Tommy4683 píše:no107064, máš v plánu dát do svého superpacku další Tvý mapy? Myslim si, že přesně tohle je totiž něco, po čem tady byla poptávka - nová mapa se spoustou aut, a žádná práce s jejich vkládáním
Já jsem právě myslel, že se to nikomu moc nelíbilo, jinak je na to všechno připravené, i do starších map dodávám startovací pozice pro nové mody ...
Ale je tu jeden velký problém ... když dám všechno do jedinýho balíčku, tak se jeden mod přemaže druhým, například na nástavby na klády se nedají dát dřeva, protože se to přemazalo tamtím modem a tamtem přemazal ten předchozí ... víš jak to myslím ...
Já to mám teďka osobně tak, že mám mapy zvlášť a pak každej mod zvlášť, tudíž by se to přidávalo přes jsgme po jednom modu, ale lidi by si mohli vybrat jaká auta, že třeba například se jim nelíbí "btr 80" tak to by si přes jsgme prostě nenatáhli, tak by prostě na mapě nebyl ...
shrnutí: 2 varianty
1. všechno v jednom balíčku - (riziko přemazání různých modu nebo částí přes sebe, nefunkčnost určitých věcí jako naložení dřeva)
2. mapy a objekty v jednom balíčku a pak druhý balíček s mody aut (přidávání aut po jednom, ale možnost si vybrat pouze ty mody které hráč chce)
alternativní varianta ... napíšu seznam jak se další auta ve hře jmenují a vy si pak stáhnete mod a pojmenujete ho např. místo uaz.xml (který nahrazuje origo uaz) 4x4 Ford Raptor SVT.xml (tudíž stáhnete si raptora přejmenujete hlavní xml soubor na "4x4 Ford Raptor SVT" a po startu mapy tam raptor bude ...