoušel jsem přidat korbu z kraza ale to se dřevo naložilo trochu nahoru a dozadu a po rozjetí v3ska vzlétla ... neví někdo co s tím?

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Napsal: 09.03.2015 20:19
od miker
Zdravím, mám takový delikátní problém.

Vždy když s jakýmkoliv autem zastavím tak se mi s ním nejde rozjet, jako by mělo zatáhlou ručku, výjímkou jsou rozjezdy z kopců, kdy motor přetlačí sílu, která ho brzdí.

Když se na mapě s vozidlem poprvé rozjedu, tak je vše OK vesele si jezdím do doby, než se zastavím na místě (např při tankování, nebo když si nestihnu podřadit v bahně, vlastně při jakémkoliv zastavení), poté se při každém rozjezdu aktivuje nějaká brzdná síla díky níž se nelze opět rozjet, akorát se mi dusí motor (jediná šance jak se rozjet je být z kopce, nebo se rozjíždět s pomocí navijáku).

Jsem už celkem bezradný, hru jsem zkoušel přeinstalovat a bez úspěchu. Používám volant logitech G27 a jezdím s manuální převodovkou. Hru mám bez jakýchkoliv módu v základu, tak jak mi to steam naservíroval.

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Napsal: 09.03.2015 20:58
od pepekos
no107064 píše:zdravím, jen mám problém ... V3Ska nemůže naložit dřevo, zkoušel jsem přidat korbu z kraza ale to se dřevo naložilo trochu nahoru a dozadu a po rozjetí v3ska vzlétla ... neví někdo co s tím?

Treba to nastavit v xml v3sky <LoadLogsShort Offset="(-0.3; 0.5; 0.0)" /> :OK:
Prve cislo znamena dopredu/dozadu,druhe hore/dolu a tretie dolava/doprava ;-)

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Napsal: 09.03.2015 22:10
od V12
Otestoval som vyvijanu mapu pod poslednou verziou ST nainstalovanou zo Steamu, myslim ze to bola 04.02.15. Poviem len tolko, ze ta verzia je katastrofalna. Hlavne, ze v noci lietaju musky svetlusky ako v Avatare, po zatrubeni sa vtaci rozletia na vsetky smery, ale vytie vzduchom chladeneho dvanastvalca s prehladom ignoruju, Uaz po skla v bahne ide ako nic a nemam chut dalej pokracovat :evil:
Vratil som sa k 160115, ta sa sprava presne tak, ako som si zvykol.

Este jedna poznamka k tomu level konvertoru - prekonvertoval som s nim vsetky moje mapy a fungovali.