Motoru ani konektorům voda víceméně nevadí, ale samozrějmě se to musí pak nějak ošetřit, hlavně motor. Baterky vodu taky zkousnou ale rádi ji nemají. Proto mám zalepenou tu baterku z poloviny lepenkou, protože jsem protrhl tu folii. Nejlíp je, když se voda dovnitř nedostane, ale je to těžký.
Tak dneska jsem udělal uchycení kastle, avšak ne pomocí sucháčů, ale takové zacvaknutí a doladil linky. Navíc jsem zadní pružiny vyměnil za původní, ptz žluté jsou o něco tvrdší, takže zůstaly vepředu, aby to tam tolik nekřížilo.
Takže fotky z dneška...
Komplet:
Úpravy a nové pružiny tlumičů zlepšili křížení. Vzadu je větší než vpředu.
Uchycení kastle - z vnitřních stran kastle sou takové uchyty pro boční rámy, ty jsem využil i pro uchycení. Střed šasi jsem rozšířil na šířku kastle pomocí původních držáků a L profilu. Takže teď se kastle jednoduše zacvakne a drží.
Foto:
Opravdu to drží :-D
Dále nějaké nové doplňky..
Na korbu přibylo kolo a sekyra na střechu.