Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 30.03.2015 7:19
od V12
Ja mam problem s novou mapou - uz som prisiel na to, ze ked chcem urobit hodne vysoky most, pri jazde cez neho musim pouzit HoodCam. Teraz som ale urobil ine - z 3 dielov zlozil priehradny mur siahajuci z vysky 0 az do vysky 255 - cez celu skalu. Kedze sa jedna o vypustenu priehradu, nemozem pouzit trik z GES, kde je za murom hlbka tak 3 metre. Tu to je prazdne z oboch stran, tak je vidiet hradzu v celej krase. Ale len dovtedy, kym cez nu nechcem prejst. Zapnem HoodCam, nabehnem na hradzu a ta mi pod autom naraz zmizne a auto ide vo vzduchu. Je tam, ale 3D engine hry ju nezobrazuje. Spomenul som si ale na mapu Bridge Builder, kde mam velky zeleznicny most v priblizne rovnakych vyskovych pomeroch a ten nemizne. A tak som ho po uprave (v MAXe odstranene piliere) polozil na 3 - dielnu hradzu. Dosiel som tym o moznost mat hradzu zakrivenu tak, ako je to v skutocnosti, co dava paradny vizualny efekt, ale co uz. Za ten kompromis to ale rozhodne stoji. S tym mostom sa ale este pohram - planujem ho vyrazne skratit, bude univerzalnejsi...
Mapa pomaly vznika, uz mam hotove uzemie, ktore "v buducnosti zaplavi voda" - su tam same pne, na viacerych plochach spilene stromy cakajuce na odvoz, k tomu siet kanalov tvoriacich ake - take minibludisko, pretoze nie vsetko sa da prebrodit. Niektore useky este poriadne zabahnim, aby platilo, ze najkratsia cesta je ta najhorsia :twisted: Napadla ma este jedna sialena myslienka - mapu 3 - 4 x okopirovat, rozdiel by bol iba vo vyske hladiny, ktora by zaplavovala viac a viac ciest. Keby slo nejakym LUA scriptom ovplyvnoval poziciu objektov v zavislosti od casu, hmmmmmm, hmmmmm.
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 30.03.2015 9:01
od zidon155
Tykjaaavo!! 8o :-D
[youtube]ai7fxS_h7NU[/youtube]
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 30.03.2015 9:04
od Pátrač
zidon155 píše:Tykjaaavo!! 8o :-D
Kolik to uveze klád a jaký to má nádstavby? :-D
muhehehe teda co mne rozštípalo je ta řadící páka...
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 30.03.2015 10:25
od V12
Aku to ma brodivost ? Da sa s tym prejst potocik, alebo aj rieka ?
A to nie je saltpaka ale volic zbrani :mrgreen:
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 30.03.2015 18:41
od no107064
jak pěkně kříží lanďák ...

Jinak zde je na rychlo udělaná mapa (2 dny) na testování vozidel
http://ulozto.cz/xGN1EkrR/level-test-ar ... 4-beta-rar
tunel
Napsal: 30.03.2015 20:22
od Pátrač
tak mapa zdolána. První kde jsem splnil úkoly a objevil celou mapu. Malej dokoncec projel i to zahrazení. Prostě jel a nezastavil :D jinak pecka. jdu na bridge :) origo mapy sou prostě nehratelný.
Kdyby ty paka z oujee udělali něco kloudnýho. Nevím jestli jim dochází, že už je z toho Opensource. Bez kterýho by to byl defakto mrtvý projekt.. :NO: mám tak trochu dojem že programátor se snaží snaží se lidi okolo a oujee jde jen o love
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 30.03.2015 22:17
od bosko1984
:CIAO: 8o Tak ten vrtulník to je něco hezky obhlídnu terén :mrgreen: sem tam sestřelím ptáky :-D
Pěkný Kraz i ten pohled zevnitř je fajn :FINE:
http://spintires.nl/kraz-63221/no107064 Pěkně jsi to upravil Toyotu :wink:
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 30.03.2015 23:21
od maztekk
no107064 píše:jak pěkně kříží lanďák ...
