Stránka 15 z 16

Re: CC-01 FJ CRUISER Hrádek str 13

Napsal: 08.04.2013 19:26
od Gluck
Ke Pstružinovce nedas rychlej motor

Re: CC-01 FJ CRUISER Hrádek str 13

Napsal: 08.04.2013 19:34
od Kuba93
Ta je delana jen na ty pidi 400ky ? A naka rychle ctyrstovka se nedela ? No a co ten jinej spur ?

Re: CC-01 FJ CRUISER Hrádek str 13

Napsal: 08.04.2013 19:39
od Gluck
Nejdrive zkusim tu 55ku Axial s reglem LRP Crawler te by mel byt schopen brzdit
jen me mrzej ty prasule ale to je fuk uvidime

Re: CC-01 FJ CRUISER Hrádek str 13

Napsal: 08.04.2013 20:17
od stiifii
Hele jezdil sem CCcka se vsim moznym... 600eco, 3,8 mpjet redukce, poison truck motor, 55t axik, WK a normalni motor, WK a rychlej motor....a nejlip zprevodovany CCcko vychytal mrak... redukce WK k tomu nejakej prumerne rychlej motor a ten upravenej topgir.... Podle me uz to liip nejde...a funguje to...

Re: CC-01 FJ CRUISER Hrádek str 13

Napsal: 08.04.2013 20:20
od mrak03
k Jirkovo špajzce je pro expe ideální náš zrychlenej spur s pastorkem s modulem 1, a je to rychlostí akorát ,i síla je dostačující,osobně používám převodovky HPI (WK http://www.rcmodelex.cz/rcmodelex/eshop ... OX-SET-HPI), motor 540 s otáčkama +-20000 a náš zrychlenej spur a je to super do trialu i expe, bez toho zrychlení sou obě převodovky dost pomalé

Re: CC-01 FJ CRUISER Hrádek str 13

Napsal: 08.04.2013 20:22
od Gluck
Kde sezenu ten spur a pastorek ?

Re: CC-01 FJ CRUISER Hrádek str 13

Napsal: 08.04.2013 20:38
od mrak03
spur má Jirka ,(asi už na dílně nemám) a pastorek
http://www.rcauto.cz/zbozi/4127/Pastore ... 1-ocel.htm
http://www.rcauto.cz/zbozi/3445/Pastore ... -dural.htm
jdou namontit i 15 i 16ti zub na držák motoru CC-01 na dírky pro původní 20ti zub,jen trochu propilovat dirky a probrousit kryt převodů u 16ti zubu

Re: CC-01 FJ CRUISER Hrádek str 13

Napsal: 08.04.2013 20:45
od Gluck
Mraku diky
Kurva proc to nema na shopu dneska me prisla ta prevodovka a ted zase spur
to postovny neni zadarmo nema tam spoustu veci co se dozvidam Kubo proc ne ???

Re: CC-01 FJ CRUISER Hrádek str 13

Napsal: 08.04.2013 21:04
od mrak03
no měl sis pročíst rady o cécéčkách a kouknout na naše mrakolendský trial auta, sme jediný v mrakolendu , jezdíme kategorii CC v offroad trialu a sou tu i popsaný různý úpravy a pokusy funkčnosti a vlastně nejlíp poladěný auta mám já a cendab, důkazem sou výsledky ze závodů, i ostatní co furt laděj uznávaj naše úpravy, třeba PATT si nechal upravit podvozek rovnou a jezdí hned po nás(3místo, letos byl 2hej protože nejel cendab)

Re: CC-01 FJ CRUISER Hrádek str 13

Napsal: 08.04.2013 21:52
od Gluck
Tak uz to mam objednane jen nevim co jsem si vlastne objednal
Nemate nekdo nejakou fotku toho do ceho jdu diky :mrgreen:

Re: CC-01 FJ CRUISER Hrádek str 13

Napsal: 08.04.2013 22:21
od mrak03
Obrázek

fotka je mizerná ale snad vidíš barevnej rozdíl proti orig převodu

Re: CC-01 FJ CRUISER Hrádek str 13

Napsal: 08.04.2013 22:26
od Gluck
Diky Mraku melo by to ve stredu dorazit tak jsem zvedavej ale nejspis to bude ok kdyz to rikate

Re: CC-01 FJ CRUISER Hrádek str 13

Napsal: 09.04.2013 0:06
od Kuba93
Ja vim, ze vse neni na shopu, ale tezko se tam veci davaj, kdyz nemam fotky a podrobnosti vcetne cen, neco uz je pripraveno ale Jirka ted ma plno jinejch starosti, ale nebojte, vsechno bude..

Re: CC-01 FJ CRUISER Hrádek str 13

Napsal: 10.04.2013 15:01
od Gluck
Tak me dnes prisel pastorek 15T ale uprime si vubec nedovedu predstavit jak ho tam narvu
Mraku prosimte nejake detailnejsi foto kde a co mam ubrousit nejak se do toho nechci poustet
dokud nebudu vedet co delam mam jen jeden drzak a chtel bych jet Drabky ale jak to tak vypada
pojedu do prdele a ne do drabek
Sorka,ale jímá mě docela DEPRÉZE :mrgreen:

Re: CC-01 FJ CRUISER Hrádek str 13

Napsal: 10.04.2013 19:04
od mrak03
hele, nevím jakej ti poslal pastorek Jirka (ale asi rozměrově správnej), vem motor s převodovkou a převodovku přišroubuj na orig držák motoru do děr pro původní motor pro 20ti zubovej pastorek, nasaď pastorek a normálně to nasaď do vany, nastav si dýlku pastorku vůči novýmu ozub. kolu, mělo by fšechno pasovat,zkontroluj zubovou vůli (musí mít malej vakl , né natvrdo) a zavři převody a vyzkoužej nejlíp přes regl jaký z toho lezou zvuky, na nízký otáčky je to celkem tichý ,ve vysokejch už to je hlučný (to je daný množstvím převodů), klasiský chrochtání by dělal pastorek novýho převodu o horní kryt, snad chápeš , gdyby něco zavolej, muj tel.775095909 mrak