Stránka 15 z 15

Re: Řízení SCX10

Napsal: 03.05.2015 13:59
od Borik
mesany píše:Byl jsem v pátek u Martina a držel v ruce i těhlici s pákou s namontovanýma nástavcema. Obavy o zbytečnou váhu navíc jsou zbytečný..

... jak u koho ... šroubeček ke šroubečku, matička k matičce, ... a najednou je to o dost těžší. Pokud není nutné zvedat hmotnost, je to pak spíš ke škodě.

Re: Řízení SCX10

Napsal: 03.05.2015 15:57
od PitaW
V tomto případě bych hmotnost vůbec neřešil. Vždyť je to těžší jen o pár gramů. Dobře no, pro někoho to může být negativ. Já bych to bral, naopak jako pozitivum, že i když by měl někdo auto v základu, tak by to alespoň zatížilo drobet předek a to na spodku auta, což je dobré. Já Slickovo řízení jezdím půl roku a že jezdíme často a někdy jak magoři, tak je to fakt nezmar. Dřív jsem měnil alu těhlice po 3-4 měsících. Byly vymačkané v pouzdrech úplně na hadry a Tacoma věčně kola do "A"
Za těch půl roku na nich není jediná vůle a s tím rejdem se už dá o dost víc věcí. Pravdou je, že se řízení musí hodně naladit a je super že na tom Slick pracuje. Kolo upevněné jen jedním kloubem se při takovém rejdu občas vyvrátí na maximum a servo ho neutáhne zpět. Vyzkoušel jsem tu pružinku jako Martin Poschl a je to fakt hodně znát. Už se těším až otestuji tento upgrade :FRIENDS:

Re: Řízení SCX10

Napsal: 03.05.2015 18:25
od Borik
Já jsem tou "váhou" postižený z letadel a lodí. Tam se prostě musí počítat s každým gramem, pokud to není zrovna zavážecí lodička a i tam je třeba na váhu dávat pozor kvůli těžišti a tím houpání lodi na vodě. U letadýlek právě ta větší váha má značně negativní vliv na podvozek při přistání a vůbec na rychlost, kdy je pak riziko většího poškození. A stejně tak i u aut je s větší váhou o dost víc namáháno vše, co se točí a musí s autem pohnout - jak při rozjezdu, tk i při brzdění.
Tady vůbec nejde o Slickovo řízení, to je parádní a funguje, ale prostě je dobrý zbytečně váhu nepřidávat.

Re: Řízení SCX10

Napsal: 03.05.2015 19:55
od sWiNe
Přesně tak, proto máme všichni půl kila v kolech ... :lol:

V tomhle případě nemá vůbec smysl nad nějakým přídavkem váhy ani přemýšlet.

Re: Řízení SCX10

Napsal: 03.05.2015 22:38
od mesany
sWiNe píše:Přesně tak, proto máme všichni půl kila v kolech ... :lol:

V tomhle případě nemá vůbec smysl nad nějakým přídavkem váhy ani přemýšlet.


..má pravdu ředitel...

Re: Řízení SCX10

Napsal: 10.05.2015 22:31
od PitaW
Rozsáhlá recenze na toto řízení a nové konverze od poloviny stránky zde : topic6006-1200.html

Obrázek

Re: Řízení SCX10

Napsal: 22.05.2015 10:24
od Slick7
Tak set konverze prodloužení je kompletní, včetně prodloužení pro páku serva.

Obrázek

Obrázek

A pro ty co chtějí experimentovat je k dispozici i delší prodloužení serva páky, ale dá se použít i pro vytvoření pevnějšího upevnění na páku, která je třeba z plastu.

Obrázek

Obrázek

Re: Řízení SCX10

Napsal: 24.05.2015 21:38
od Skyhawk
Poslední dílek skládačky zapadl na své místo, řízení jde snadno na MAX, Slicku dobrá práce :FINE: :hura:

Obrázek

Re: Řízení SCX10

Napsal: 28.08.2015 21:00
od Woyta
Mam sadu s kratkym prodlouzenim serva. Narazil jsem na drobnou nekompabilitu s nekterejma pakama na servo. Roztec byla o cca 0,5mm vetsi. Mozna by bylo dobre u kratke varianty udelat prostredni diru jako oval.

BTW nebylo by lepsi nakoupit u cinanu nerezove cerviky misto tech cernenejch?

Re: Řízení SCX10

Napsal: 29.08.2015 17:18
od kanaďan
Proč u číňanů???? Tady nakupujeme nerez http://www.akros.cz/ :OK:

Re: Řízení SCX10

Napsal: 30.08.2015 13:08
od Woyta
U me to bylo kvuli celkovym nakladu za zbozi v cetne dopravy.