[
Hlavně nezatáčej ať ti neuletí blatník :mrgreen:
Re: tunel
Napsal: 31.03.2015 7:52
od zidon155
Pátrač píše: mám tak trochu dojem že programátor se snaží, snaží se lidi okolo a oujee jde jen o love
:idea: Tak pane tento tvuj dojem je bohuzel realita ... :evil:
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 31.03.2015 8:17
od V12
To sa este stale nedohodli ?
Re: tunel
Napsal: 31.03.2015 10:06
od no107064
zidon155 píše:Pátrač píše: mám tak trochu dojem že programátor se snaží, snaží se lidi okolo a oujee jde jen o love
:idea: Tak pane tento tvuj dojem je bohuzel realita ... :evil:
Kdyby to šlo, že by si pavel vzal to co vytvořil a tvořil si to dál jen třeba pod jiným názvem kvůli právům ... jenže on je programátor ... to co vytvoří není jeho ... tady jde vidět, že dokonce i programátor je jen "dělník", celé to tu řídí majitel, který má prachy aby dotoval "dělníka" aby to celé odedřel ...
Re: tunel
Napsal: 31.03.2015 10:12
od Pátrač
no107064 píše:zidon155 píše:Pátrač píše: mám tak trochu dojem že programátor se snaží, snaží se lidi okolo a oujee jde jen o love
:idea: Tak pane tento tvuj dojem je bohuzel realita ... :evil:
Kdyby to šlo, že by si pavel vzal to co vytvořil a tvořil si to dál jen třeba pod jiným názvem kvůli právům ... jenže on je programátor ... to co vytvoří není jeho ... tady jde vidět, že dokonce i programátor je jen "dělník", celé to tu řídí majitel, který má prachy aby dotoval "dělníka" aby to celé odedřel ...
No já nevím ale přijde mi, že v tomto případě ani majitel love nemá.. neb je získá prodejem něčeho co by bez lidí co si to kupují nestálo za moc.. Zajímalo by mne co by bylo na stránkách Siptires, kdyby tam nebyly mapy od no107064, V12 a od jiných a dtto platí i o automobilch.. Už mi to přijde takový jako my (ne já) si o vytvoříme my si to upravíme a jinej za to hrabe love a ještě posere co se dá. :-I
a zajímalo by mne co by oujee dělalo kdyby se na to Pavel vysral..
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 31.03.2015 10:32
od V12
OOVEE moze dakovat bohu, ze ten editor presiakol na net. Inak by ta hra bola uz pol roka mrtva.
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 31.03.2015 10:39
od petajsb
Asi bych přejmenoval Oovee Ltd. Na KRIPLOovee Ltd. ...když házej Pavlovi pořád klacky pod nohy...nebýt fakt lidí modifikující tuhle hru, tak je z toho opravdu dávno mrtvej projekt. Tahle hra bude mít asi podobnej konec jako RoR...nikdy nebude dodělaná a přitom má tak obrovskej potenciál..
Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10
Napsal: 31.03.2015 12:46
od V12
petajsb píše:...Ltd. ...
Ee, ma tam byt unLtd (unlimited - neobmedzeni) :twisted:
Prave tohto sa obavam najviac. Pretoze za posledne obdobie pol roka bola do hry pridana jedina svetoborna vec - HoodCam, co umoznuje vznik map s tunelmi, podjazdami ci inymi zaujimavymi architektonickymi kuskami. Vsetko ostatne ako musky - svetlusky ci vtaci ignorujuci hluk motorov, ale zmatene poletujuci po zatrubeni, ci vecne menene bahno hodnotu hry nezvysuje. A to posledne odpajanie navesu po prejazde mensej nerovnosti, tak k tomu sa radsej nevyjadrim.