Most si vies postavit sam. Staci mat auto vybavene drapakom a vhodny naklad dreva - vid
http://spintires.nl/map-bridge-building/Predtym je ale nutne upravit XML nakladu, pretoze potrebujes vylozit naklad a v pripade napr. dlhych klad z navesu zlozis iba 2 kusy, co na most nestaci. treba aspon 6. Kazda minca ale ma 2 strany - ked s autom lahnes na bok a stratis naklad, inym autom ho postavis spat na kolesa, musis manualne nalozit 6 klad, v originali su to ale iba 2, takze je s tym podstatne menej roboty.
Co sa tyka plnenia ukolov, tu je este co dohanat - viem si velmi dobre predstavit napr. :
- pri tvorbe mapy vyrobim komplet most, no cast z neho oznacim ako viditelnu iba podmienene - ked je splneny nejaky ukol na 100%
- moznost obmedzit typ nakladu na mieste nakladky - ci je tam dlhe, kratke, stredne drevo, ci iny naklad (napr. aj sutre)
- moznost obmedzit typ prijimaneho nakladu na splnenie ukolu - kde potrebuju dlhe klady, neprijmu naklad kratkych polien
Posledne 2 veci su uz dnes polahky riesitelne bez velkeho programatorskeho usilia, nakolko v XML je definovany typ nakladu, prvu vec by bolo treba hodne programovat, pretoze mapa pocita tzv. lightmapy pre tienovanie, nevyzeralo by pekne, keby pod mostom nebol tien, vsak ano. Vyriesit sa to samozrejme da.